خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر عامل بانک از مجتمع تولید کاغذ راشا کاسپین 29/8/97

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۷۹

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه مدیران عالی بانک در راستای حمایت و تامین اعتبار واحدهای صنعتی و تولیدی از مجتمع تولید کاغذ راشا کاسپین در زنجان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان، سید ضیا ایمانی – مدیر عامل بانک –به همراه معاون امور مناطق، مدیر کل امور مدیران، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل و رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران در بازدید از مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: حمایت بانک ها و موسسات مالی از اقتصاد ضمن هدایت نقدینگی سرگردان جامعه به سمت تولید و صنعت موجب رشد و رونق اقتصاد داخلی خواهد شد.

مدیر عامل بانک با اشاره به برنامه های بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از اشتغال و تولید کالای داخلی، ابراز داشت: در سال های اخیر تلاش نموده ایم با حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار گامهای موثری برداریم .

ایمانی حمایت از بنگاههای اقتصادی و صنایع مختلف تولیدی را از برنامه اصلی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: این بانک در سال های اخیر با پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی توانسته به صورت مستقیم برای 180 هزار نفر ایجاد اشتغال نماید.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: در صددیم تا سپرد ه های جذب شده را به بخش های مختلف تولید و صنعت برای تامین سرمایه در گردش و توسعه بخش های کلیدی صنعت و اشتغال اختصاص دهیم.

در ادامه عبدالرضا خاتمی رئیس اداره امور شعب استان زنجان ضمن تقدیر از مدیران راشا کاسپین برای به کار گیری سرمایه در بخش تولید و ایجاد اشتغال در استان، اظهار امیدواری کرد بانک مهر اقتصاد بتواند در راستای توسعه تولید و خدمات این شرکت، تسهیلات مورد نیاز را ارائه نماید. 

گفتنی است شرکت راشا کاسپین زنجان با هدف تولید انواع کاغذ بسته بندی در اسفند ماه 1393 در زمینی به مساحت 150 هزار متر مربع در شهرک صنعتی شماره یک زنجان  تاسیس شد و توانسته است برای 500 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال نماید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز