خبرگزاری کار ایران

چند راهکار ساده برای ماجراجویی در تورهای آسیایی!

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۷۶۴

قاره آسیا یکی از زیباترین قاره‌هایی است که پاییز آن بهترین فصل سفر به ساحل‌های طلایی و آبی دریا است. در این فصل می‌توانید با برنامه‌های گردشگری خوبی همراه شوید و بهترین خاطرات پاییزی‌تان را بسازید. به فهرست زیر نگاهی بیاندازید و یکی از بهترین مقاصد آن را برای سفر انتخاب کنید.

تور ویتنام؛ سفری لوکس با کشتی کروز درآبی دریا

سفر با تور ویتنام وارد شدن به الماس آسیا است. کشوری پهناور با گذشته‌ی تاریخی جذاب و البته طبیعتی سبز و دیدنی. شما در این کشور از دریا به ساحل طلایی و ازآنجا به کوه‌های بلند و مرتفع می رسید. به سادگی یک سفر برنامه‌ریزی نشده می توانید در مناطق سبز و دشت‌های وسیع کمپینگ کنید و در چادر بمانید و ازامکانات ماجراجویانه استفاده کنید و یا با لوکس‌ترین برنامه‌های مسافرتی سفرتان را با کشتی کروز انجام دهید و عاشقانه‌ترین لحظات را در آنجا بسازید.

در تور لوکس ویتنام با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بهترین هتل 5ستاره را انتخاب کنید و یک شب از زمان اقمتتان را در کشتی کروز بگذرانید و صبحتان را با طلوع آفتاب بر روی عرشه شروع کنید. صبحانه‌ی خوشمزه‌تان را که میل کردید با قایق‌های کوچک به اعماق دریا بروید و به همراه همسرتان در سکوت و آرامش آبی دریا و در میان صخره‌های بلند، آب‌تنی کنید و یا همراه با دیگر آب‌زیان و موجودات زیر آّب، ساعتی را به غواصی بگذرانید.

واقعیت این است که در کنار این طبیعت بی‌نظیر، ویتنام مردمی با فرهنگ غنی و دیرینه دارد که برای هریک از سنت‌ها و رسوم فستیوال ویژه‌ای برگزار می‌کنند.

سعی کنید در یکی از آنها شرکت کنید؛ بد نیست بدانید بهترین مکان برای تماشای Tet Nguyen Dan که یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های ویتنام است.

برای دیدن آن هانوی پایتخت کشور، انتخاب مناسبی است در این روز خاص مردم ویتنام وقت خود را با خانواده می‌گذرانند، به معابد، دید و بازدید فامیل می‌روند و در جشن‌هایی که در سطح شهر برگزار می‌شود شرکت می‌کنند. در خیابان‌ها چراغ‌ها و فانوس‌های رنگی چیده می‌شود.

حتما به خوبی می‌دانید که برای رسیدن به ویتنام باید ویزا اخذ کنید و سپس به آن وارد شوید، اگر از هم اکنون برنامه‌ریزی برای این سفر سخت است می‌توانید برای تعطیلات عید هماهنگ کنید و از هم اکنون مسافر تور ویتنام نوروز 98 شوید.

تور فیلیپین؛ سفر به دنیای آتش‌فشان‌های دیدنی

چند راهکار ساده برای ماجراجویی در تورهای آسیایی!

تور فیلیپین سفر به دنیای بی نظیر آتش‌فشان ها است. این کشور که پر شده ازکوه‌های آتش فشانی که حالا یکی از بهترین نشانه‌های گردشگری این کشور است.

اما این فقط همه‌ی زیبایی آن نیست؛ سواحل گرم و زیبا، شهرهای تاریخی، آب و هوایی غالبا آفتابی در کنار این مناظر متنوع، رقابت گردشگری در نقطه‌های توریستی آسیا را بالا برده است. حدود ۷۰۰۰ جزیره مختلف در فیلیپین وجود دارد که اگرچه همه ی آنها برای گردشگران آماده نیست اما بیشترین آنها با استانداردهای بالا و تجهیزات مدرن برای توریست‌ها آماده شده است

اما به غیر از جزیره‌ها شما به شهرهای اصلی این کشور می‌رسید که تماشایی و دیدنی هستند و با همراهی راهنمای فارسی زبان با گذشته آنها هم آشنا می‌شوید.

ویگان یک منطقه میراث جهانی یونسکو و البته یکی از قدیمی‌ترین شهرهای فیلیپین است. Calle Crisologo، به عنوان مرکز تاریخی شهر، با زیبایی‌های حفظ شده و خانه‌های تجاری دوران استعماری و کلیساهای باروک از دیدنی‌ترین نقاط شهر است.

باگویو یا همان پایتخت تابستانی فیلیپین را هم ببینید؛ این شهر در ارتفاع ۱.۵ کیلومتری از سطح دریا است و همیشه آب و هوایی کاملا خنک و دلنشین دارد پارک‌های زیبا، درختان کاج و ساختمان‌های تاریخی، یکی از بهترینمقاصد گردشگری برای شماست. طبیعت شما را دلداده می‌کند و می توانید ساعت‌ها دوچرخه‌سواری و یا اسب سواری کنید و ما مردم شهر معاشرت کنید . به بازارهای محلی بروید و بهترین سوغاتی‌ها را خرید کنید و حسابی از سفرتان راضی باشید.

همین الان برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید و با راهنمایی کارشناس‌های مقتدر سیر تور فیلیپین نوروز 98 را با قیمتی مناسب‌تر بخرید.

چند راهکار ساده برای ماجراجویی در تورهای آسیایی!

تور بالی؛ سفری رویایی به تکه‌ای از بهشت

 

اگرجایی تصویری از بهشت به خاطر سپرده‌اید، آن را می‌توانید با بالی مطابقت دهید! سرزمینی زیبا با بهترین و لوکس‌ترین امکانات که رویای شما از سفرهای دلپذیر را واقعی می‌کند.اینجا جزیره خدایان و شناخته شده ترین جزیره اندونزی است که هر چقدر خوبی‌های آن را برای سفر معرفی کنیم بازهم کم است.

آب و هوای استوایی این جزیره زیبا باعث شده در تمام طول سال تابستانی فوق‌العاده داشته باشد و در کنار سواحل بی نظیر و تماشایی آن بهشت را زمینی کند. سواحلی با شن‌های سفید تا سواحلی مناسب برای موج سواری و یا دیگر ورزش‌های آبی همه شما را به هیجان دعوت می‌کنند.

طبیعت همه‌ی زیبایی‌ها را در این سرزمین ایجاد نکرده است، ساخته‌های دست بشر هم آنقدر دل‌انگیز هستند که شما از تماشای آنها شگفت‌زده می‌شوید؛ معابد قدیمی و دیدنی آنها هر کدام داستان و تاریخچه‌ای شنیدنی دارند که به همراه راهنمای فارسی زبان با آنها آشنا می‌شوید تعدادی از آنها بالای صخره‌ و تعداد دیگر درست هم سطح دریا ساخته شده‌اند.

رسیدن به بالی ساده است و بعد از ارسال مدارکتان برای اخذ ویزای بالی می‌توانید میهمان آنها شوید، شما واقعا همیشه میهمان یکی از جشن‌ها و فستیوال‌های آنها هستید و همیشه در کوچه و خیابان با گل و شیرینی‌های محلی از شما پذیرایی می‌شوید.

جشن‌ها و مراسم‌ جزوی از زندگی بالی است. به غیر از مراسم مذهبی و آیینی کهمطابق تقویم برگزار می کنند همیشه برنامه‌های تماشایی هم برای جذب توریست دارند، می توانید هماهنگ و در جشن کایت‌های آسمان و یا قایق های بادبانی شرکت کنید. کافی است همین الان سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و بهترین برنامه‌ی سفر با تور بالی را رزرو کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز