خبرگزاری کار ایران

مهاجرت به اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۴۵

در حال حاضر 740 میلیون نفر از جمعیت جهان در این قاره‌ی سبز زندگی می‌کنند و این منطقه تقریبا 10 میلیون کیلومتر مربع است کشورهایی که برای اقامت یا ویزای رفت وآمد توسط خانواده‌های ایرانی انتخاب می‌شوند از بهترین کشورهای قاره اروپا از نظر رفاه اجتماعی وآزادی فردی هستند.

ایلنا؛ اخذ پاسپورت و اقامت کشورهای اروپا از جمله فرانسه –اسپانیا- سوئد- المان--یونان–اتریش- هلند که شرایط مناسب از قبیل تحصیل رایگان برای اعضا خانواده رفت وآمد آزادانه به 27 کشور اروپا و بیش از 110 کشور جهان آینده ی تضمین شده  فرزندان را برای ایرانیان به وجود  می اورد و باعث شده اغلب مردم به فکر سفر وزندگی ویا اخذ اقامت این کشور اروپایی باشند.

معمولا مهاجرت به هر کشور چند روش معمول جهت اخذ اقامت و تابعیت دارد. با توجه به اینکه قوانین داخلی هر کشور متفاوت است ، ورود به هر کشوری از طرق بالا دارای شرایط خاص مربوط به خود است، در روش های مختلف اخذ اقامت اروپا که از طرق مختلف کار –سرمایه گذاری–ثبت شرکت ویا تحصیلی امکان پذیر است هر خانواده ایرانی با توجه به شرایط ومدارک شغلی ومالی خود ،یک کشور اروپایی را برای دریافت اقامت وزندگی انتخاب می نمایند .

در حال حاضر 740 میلیون نفراز جمعیت جهان در این قاره ی سبز زندگی می کنند و این منطقه تقریبا 10 میلیون کیلومتر مربع است کشورهایی که برای اقامت یا ویزای رفت وآمد توسط خانواده های ایرانی انتخاب می شوند از بهترین کشورهای قاره اروپا از نظر رفاه اجتماعی وآزادی فردی هستند.

روش های اخذ اقامت اروپا:

1_اقامت بدون سرمایه :که درصدر پرطرفدار ترین روش های اقامت اروپا قرار گرفته است. دراین روش، سرپرست خانواده در صورت داشتن شرایط مالی وشغلی خوب درایران ، می تواند برای تمام خانواده خود ، در خواست اقامت بدهدمراحل انجام پروسه دریافت اقامت، معمولا 8 ماه زمان خواهد برد وپس از آن با موافقت سفارت کشور مربوطه،  اقامت یک ساله یا دو ساله خانواده متقاضی داده می شود (لازم به ذکر است که دراین روش نیاز نیست هیچ سرمایه ای به اروپا انتقال داده شود)

2--اقامت از طریق کار دراروپا :

این روش مخصوص افراد وخانواده هایی است که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس ودارای رزومه کاری خوب درایران

می باشند.باتوجه به اینکه کشورهایی مثل المان،اتریش، سوئد وکشورهای شرق اروپا با کمبود نیروی کار متخصص مواجه هستند وبه همین دلیل بسیاری از پروژه هایشان را از دست می دهند ، پذیرای افراد متخصص از کشورهای دیگر می باشند

دراین روش متقاضی برای اعضای خانواده خود،اقامت دریافت می کند که پس از گذشت 5سال ، میتواند درخواست پاسپورت کشورهایی  مثل آلمان ، سوئد، اتریش را برای اعضا خانواده خود بدهد (لازم به ذکر است دراین روش هیچ نیازی به انتقال پول به اروپا نیست.از مزایای این روش کسب درآمد وحقوق از لحظه ورود به آن کشور می باشد که بیمه ودریافت اقامت وپاسپورت هم به این مزایا افزوده میشود.

3-اقامت از طریق ثبت شرکت:

دراین روش که غالب افراد صاحب شغل ومهارت آن را انتخاب می کنند.به فرد متقاضی اجازه راه اندازی کسب وکارهای مختلف داده می شودکه همراه آن کارت اقامت متقاضی وخانواده ی وی صادر می شود.

کشورهای مورد توجه برای این روش شامل انگلیس، آلمان ،سوئد، اتریش وفرانسه می باشند.

برای دریافت مشاوره می توانید با شرکت بین المللیVipGroupدرایران_تهران به شماره 02172479000

تماس  برقرار کنید.درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر به وب سایت vipGroupvisa.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز