خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی معلول انجام شد؛

بازدید از مجتمع توانبخشی امام علی(ع)

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۰۹۹

به مناسبت روز جهانی معلول، مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی به همراه تعدادی از کارکنان شرکت ایران خودرو، از مجتمع توانبخشی امام علی(ع) بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایران خودرو، این مجتمع که زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کند، به کمک 184تن از پرسنل و مادریاران خود که عموما زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست هستند، از 200 معلول جسمی، ذهنی و حرکتی در 3 شیفت کاری نگهداری می کند.

بر مبنای این گزارش، تا پیش از مرداد ماه امسال، این مجتمع در تامین وعده های غذایی مورد نیاز خود دچار مشکلات زیادی بود. با پیشنهاد و پیگیری مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو، از مرداد ماه سال جاری، مازاد غذاهای توزیع شده در سطح این شرکت به موسسه توانبخشی امام علی (ع) اختصاص یافته است.

به این ترتیب وعده های روزانه مجتمع امام علی(ع) تامین می شود و از سوی دیگر از اسراف غذاهای مازاد در شرکت ایران خودرو جلوگیری می شود.

در این بازدید چند ساعته،‌تعدادی از کارکنان مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی،‌ نمایندگان CRS معاونت ها و مدیریت های مستقل شرکت، معاونت صادرات و مدیریت ارتباطات و مرکز اسناد فنی و سیستم حضور داشتند.

گفتنی است، این مجتمع مجهز به کلینیک دندانپزشکی است که به منظور ارایه خدمات به کودکان معلول و پرسنل خود، تاسیس  شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز