خبرگزاری کار ایران

چرا تبلیغات آنلاین در سال 97 رشد داشته است؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۸۶

امروزه تبلیغات اینترنتی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که اکثریت مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند و بخش زیادی از زمان خود را در رسانه‌های آنلاین صرف می‌کنند. به علاوه، کسب‌وکارها نیز به راحتی و با صرف هزینه‌های کمتر می‌توانند برند خود را مقابل چشم مخاطبان اینترنتی که بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند، قرار دهند و تبلیغات خود را از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تحلیل کنند.

امروزه تبلیغات اینترنتی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که اکثریت مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند و بخش زیادی از زمان خود را در رسانه‌های آنلاین صرف می‌کنند. به علاوه، کسب‌وکارها نیز به راحتی و با صرف هزینه‌های کمتر می‌توانند برند خود را مقابل چشم مخاطبان اینترنتی که بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند، قرار دهند و تبلیغات خود را از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تحلیل  کنند. بنابراین، امروزه تبلیغات اینترنتی از اهمیت بالایی برخودار است. نمایش تبلیغ در وب‌سایت‌های معتبر که روزانه بازدیدهای زیادی دارند، یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی است.

مدیااد، یک پلتفرم تبلیغات هدفمند در بستر وب می باشد که به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کند تا تبلیغ برند یا محصول خود در فرمت‌های بنری، همسان و ویدئویی در معتبرترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌ها نمایش دهند و مخاطبان هدف خود را جذب کرده و فروششان را افزایش دهند. به علاوه، صاحبان سایت ها نیر می‌توانند از طریق فروش جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت، کسب درآمد ‌کنند. تاکنون، بیش از 100 برند و کسب‌وکار معتبر ایرانی برای تبلیغات خود به مدیااد اعتماد کردند.

چرا تبلیغات آنلاین در سال 97 رشد داشته است؟

آموزش بازاریابی آنلاین

اخیراً مدیااد، بلاگ خود را راه‌اندازی کرده است. در بلاگ مدیااد، اطلاعات و نکات مفیدی توسط اعضای تیم مدیااد ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که مطالب مطرح‌شده در این بخش، تنها جنبه آموزشی ندارد و یا ترجمه صرف از منابع خارجی نیست، بلکه تجربیات مدیران کمپین تبلیغات آنلاین مدیااد است که در طول زمان گردآوری شده و به صورت رایگان در اختیار تبلیغ‌دهندگان و ناشران قرار می‌گیرد. هدف بلاگ مدیااد، آموزش تئوری دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات اینترنتی نیست، بلکه هدف اصلی این بلاگ، کمک به تبلیغ‌دهندگان برای داشتن تبلیغات پربازده‌تر و ناشران برای کسب درآمد بیشتر است.

نکات تجربی مطرح‌شده در پست‌های بلاگ مدیااد به طور قابل توجهی به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به راحتی در پنل مدیااد پیاده‌سازی کنند، نرخ کلیک و نرخ تبدیل بیشتری بدست آورند و اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهند. به علاوه، ناشران و صاحبان رسانه نیز می‌توانند با انواع فرمت‌های تبلیغاتی مدیااد آشنا شوند و نحوه کار با پنل ناشرین مدیااد را بیاموزند.

نکات طراحی یک دکمه CTA خوب، راهکارهای کاهش نرخ بانس ریت، برنامه‌ریزی کمپین‌ بازاریابی دیجیتال موفق، نکات نوشتن عناوین تبلیغات اینترنتی، مشخصات یک لندینگ پیج خوب، مزایا و معایب تبلیغات کلیکی چیست و معرفی ابزارهای آنالیز و نحوه استفاده از آن‌ها از جمله مطالبی است که در بلاگ مدیااد به صورت ساده و قابل فهم توضیح داده شده است.

تبلیغات در وب‌سایت‌های معتبر ایرانی

کمپین‌های تبلیغاتی مدیااد به صورت هدفمند اجرا می‌شود و علت اثربخشی این تبلیغات، انتخاب درست مخاطبان هدف برای هر کمپین است. تبلیغات بنری، همسان و ویدئویی، فرمت‌های تبلیغاتی مدیااد هستند که در ابعاد مختلف و در وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی قابل اجرا و نمایش هستند.

برای شروع کمپین تبلیغاتی وارد پنل مدیااد شوید و کمپین خود را آغاز کنید. اگر صاحب رسانه هستید بعنوان ناشر ثبت نام کرده و اطلاعات سایت خود را وارد کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز