خبرگزاری کار ایران

کانادا - مهاجرپذیرترین کشور در 2018

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۳۸۸

کشور کانادا، برای علاقه مندان به سفر به این کشور، ویزای بلند مدت 5 ساله صادر می کند که بر این اساس فرد می تواند به همراه خانواده خود، طی 5 سال بارها به این کشور سفر کند و 2.5 سال در این کشور زندگی کند.

انتخاب کانادا برای دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور، یک انتخاب هوشمندانه است. مسئله ای که می شود از انتخاب هنرمندان و بازیگران و افراد مشهور ایران متوجه شد.

این کشور در حال توسعه، در سال 2018 به عنوان مهاجرپذیرترین کشور دنیا انتخاب هنرمندان وبازیگران و فراد مشهور ایران متوجه شد.

این کشور در حال توسعه، در سال 2018 به عنوان مهاجرپذیرترین کشور دنیا انتخاب شد، که دلایل این انتخاب، رفاه اجتماعی، حمایت های دولت کانادا، موقیعت های شغلی مناسب، آموزش با استانداردهای بالا وهزینه های مناسب زندگی در ایالت های مختلف کاناداست.

کشور کانادا، برای علاقه مندان به سفر به این کشور، ویزای بلند مدت 5 ساله صادر می کند که بر این اساس فرد می تواند به همراه خانواده خود، طی 5 سال بارها به این کشور سفر کند و 2.5 سال در این کشور زندگی کند.

شرایط دریافت ویزای 5  ساله کانادا:

افرادی که در کشور خود رزومه کاری مناسبی دارند و یا صاحب شغل هستند و در کنار آن درامد مناسبی دارند می توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند. از دیگر مدارک مورد نیاز این ویزا می توان به 1- پاسپورت  2- گردش حساب 6 ماهه

3- سوابق سفرهای قبلی به کشورهای دیگر 4-  تمکن مالی 5_گواهی اشتغال به تحصیل 6-واریزی هزینه ویزا و شرکت در انگشت نگاری در سفارت اشاره کرد.

به چه کسی "مقیم دائم کانادا" گفته می شود؟

مقیم دائم کانادا به فردی گفته می شود که در پاسپورت خود دارای ویزای ورود به کانادا به عنوان مقیم دائم است و به خاک کانادا وارد شده است(اصطلاحا "لند Land" شده است) ولی هنوز سیتی زن نشده است. همچنین این فرد ممکن است مقیم دائم کشوری دیگر مانند کشور محل تولد خود باشد. افرادی که به صورت موقت در کانادا هستند، مانند افراد دارای ویزای دانشجویی، ویزای کار، ویزای توریستی و . . . مقیم دائم کانادانمی باشند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برنامه ی سرمایه گذاری در استان کبک جهت اخذ اقامت دائم کشور کانادا به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد . این روش به دلیل مزایایی که دارد همواره مورد توجه متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا قرار گرفته است.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استانی

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کار آفرینی استانی به منظور توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه راه اندازی شده است و مخصوص افرادی است که دارای تجربیات مدیریتی در بخش های تجاری، کشاورزی و صنعت هستند و قصد دارند بر اساس تجربیات کاری خود بیزینس و کاری را در کانادا ایجاد نمایند.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

مهاجرت از طریق نیروی متخصص کانادا براساس تجربه کاری، سابقه کار در کانادا، سابقه تحصیل در کانادا و امثال آن انتخاب می شوند. بیشتر افراد تحصیل کرده و متخصص از این روش برای مهاجرت استفاده می کنند.

ویزای تحصیلی ودانشجویی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلی و دانشجویی یکی از روش‌های سریع اخذ ویزای کانادا می‌باشد. دانشجویان می‌توانند اقامت موقت کانادا را با استفاده از ویزای دانشجویی کانادا دریافت نموده و در دانشگاه‌های کانادا تحصیل نمایند.

اقامت از طریق ثبت شرکت:

دراین روش که غالبافراد صاحب شغل ومهارت آن را انتخاب می کنند.به فرد متقاضی اجازه راه اندازی کسب وکار های مختلف داده می شودکه همراه آن کارت اقامت متقاضی وخانواده ی وی صادر می شود.

البته کشورهای مورد توجه برای این روش شامل انگلیس، آلمان ،سوئد، اتریش وفرانسه می باشند.

برای دریافت مشاوره می توانید با شرکت بین المللیVip Group در ایران_تهران به شماره های 72479000-021و 2036613-0912(ساعت غیر اداری) تماس برقرار نمائید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به وبسایتVipGroupVisa.com مراجعه نمائید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز