خبرگزاری کار ایران

چاپخانه جواهری پرینت را بیشتر بشناسیم+عکس

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۰۸

چاپخانه جواهری پرینت اولین مرکز تخصصی چاپ سی‌دی، دی وی دی، مینی سی‌دی و سی‌دی کارتی است.

چاپخانه جواهری پرینت اولین مرکز تخصصی چاپ سی دی، چاپ دی وی دی، چاپ مینی سی دی و سی دی کارتی با در اختیار داشتن کادری مجرب و آزموده با استفاده از تکنولوژی و دانش روز اروپا چاپ روی انواع Business card لوح فشرده آماده انجام سفارشات شما سروران و بزرگواران از تعداد 1 تا میلیون عدد( buiness card ،cd ،dvd ،( mini cd است.

جواهری پرینت مفتخر است در راستای خدمات‌رسانی به مشتریان خود در زمینه چاپ و رایت سی دی با علم و تکنیک‌های چاپ پیشرفت داشته و در حال حاضر دستگاهای چاپی نوین و به روز را با خروجی ترکیبی 8 رنگ و با رزولوشن14000dpi بالاترین خروجی چاپ CD را به شما سروران گرامی عرضه می‌کند.

چاپخانه جواهری پرینت را بیشتر بشناسیم+عکس

چاپ جواهری پرینت از تخصصی‌ترین مراکز چاپ سی دی است که به‌صورت حرفه‌ای و کار آزموده در زمینه چاپ و رایت سی دی، چاپ لیبل سی دی، چاپ دی وی دی، چاپ لیبلCD، تولید پاکت CD، قابCD و قاب دی‌وی‌دی و همچنین فروش عمده انواع سی دی و دی وی دی پرینتبل و چاپدار  فعالیت داشته و شما عزیزان می‌توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل چاپ دی وی دی، چاپ سی دی و کارهای چاپی خود را به ما سپرده تا از اطمینان شما افتخار نصیب ما شود.

چاپخانه جواهری پرینت برای رفاه حال شما مشتریان عزیز سیستم سفارش آنلاین را در فهرست خدمات خود قرارداده است.قبل از اقدام به سفارش آنلاین مطالعه ملزومات طراحی توصیه می‌شود.

چرا چاپ دیجیتال را انتخاب می‌کنیم؟

استفاده از برچسب (LABEL): برچسب حداقل18% وزن cd  را سنگین می‌کند و این افزایش وزن و عدم تقارن برچسب باعث خراب CD ROM دستگاه مصرف‌کننده می‌شود، در چاپخانه جواهری پرینت این عمل توصیه نمی‌شود و فقط به درخواست مشتری انجام می‌شود.

چاپخانه جواهری پرینت را بیشتر بشناسیم+عکس

جواهری پرینت مرکز تخصصی چاپ و رایت انواع سی دی وی دی وی دی

چاپخانه جواهری پرینت را بیشتر بشناسیم+عکس

انواع چاپ CD، DVD:

چاپ CD و DVD به دو روش افست و دیجیتال است که به اختصار هر کدام را توضیح می‌دهیم.

چاپ افست:

چاپ افست نوعی از چاپ است  که به‌صورت چاپ چهاررنگ همزمان توسط دستگاه چاپ افست انجام می‌گیرد. در این روش چاپی چاپ سی‌دی به صورت CMYK است. کیفیت این چاپ مشابه چاپ افست روی کاغذ است و برای استفاده در تبلیغات خاص برای جذب مشتری مناسب است و مدت زمان تولید سی‌دی به‌علت ساخت قالب بین 8 تا 15 روز کاری زمان لازم دارد.

چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال نوعی چاپ است که عمل چاپ توسط دستگاه‌هایی انجام می‌شود که CD Tray  داشته و توانایی چاپ روی CD به‌صورت دیجیتال یا پرینتی را دارند. در این روش خروجی رنگ به‌صورت RGB تعریف شده تا مطلوب‌ترین و با کیفیت‌ترین چاپ روی سی دی، دی وی دی، مینی سی دی، دی وی دی ناین نمایان شود و مدت زمان تحویل یک روز کاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز