خبرگزاری کار ایران

آموزش طراحی مدرن‌ترین لباس‌ها با نرم افزارهای طراحی لباس

کد خبر : ۷۰۱۶۱۹

آیا دوست دارید طراحی های بی نظیری از مدرن ترین لباس ها را انجام دهید؟ با پیشرفت تکنولوژی این کار به سادگی میسر شده است.

ایلنا؛ نرم افزار طراحی لباس marvelous یک اپلیکیشن کاربردی برای طراحان لباس، طراحان مد، خیاط ها و مزون هاست که می تواند لباس های سه بعدی را به صورت مجازی طراحی کند.این نرم افزار شبیه سازی لباس الگوهایی اختصاصی را بدون استفاده از الگوی CAd  طراحی کرده و حتی برای استفاده از طرح های پیچیده نیز کاربرد دارد.

در زمینه طراحی لباس و طراحی پارچه رشته های مختلفی نیز وجود دارد.  افراد تحصیل کرده در این رشته توانایی های بسیاری در طراحی لباس، دوخت، الگو سازی و کار با نرم افزارهای مختلف مانند مارولوس دیزاینر و غیره را به دست می آورند و بازار کار خوبی هم برایشان وجود دارد.

نرم افزار Marvelous Designer امکان جالب شبیه سازی پارچه را نیز داراست و لباس طراحی شده را در قالب پارچه دلخواه نمایش می دهد. این نرم افزار با سایر نرم افزارهای گرافیکی هماهنگ شده و پس از طراحی می توان طرح ها را در فوتوشاپ و ابزارهای گرافیکی سه بعدی دیگر نیز استفاده و ویرایش کرد.

آموزش طراحی مدرن‌ترین لباس‌ها با نرم افزارهای طراحی لباس

قابلیت های نرم افزار طراحی لباس Marvelous

  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند
  • امکان شبیه سازی با انیمیشن
  • ارائه طرح های سه بعدی کامل
  • امکان انتخاب و شبیه سازی انواع پارچه ، دکمه
  • ایجاد الگوهای متقارن و آینه ای
  • طراحی ساده و پیشرفته
  • هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی

نرم افزار طراحی لباس marvelous مناسب برای طراحی ایده های نو و مدرن است که با دقت بسیار بالایی الگوهایی دقیق را برای هنرجو ارائه می دهد. علاوه بر طراحی مجازی لباس با کمک این نرم افزار شگفت انگیز می توان شبیه سازی پارچه برای هر سطح سه بعدی انجام داد این موردی است که برای استفاده در طراحی بازی، فیلم سازی،ساخت آگهی های تبلیغاتی، کاتالوگ های کامپیوتری و طراحی های لباس مد بسیار ضروری است.

کار با نرم افزار marvelous برای افرادی که تجربه ای در زمینه خیاطی، ترسیم الگو و حتی دوخت و دوز ندارند نیز میسر است و نیازمند دانش خاصی نیست. با این نرم افزار کاربر می تواند تصویری سه بعدی از طرح مورد نظر را به صورت آماده شده و با انواع پارچه آزمایش کند در این طرح سه بعدی همه جزئیات مشخص است از جمله: درز، بخیه، دکمه، جا دکمه، حلقه آستین، فاق شلوار و....در طراحی لباس با کمک نرم افزار طراحی می توان انواع آستین و دامن را بر روی الگوی اصلی در نظر گرفت و طرح آن  را مشاهده و یا انتخاب کرد. امکان تغییر سایز مانکن در نرم افزار پیش بینی شده است.

آموزش طراحی مدرن‌ترین لباس‌ها با نرم افزارهای طراحی لباس

نرم افزار چیدمان خودکار الگوی جمینی (Gemini)  

Gemini با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، بهترین چیدمان ممکن را برای مجموعه الگوهای شما پیشنهاد میدهند.

به کمک این نرم افزار،در حداقل زمان ممکن میتوانید الگو های جدید خود را با توجه به پارامترهای مورد نظر خود به شکلی چیدمان نمایید که دورریز پارچه به حداقل خود برسد.

در نتیجه با کاهش دور ریز،راندمان تولید شما افزایش و در نتیجه در هزینه های تولید خود صرفه جویی کرده اید .در این نرم افزار میتوانید چندین مجموعه الگو را به صورت خودکار و با دقت بالا چیدمان نمایید.

امکان برقراری ارتباط با پلاتر و همچنین دستگاه برش خودکار از قابلیت های مهم این نرم افزار است .

چنانچه مایل به برش دستی هستید ، میتوانید چیدمان انجام شده را بر روی پلاتر با اندازه های واقعی و ابعاد تولید، پلات نمایید.

همچنین قادر خواهید بود چیدمان صورت پذیرفته را به دستگاه برش خودکار با تعیین توالی برش ارسال نموده و برش بزنید.

نرم افزار gemini میتواند از سایر نرم افزار های طراحی  نیز فایل الگو را به  عنوان فایل ورودی برای چیدمان دریافت نماید.

علاوه بر قدرت چیدمان بالای نرم افزار، پذیرش شروط مختلف در هنگام چینش الگو نظیر :

  • رعایت راه و بیراه پارچه
  • عدم چینش در صورت وجود عیب در پارچه
  • چینش فقط قطعات انتخاب شده

از دیگر مزایای مهم این محصول نرم افزاری است.

مرکز آموزش‌ تخصصی  تصویرگران پویا اندیش با ارائه دوره‌های آموزشی گوناگون در زمینه‌های آموزش طراحی لباس  و نرم افزارهای طراحی لباس  شما را به سمت یک هنرمند تحصیل‌کرده، متخصص و صاحب فن پیش خواهد داد..

برای ثبت نام و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های  ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید. و وب سایت پویا اندیش  حتما ببینید

 https://tarahilebas.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز