خبرگزاری کار ایران

با ماشین سه خرید خودروی خود را به راحتی انجام دهید

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۶۳

سایت ماشین 3 به صورت تخصصی با هدف ایجاد جامع ترین سایت مرجع خودرو و قیمت خودرو در ایران راه اندازی شده است.

به گزارش گروه بازرگانی ایلنا؛ سایت ماشین سه با هدف ارتقا سطح دانش مردم در خرید خودرو و اطلاع از وضعیت قیمت ها و مشخصات قیمت خودرو داخلی و خارجی راه اندازی گردید. سایت ماشین سه با ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی از حدود 700 خودرو بازار ایرانی که در آن مشخصات فنی خودرو ، نقد کارشناسان ، گالری تصویر ، تست داریو و آرشیو قیمت خودروها می باشد را در اختیار خریداران خودرو قرار داده است.

در سایت تخصصی ماشین سه تمامی خریدارانی که تمایل به خرید خودرو و ماشین از بازارداخلی را دارند و اطلاعات کافی از خودرو ندارند و یا در انتخاب خودروی خود شک و شبه دارند به راحتی می توانند علاوه بر استفاده از مشاوره خودرو کارشناسان تیم ماشین سه با اطلاعات کاملی که از این سایت بدست می آورید ، می توانید خرید خودرو خود را به راحتی انجام دهید. در این سایت آرشیو کاملی از قیمت خودروها و برندهای خودرویی وجود دارد که به راحتی تحلیل قیمت روز خودرو و وضعیت قیمتی بازارخودرو و اطلاع از شرایط فروش ایران خودرو و شرایط فروش سایپا را می توانید انجام دهید.

ماشین 3 مفتخر است که گام بزرگی در این راه نهاده است و با استفاده از کارشناسان با سابقه و مسلط به علم خودرو، رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی و انتقال اطلاعات معتبر به مصرف کنندگان ، فروشندگان وعلاقه مندان خودرورابه عهده گرفته است.

با ماشین سه خرید خودروی خود را به راحتی انجام دهید

سایت ماشین سه برای کلیه علاقه مندان به خودرو ، خریداران ، فروشندگان و نمایشگاه های خودرویی اطلاعات کاملی از تمامی خودروهای موجود در بازار ایران را قرار داده که کارشناسان خودرویی می توانند تمامی اطلاعات و مشخصات قیمت خودرو را بدست آورند . از مهمترین این امکانات می توان به تست و فیلم های رانندگی معتبر خارجی با دوبله فارسی ، گزارش از نمایشگاه های خودرو بین المللی ، اخبار مربوط به خودرو ، بررسی خودرو ، مقایسه خودرو ، انتخاب خودرو با بودجه های مختلف ، اطلاع از نظرات کاربران و مصرف کنندگان خودرویی را فراهم کرده است.

یکی از بخش های مهم این سایت ثبت نظرات مصرف کنندگان محصولات خودرویی می باشد که خریداران جدید محصول به راحتی می توانند وضعیت خودرو را به راحتی از مصرف کنندگان و خریداران قبلی خودرو بدست آورند و علاوه بر این قسمت ، سایت ماشین سه با راه اندازی بخش تست درایو خودرو از سایت های معتبر بین المللی و ترجمه و دوبله کردن آن تمامی فیلم تست درایو و فیلم های معرفی خودرو را در اختیار تمامی خریداران قیمت خودرو قرار داده است.

ماشین سه در مدت دو سال راه اندازی سایت خود افتخارات بزرگی همچون انتخاب بعنوان بهترین سایت خودرویی در دو سال متوالی در جشنواره وب ایران گشت و بعنوان یکی از برترین سایت های خودرویی کشور  با بازدید بسیار بالا از سایت مطرح است.

با ماشین سه خرید خودروی خود را به راحتی انجام دهید

لازم است که بدانید تیم کارشناسی خودروی ماشین سه بصورت 24 ساعته از روی وب سایت جهت مشاوره خودرو جهت اطلاع به مردم عزیزمان آماده خدمت رسانی می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز