خبرگزاری کار ایران

انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها با تسمینو

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۲۸

تا هر زمانی که سایت سفارش گیرنده به فعالیت خود ادامه دهند رپورتاژ یک مطلب آرشیوی در سایت خواهد بود و حذف نمی شود.

ایلنا؛ امروزه تبلیغات اینترنتی نقش پررنگی در معرفی محصولات و خدمات دارند و شیوه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. رپورتاژ آگهی جدیدترین شیوه تبلیغات اینترنتی می باشد. در سایت های پر بازدید کننده خبرهای تبلیغاتی که برای معرفی کسب و کار یا محصولات نوشته می شود، رپورتاژ آگهی گفته می شود. قالب رپورتاژ آگهی به صورت گزارش و مقاله خبری بوده و از چند پاراگراف متن، عکس، تیترهای جذاب و هایپرلینک فالو تشکیل می شود.

آژآنس رسانه ای تسمینو مجری رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که تاکنون توانسته است مجری رپورتاژ آگهی بیش از 500 برند برتر فارسی شود .از ویژگی های تیم تسمینو میتوان به مشاوره های حرفه ای در زمینه تبلیغات آنلاین و رپورتاژ آگهی نام برد که میتواند شما را در رسیدن به اهدافتان کمک نماید.به شما توصیه میکنیم که بجای خرید بک لینک حتما از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید.

شاید خیلی از افراد ندانند که رپورتاژ آگهی چیست ؟ و چه کاربردی دارد در ادامه مقاله قصد داریم توضیحاتی در این قبیل جواب سوالات شما را خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

برای مدیران بازاریابی که به دنبال راهی برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل می باشند، رپورتاژ آگهی تکنیک جدید برای رسیدن به رتبه اول گوگل است. رپورتاژ آگهی که به رپورتاژ خبری نیز معروف است، سرمایه گذاری خوبی در دنیای اینترنت است. اگر در سایت های معتبر رپورتاژ آگهی را درج کنید آگهی کاربران از کسب و کار شما افزایش پیدا کرده و بک لینک های دریافت شده موجب بالا بردن سئو می شوند. برندهای بزرگ دنیا جهت معرفی خدمات و محصولات جدید خود از روش تبلیغاتی اینترنتی و رپورتاژ خبری استفاده می کنند. این روش که نوعی تبلیغات غیر مستقیم به شمار می آید، دارای تأثیر زیادی بوده و اعتماد مخاطبان با مشاهده آن جلب شده و مطلب مورد نظر را با اشتیاق بیشتری دنبال می کنند.

انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها با تسمینو

درواقع رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات است که در آن شما قادر خواهید بود معرفی جامع از محصولات و یا خدمات خود داشته باشید و خود را از این طریق به بازدید کنندگان خبرگزاری ها و یا وبسایت های معروف معرفی نمایید تا با برند شما آشنا شوند و فروشتان نیز افزایش میابد.

در رپورتاژ آگهی میتوانید 3 الی 4 لینک به وبسایت خود بصورت فالو درج نمایید که اینکار باعث افزایش رتبه وبسایتتان نزد گوگل خواهد شد. لازم به ذکر است که این نوع لینک سازی یکی از بهترین شیوه های لینک سازی میباشد و بسیاری از سئو کاران از آن استفاده مینمایند .

پس اگر قصد دارید رتبه وبسایتتان را در گوگل افزایش دهید و هم برند خود را به همگان معرفی نمایید حتما از رپورتاژ آگهی استفاده نمایید.

مراحل انتشار رپورتاژ آگهی

طی فرآیند رپورتاژ خبری نخست باید متن مربوط به برند و محصولات را آماده کرده و اهداف سازمانی را مطابق با هدف سئو و کلمه های کلیدی در متن مشخص نمایید و لینک های مرتبط با کلمه کلیدی را در متن جا داد. در گام بعدی باید متن آماده شده را در سایت های پر بازدید و مجلات اینترنتی که بازدید روزانه آنها بالا است، منتشر کرد. هنگامی که کار انتشار انجام شد، متن آگهی با عکس و لینک فالو در سایت قرار می گیرد و جایگاهی برای آن تعیین می شود که بازدیدکنندگان می توانند از آنجا متن مورد نظر را ببینند. پس از انتشار، متن آگهی به همراه لینک های فالو و عکس در سایت قرار گرفته شده و از طریق جایگاهی که برای آن منظور گردیده شده است برای بازدید کنندگان قابل نمایش می باشد. بعد از گذشت زمانی که متن انتشار یافته در صفحه اصلی قرار گرفت، از آن جا به قسمت آرشیو خبر منتقل می شود و برای همیشه در سایت قرار می گیرد.

انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها با تسمینو

عوامل موثر در کیفیت رپورتاژ آگهی

چگونگی تهیه رپورتاژ آگهی بسیار مهم می باشد و باید یک تیم متشکل از خبرنگار حرفه ای، مشاور بازاریابی، و متخصص سئو و برندینگ رپورتاژ را تهیه کنند. لازم است رپورتاژ آگهی در سایت های دارای اعتبار و خبرگزاری های معتبر انتشار شود. برای اینکه محتوای خبری دارای تأثیر بیشتری باشد، باید با توجه به نوع مخاطبان وبسایت انتشار یابد تا تأثیر آن بیشتر مشخص شود. هنگام خرید رپورتاژ بهتر است به این نکته توجه شود که بدانیم آن را در چه سایت هایی قرار دهیم و سفارش خود را از چه سایتی درخواست نماییم. دانستن این نکته ضروری است که وب سایتی که می خواهیم رپورتاژ را در آن انتشار دهیم به موضوع ما نزدیک باشد. برای انتشار دادن رپورتاژ و یا سفارش دادن آن در تعداد زیادی وب سایت یا وبلاگ باید به این نکته دقت شود که متن رپورتاژ برای همه سایت ها به صورت یکسان نباشد.

مزایای رپورتاژ آگهی باکیفیت

درج رپورتاژ خبری در سایت های اینترنتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات از مزیت های زیادی برخوردار است.

_ تا هر زمانی که سایت سفارش گیرنده به فعالیت خود ادامه دهند رپورتاژ یک مطلب آرشیوی در سایت خواهد بود و حذف نمی شود. بنابراین رپورتاژ را باید نوعی آگهی دائمی دانست. برخی از این مزایا عبارتند از:

_ سفارش و خرید رپورتاژ آگهی باعث بالا بردن رتبه در گوگل شده و در این روش رتبه سایت در نتایج جستجو بالا می رود.

_ در حاضر این شیوه آگهی به عنوان طبیعی ترین روش ساخت بک لینک است.

_ اگر در سایت های معروف رپورتاژ آگهی خریداری کنید، برند شما نیز بیشتر دیده شده و این کار موجب ارتقا سئو سایت شما و برند سازی و افزایش بازدید می شود.

اشتباهات رایج در رپورتاژ آگهی

کپی بودن مطالب رپورتاژ آگهی

همیشه سعی کنید وقتی که قصد انتشار رپورتاژ آگهی دارید از مطالب جدید استفاده کنید یعنی مطلب رپورتاژ شما در سایت دیگری قبلا درج نشده باشد . چون اگر مقاله رپورتاژ آگهی شما قبلا در سایتی منتشر شده باشد گوگل مقاله شما را کپی به حساب می آورد و اهمیت چندانی به مقاله و لینک های موجود در مقاله شما نمیدهد .

بزرگ نمایی بیش از حد

 از دیگر اشتباهات متداول در رپورتاژ آگهی اغراق و بزرگ نمایی بیش از حد در تبلیغ محصولات و خدمات میباشد. هیچ کس به بزرگ نمایی بیش از حد علاقه ندارد . اغراق بیش از حد در تبلیغ محصولات، مخاطب را نسبت به محصولات شما بدبین خواهد نمود و حتی ممکن است باعث شود مخاطب از برند شما دوری کند.همیشه سعی نمایید در تبلیغات خودتان از تعریف و تمجید بی مورد خودداری نمایید و به صورت کاملا منطقی مزایای محصولات و خدمات خود را برای دیگران معرفی کنید.

تبلیغات بیش از حد در رپورتاژ آگهی

همان‌طور که میدانید محتوای رپورتاژ باید در قالب داستان یک نوشته شود و در داخل آن به تبلیغ محصول بپردازد ولی باید برای تبلیغات، حدی را مشخص نمود و جوری نباشد که مقاله کاملا تبلیغاتی باشد زیرا اینکار باعث ترک کاربر از صفحه رپورتاژ شما خواهد شد. تبلیغات زیاد در متن مقاله چندان مناسب نمیباشد و مخاطب را جذب نمی کند. بهتر است تبلیغات خود را به صورت غیرمستقیم و در داخل یک داستان بیان نمایید تا اثرگذاری بیشتری روی مخاطب داشته باشد و باعث انگیزه در خواندن محتوا برای کاربر شود.

انتظار معجزه از یک رپورتاژ

استفاده از یک یا دو رپورتاژ می تواند رنکینگ شما را بهبود ببخشد ولی نباید انتظار زیادی از آن داشت. برای بهره وری بیشتر باید از تعداد بیشتری رپرتاژ آگهی برای کلمات کلیدی خود استفاده کنید. خیلی از افراد انتظار دارند با انتشار یک یا دو رپورتاژ به رتبه یک گوگل برسند ولی باید به این موضوع هم توجه کرد که رقبای شما نیز معمولا از این رپورتاژها استفاده می کنند و برای اثرگذاری بیشتر باید از تعداد بیشتری رپورتاژ اگهی استفاده کنید. البته استفاده خیلی زیاد و غیر اصولی از این رپورتاژها هم چندان مناسب نیست و ممکن است سبب پنالتی شدن شما از نتایج گوگل شود. پس از رپورتاژها به تعداد مناسب و به صورت اصولی استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی دریافت کنید. داشتن یک برنامه اصولی و بلند مدت می تواند به شما در این راه کمک زیادی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز