خبرگزاری کار ایران

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۵۲۶

سفر به استانبول بدون گشت زنی با کشتی های تفریحی در تنگه بسفر و تماشای جزایر بسیار زیبای این شهر زیبا و بناهای تاریخی در قسمت های آسیایی و اروپایی هرگز کامل نمی شود. هنگام رزرو تور استانبول ویژه نوروز 98 می توانید از همکاران ما در الفبای سفر می توانید اطلاعات لازم را برای تجربه این تفریح عالی را به دست آورید.

ایلنا؛ ترکیه یکی از مقاصد گردشگری خوب است که به تازگی و در سال های اخیر برای ایرانی ها نیز بسیار جذاب شده است و هموطنان زیادی به شهرهای این کشور سفر می کنند. ترکیه به دلیل نزدیک بودن مسافت و همچنین فرهنگ بسیار نزدیک به ایران، شهرت خیلی زیادی بین ایرانی ها پیدا کرده. نیمی از کشور ترکیه در قاره آسیا وجود دارد و نیمی دیگر در قاره اروپا. این کشور زیبا و خاص دارای مکان های تفریحی بسیاری است تا گردشگران بتوانند از آنها نهایت لذت را ببرند.

با آژانس الفبای سفر همراه باشید تا شما را با چند مورد از خاص ترین و بهترین تفریحات ترکیه آشنا کنیم و همچنین قیمت تفریحات را عنوان کنیم تا بتوانید برای سفر خود بهترین برنامه ریزی را داشته باشید.

از آنجایی که ترکیه مقصد بسیار عالی برای گردشگری در این اواخر شناخته شده است، بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند تفریحات ترکیه را همراه با هزینه آن بدانند. ابتدا باید گفته شود که ترکیه کشوری پر از تفریح و سرگرمی های متنوع و گوناگون می باشد، از این رو شما در سفرتان به یکی از شهرهای این کشور، برای سر زدن به همه این تفریحات کمبود وقت خواهید داشت. چنانچه در سفرتان به دنبال تفریح و خوش گذرانی هستید، ترکیه انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود زیرا تفریحات ترکیه با وجود زیاد بودنشان و تنوعی که دارند، هزینه بسیار زیادی ندارند.

به سراغ لیست تفریحات مهیج و عالی ترکیه و هزینه آنها می رویم:

غواصی در دریای مدیترانه

ترکیه یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر می باشد. ترکیه یک شهر در سواحل شگفت انگیز مدیترانه است. ترکیه یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری دنیاست که دارای تفریحات بسیار زیادی نیز است. در ترکیه و آلانیا می توانید از غواصی در آب های زلال مدیترانه نهایت لذت را ببرید. همچنین در این شهر فوق العاده و زیبای ساحلی می توانید به همراهی مربی غواصی به تماشای طبیعت آب های مدیترانه بپردازید.

این تفریح مهیج و شگفت انگیز و فراموش نشدنی در ترکیه و آلانیا هزینه زیادی ندارد و مابین 100 الی 150 لیر ترکیه متغیر می باشد. نکته قابل ذکر این است که برای غواصی می توانید به شبه جزیره "گالیپولی" که در نزدیکی استانبول واقع شده است مراجعه نمایید، غواصی در این جزیره نیز بسیار مهیج و خاطره انگیز می باشد.

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

رافتینگ در رودخانه خروشان ترکیه

قایق سواری در رودخانه خروشان یکی از آن دسته از تفریحاتی است که در بسیاری از شهرهای دنیا وجود دارد و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. در شهرهای ترکیه همانند استانبول، ترکیه و آلانیا نیز تورهای رافتینگ وجود دارد ولیکن یکی از بهترین مکان هایی که می توان رفتینگ را در آن تجربه کرد، تور رافتیگ در ترکیه می باشد.

به جز افرادی که قلبشان مشکل دارد، خانم های باردار و کودکان، بقیه افراد حتما باید قایقرانی در رودخانه خروشان را تجربه نمایند چرا که تجربه ای خاص به همراه آدرنالین بسیار زیاد در عین حال ایمنی و حال خوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با رزرو تور ترکیه نوروز 98 از آژانس مسافرتی الفبای سفر می توانید این تجربه خاص و تکرار نشدنی را کسب کنید.

هزینه حدودی تور رافتینگ برای شما 50 دلار است که البته این قیمت حدودی می باشد. برای افراد علاقمند به هیجان و آدرنالین و همچنین افرادی که به پارو زدن در رودخانه خروشان علاقه دارند، پیشنهاد می کنیم این تجربه مهیج را از دست ندهند.

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

 

تور کشتی استانبول

شهر بزرگ استانبول که پایتخت کشور ترکیه است، تنها شهری است در دنیا که در دو قاره قرار گرفته است. نیمی از استانبول در قاره آسیا قرار گرفته است و نیمی دیگر از آن در قاره اروپا قرار دارد. استانبول جدا از اینکه پایتخت کشور می باشد به دلیل وجود جاذبه های بسیار زیاد فرهنگی، تاریخی، هنری و طبیعی مورد توجه گردشگران قرار دارد. علاوه بر اینها بسیاری از افراد برای خرید به خوبی استانبول را می شناسند. اما کسانی که به دنبال تفریح و هیجان در سفرشان هستند چگونه می توانند از سفرشان به استانبول لذت ببرند؟

سفر به استانبول بدون گشت زنی با کشتی های تفریحی در تنگه بسفر و تماشای جزایر بسیار زیبای این شهر زیبا و بناهای تاریخی در قسمت های آسیایی و اروپایی هرگز کامل نمی شود. هنگام رزرو تور استانبول ویژه نوروز 98 می توانید از همکاران ما در الفبای سفر می توانید اطلاعات لازم را برای تجربه این تفریح عالی را به دست آورید.

برای تجربه این تفریح فوق العاده نیازی نیست که هزینه بسیار زیادی را متقبل شوید! بلیط کشتی های تفریحی تنگه بسفر را اگرکه از بادجه های برگزارکننده در اسکله خریداری نمایید حدود 20 الی 50 لیر ترکیه می بایست پرداخت کنید و در غیر این صورت برای استفاده از این تور از لیدر خود می بایست حدود 80 الی 100 هزینه کنید. البته در این مورد خدمات ویژه نهار، شام و ... نیز ارائه می شود.

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

 

پارک آبی و آکوا لند در شهرهای ساحلی ترکیه

یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات در ترکیه تفریحات آبی است. شهرهایی همانند ترکیه، بدروم و کوش آداسی به شهر تفریحات آبی شهرت پیدا کرده اند. یکی از بهترین و بزرگترین آکوا لند های ترکیه در کوش آداسی قرار دارد. کوش آداسی به دلیل وضعیت آب و هوایی و ساحلی بودن و تفریحات بسیار زیادی که دارد، بسیار معروف است و یک مقصد گردشگری عالی و پر گردشگر در ترکیه محسوب می شود. چنانچه تور نوروز کوش آداسی مقصد سفر شما خواهد بود می توانید با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد از تفریحات آبی بسیار مهیج در این شهر نهایت لذت را ببرید. همکاران ما در آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای انتخاب هتل و همچنین روش های رفتن به پارک های آبی به شما راهنمایی های لازم را خواهند کرد.

برای رفتن به این پارک ها هزینه خیلی زیادی نباید پرداخت کنید و حدوداً قیمت آن 150 دلار برای شما خواهد بود.

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

 

بالن سواری در کاپادوکیا

کاپادوکیا یکی از شهرهای قدیمی و بسیار زیبای ترکیه است. این شهر کوچک و در عین حال فوق العاده زیبا برای آرامش و لذت بردن از سکوت مکانی بسیار مناسب و ایده آل می باشد. کاپادوکیا به دلیل نوع بافت شهری که دارد، شهرت بسیاری بین گردشگران پیدا کرده است. دلیل دیگر شهرت کاپادوکیا، بالن سواری در آن می باشد. بالن سواری در کاپادوکیا باعث می شود که خاطره ای فراموش نشدنی از سفر شما باقی بماند. بالن سواری یکی از تفریحاتی است که در سفرتان به کاپادوکیا باید آن را تجربه نمایید. تماشای نماهای تاریخی و سنگی شهر بسیار لذت بخش و دیدنی است.

هزینه ای که باید برای این تفریح عالی پرداخت نمایید، معادل 100 الی 150 دلار خواهد بود.

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

 

اماکن تاریخی استانبول

استانبول به دلیل اینکه از زمان های دور پایتخت کشور ترکیه بوده است، دارای مکان های تاریخی بسیار زیادی است. بازدید از مکان های تاریخی و قدیمی استانبول، یک تفریح محسوب می شود. از آنجایی که تعداد جاذبه های تاریخی استانبول بسیار زیاد است، گشت و گذار و دیدن این جاذبه ها یک تفریح جذاب و خاطره ساز به شمار می رود. شهر استانبول سرتاسر پر از دیدنی هایی است که برای بازدید از آنها قطعاً زمان کم می آورید.

پیشنهاد می کنیم بازدید از کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه را از دست ندهید. هزینه بازدید از حرم و موزه در کاخ توپکاپی حدوداً 80 الی 100 لیر ترکیه و هزینه بازدید از ایاصوفیه حدود 50 لیر ترکیه می باشد.

قیمت بلیط های بازدید از مکان های دیدنی استانبول تقریباً 50 الی 100 لیر ترکیه است.

هیجان انگیزترین تفریحات ترکیه و هزینه‌های آنها

 

برای پیدا کردن ارزان ترین و بهترین تفریحات ترکیه، از تور لیدرهای خود کمک بگیرید و یا از تجربه دوستان و آشنایان خود در سفر به ترکیه استفاده نمایید.

امیدواریم این اطلاعات برای شناخت بهترین تفریحات کشور ترکیه همراه با هزینه های آنها کمک بسیاری به شما کرده باشد. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر تنها کافی است با همکاران ما در آژانس مسافرتی الفبای سفر تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز