خبرگزاری کار ایران

اروندکالا ، اولین فروشگاه اینترنتی محصولات خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای دقیق محصولات

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۶۷

صنعت فروش اینترنتی محصولات غذایی و بهداشتی ، صنعتی نوپاست از این رو برای شهروندان خرید اینترنتی این محصولات با اندکی ریسک و عدم اطمینان همراه است. اینکه محصولاتی که از فروشگاه خریداری میکنیم آیا به موقع و با تاریخ انقضای مطلوب و معتبر به دست من خواهند رسید یا خیر و یا چه تضمینی وجود دارد که محصولات خریداری شده سالم و با کیفیت و بدون اشکال باشد مساله ای است که باعث می شود که خرید اینترنتی محصولات تند مصرف با استرس و عدم اطمینان انجام شود.

ایلنا؛ ما در اروندکالا همواره تلاش میکنیم تا جایی که امکان دارد تجربه خرید مطمئن و با اطمینان را برای مشتری به ارمغان بیاوریم ، از این رو از سال ۱۳۹۰ تاکنون سعی کردیم به صورت اختصاصی از همه محصولات فروشگاه و توضیحات درج شده بر روی محصول عکس گرفته و تا جایی که امکان دارد محتوای مورد انتظار کاربر در مورد محصول را شرح دهیم.

درج تاریخ انقضای دقیق محصولات برای اولین بار در اروندکالا

در همین راستا ، با افتخار به اطلاع میرسانیم که از امروز به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات خوراکی و بهداشتی و آرایشی تاریخ انقضای تمامی محصولات خوراکی و بهداشتی به صورت دقیق در فروشگاه اینترنتی اروندکالا قرار داده میشود و تمامی مشتریان عزیز میتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند ، همچنین میتوانند به منظور اطمینان بیشتر از کالا ، عکسهای هر محصول را که به صورت اختصاصی گرفته شده بررسی نمایند.

اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و هفت روز تضمین کیفیت کالا

برای رضایت خاطر بیشتر مشتریان سرویسی تحت عنوان « هفت روز تضمین کیفیت و اصالت کالا » در نظر گرفته شده است ، به این معنا که اگر کالای خریداری شده ایرادی داشته باشد ( کالا اصل نباشد یا ضربه دیده باشد و مواردی از این قبیل ) به مشتری تا هفت روز پس از دریافت کالا مهلت داده میشود که خرید خود را مرجوع کند و کل مبلغ سفارش + هزینه عودت کالا به مشتری بازگردانده خواهد شد.

آیا خرید از اروندکالا مقرون به صرفه است؟

یکی دیگر از چالش هایی که در مورد فروش اینترنتی محصولات وجود دارد ، مقرون به صرفه بودن است. هزینه بسته بندی و ارسال یکی از مهمترین مواردی است که در بسیاری از مواقع باعث انصراف از خرید میشود.

از این رو ما در اروندکالا «  ارسال رایگان همه سفارشات بالای صد هزار تومان » را در نظر گرفته ایم ، به این معنی که اگر مجموع سفارش شما از اروندکالا به بالای صد هزار تومان برسد هیچ هزینه بسته بندی و پستی به سفارش شما افزوده نخواهد شد و تنها مجموع مبلغ کالاها را پرداخت خواهید کرد.

همچنین برای سفارشاتی که کمتر از صد هزار تومان باشد مبلغی بابت هزینه بسته بندی و ارسال به مجموع سفارش اضافه میگردد.

اروندکالا ، اولین فروشگاه اینترنتی محصولات خوراکی و بهداشتی با درج تاریخ انقضای دقیق محصولات

چه محصولاتی را میتوانم از اروندکالا خریداری کنم؟

در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات خوراکی ، بهداشت ، سلامتی و مراقبت از بدن ، آرایشی بهداشتی و بهداشت منزل وجود دارد. بسیار از برندها و محصولات  موجود در اروندکالا به صورت کاملا انحصاری هستند و در هیچ یک از فروشگاه های دیگر قابل تهیه نیستند و شما به راحتی با چند کلیک میتوانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی اروندکالا خریداری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز