خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه اینستاگرامی با هشتگ #گوشه_دنج_کتابخوانی_من

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۰۷

پاییز هر سال به روز کتاب و کتابخوانی که نزدیک می‌شویم شاهد تکاپویی عجیب در جامعه هستیم و مدام به یکدیگر یاد آور می شویم که چقدر شاخص مطالعه در ایران پایین است و چقدر کم کتاب می‌خوانیم و باید بیشتر کتاب بخوانیم.

غافل از اینکه خواندن این دوست عزیز و قدیمی آدابی دارد. منظور از آداب همان گوشه دنج جذاب هر فرد است که برای چند دقیقه فارغ از غوغای جهان به معاشرت با این یار دیرین می پردازد.

هلدینگ داتیس همواره توجه ویژه ای به فرهنگ و هنر داشته است و در همین راستا اقدام به برگزاری مسابقه اینستاگرامی با هشتگ #گوشه_دنج_کتابخوانی_من کرده است.

ما معتقدیم که جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی ابتدا باید جایگاه کتاب در زندگی ایرانیان مشخص و دائمی شود و کتاب جزء لاینفک زندگیمان گردد. محیط خانواده و سبک زندگی تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ مطالعه افراد دارد و حضور این دوست قدیمی در زندگیمان باعث می‌شود که افراد از کودکی خود با کتاب آشنا شده و این آشنایی درونی تا همیشه با آنها همراه خواهد بود.

در مسابقه ی گوشه دنج کتابخوانی من شرکت کنندگان تصاویر گوشه دنجی از زندگی خود که در آن، جایگاه ویژه ای برای کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته اند را به اشتراک می‌گذارند . مهلت شرکت در مسابقه و ارسال تصاویر از ساعت 22 چهار شنبه 23 آبان لغایت ساعت 24 شنبه 26 آبان می‌باشد.

سپس داوران مسابقه (رامبد خانلری – مونا زارع) به داوری و انتخاب بهترین تصاویر از میان تصاویر دریافتی می پردازند برندگان نهایی مسابقه در صفحه رسمی اینستاگرام هلدینگ داتیس از طریق آرای مردمی انتخاب خواهند شد. به برندگان لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده ای اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز