خبرگزاری کار ایران

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو عرضه کننده انواع فشارسنج دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۷۳

فشارخون نیرویی است که خون بر دیواره ی رگ ها وارد می کند. این فشار در زمان ها و شرایط مختلف تغییر می کند. فشار خون بالا بسیار خطرناک بوده و ممکن است مشکلات بسیاری مانند سکته ی مغزی، مشکلات بینایی و نارسایی کلیه را با خود به همراه داشته باشد. به همین دلیل اندازه گیری فشار خون برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و افراد مستعد این بیماری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

دستگاه های اندازه گیری فشار خون به سه دسته ی عقربه ای، دیجیتال و جیوه ای تقسیم بندی می شوند. استفاده از فشارسنج جیوه ای با وجود دقت بالا، به دلیل امکان شکستن آن و سمی بودن جیوه توصیه نمی شود. فشارسنج های عقربه ای دقیق ترین نتیجه را به ما ارائه می دهند. اما استفاده از آن ها نیاز به مهارت و تخصص دارد که کاربرد آن ها را به مراکز درمانی و مطب ها محدود می نماید. با رواج فشار خون بالا، نیاز به وجود دستگاه اندازه گیری فشار خون در منازل افزایش یافته است که به این منظور فشارسنج های دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرند. کاربری این دستگاه ها آسان و سریع بوده و امکان نظارت 24 ساعته بر فشار خون را به وجود می آورند.

فشارسنج های دیجیتالی به دو دسته ی بازویی و مچی تقسیم می شوند. فشارسنج های مچی دقت اندازه گیری فشارسنج های بازویی را ندارند. به همین دلیل استفاده از فشارسنج های بازویی ارجحیت دارد و از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری می کند. این دسته از فشارسنج ها دارای قابلیت های مختلف مانند ذخیره سازی نتایج با ذکر ساعت و تاریخ، چند کاربره بودن و هشدار فشار بالا می باشند. استفاده از آن ها در منازل و محیط های غیر حرفه ای بسیار آسان است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو  طیف گسترده ای از مرغوب ترین فشارسنج و اکسیژن سازهای موجود در بازار را در وبسایت خود ارائه می دهد و با فراهم آوردن اطلاعات کامل درباره ی هر کالا و امکان مقایسه ی انواع فشارسنج ها، انتخاب و خرید فشارسنج را برای شما آسان می نماید. تیم پشتیبانی قوی این فروشگاه، در کنار تیم مهندسی پزشکی و پزشک، راهنمایی های لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا خرید را در سریع ترین زمان و با کم ترین هزینه انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو عرضه کننده انواع فشارسنج دیجیتال

این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1395 در حوزه ی کالاهای پزشکی و بهداشتی آغاز کرده است و سعی دارد با ارائه ی خدماتی مانند عرضه ی بیش از 5000 کالای تخصصی پزشکی، خرید غیر حضوری و آنلاین آسان، مشاوره و فروش 24 ساعته توسط تیم حرفه ای، ارسال سریع و رایگان کالا و گارانتی معتبر کلیه کالاها، بهترین شرایط خرید و استفاده از تجهیزات پزشکی را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز