خبرگزاری کار ایران

آشنایی با هتل‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۷۹

تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور همواره محل رفت و آمدهای فراوان دیپلماتیک و تجاری کشور بوده است. سال هایی که درآمدهای نفتی زیادی به ایران سرازیر شد شرکت های بین المللی در ایران و علی الخصوص تهران نمایندگی و شعبه تاسیس نمودند.

به گزارش ایلنا، در سال های اخیر نیز، چندین گروه هتل های بین المللی در ایران سرمایه گذاری نموده اند از جمله گروه هتل‌های آکور که هم اکنون مالکیت دو هتل فرودگاهی ایبیس و نووتل را در اختیار دارد.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران که قبلا به نام هتل هایت تهران شناخته می شد، به گروه هتل های هایت متعلق بود. در حال حاضر این هتل پیشرفت زیادی کرده و امکانات و خدمات مطلوبی را ارائه می دهد.هتل ازادی تهران یک هتل لوکس و تشریفاتی محسوب می شود و دارای انواع مختلفی اتاق و سوئیت است. چندین رستوران متنوع ایرانی و فرنگی از جمله رستوران ایتالیایی بیچه در این هتل وجود دارد که هر ذائقه ای را راضی می کنند. هتل آزادی نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن همایش های صدا و سیما، سالن همایش های برج میلاد، سالن اجلاس سران اسلامی و جاذبه های گردشگری مانند مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوارسیک واقع شده است. این هتل 5 ستاره از جهات زیادی گزینه مناسبی جهت رزرو هتل است، مثلا اگر برای یک قرارداد تجاری و تشریفاتی به دنبال هتل هستید، قطعا هتل پارسیان آزادی تمام انتظاراتتان را برآورده می کند.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال همان هتل رویال هیلتون قدیم می باشد که پس از انقلاب به گروه هتل های پارسیان واگذار شد. این هتل خاطرات زیادی را در خود نهفته دارد. در حال حاضر سریال خانگی ساخت ایران 2 در این هتل در حال فیلم برداری است.

هتل پارسیان استقلال تهران به عنوان محل اقامت در سفر کاری  یا تفریحی انتخاب هوشمندانه ای است. نزدیکی این هتل به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن همایش های صدا و سیما، سالن اجلاس سران کشورهای این هتل را به گزینه مناسبی برای اقامت های کاری تبدیل می کند. همچنین قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای شهر و نزدیکی به شاهراه های تهران از جمله بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر از مزیت های این هتل محسوب می شود.هتل استقلال تهران دارای رستوران ایرانی رز، رستوران فرانسوی نوفل لوشاتو، رستوران عربی الحیات، رستوران های ایتالیایی و تایلندی نیز است. سالن های متنوع هتل استقلال مانند سالن همایش دریای نور با با ظرفیت 1000نفری امکان برگزاری همایش های بین المللی را آسان نموده است.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل رویال گاردن یکسال پس از افتتاح و بعد از انقلاب اسلامی به هتل پارسیان انقلاب تغییر نام داد. این هتل در ابتدای راه اندازی دارای اولین رستوران گردان ایران شد هر چند امروزه این رستوران به سالن همایش تغییر کاربری داده است.در هر صورت هتل انقلاب یکی از بهترین هتل ها در تهران محسوب می شود. هتل انقلاب در مرکز شهر واقع شده و جهت مراجعه به سفارت خانه هایی چون سفارت انگلستان و سفارت ایتالیا مناسب می باشد.این هتل 4ستاره در حاشیه خیابان طالقانی و خیابان جمهوری نزدیک به تعداد زیادی از مراکز تجاری پایتخت قرار دارد. جهت اقامت در مرکز شهر رزرو هتل انقلاب تهران را به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران که قبل از انقلاب هتل اینترکنتیننتال شناخته می شد، در قلب شهر تهران در کنار پارک لاله و در خیابان دکتر فاطمی قراردارد. لابی هتل لاله تهران محل قرارهای تجار است،در بین هتل های 5 ستاره، هتل لاله تهران فاصله کمتری تا فرودگاه مهرآباد دارد. این هتل نزدیک خیابان انقلاب و ولیعصر می باشد و دسترسی آسانی به مرکز شهر و بیمارستان شریعتی دارد. رستوران ایرانی نمکدون، رستوران فرانسوی رویتسری و سالن های  متنوع امکان برگزاری همایش ها و سمینارها را در هتل لاله فراهم نموده است.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل اوین تهران بعد از انقلاب به گروه هتل های پارسیان منتقل شد.گرچه این هتل در ابتدا یک هتل کوچک در منطقه اوین بود ولی در سال 85 مورد بازسازی اصلی قرار گرفت و هم اکنون از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است. رستوران های ایرانی و فرنگی و رستوران چینی آبشار تنوع زیادی در ارایه خدمات پذیرایی دارند. کافی شاپ هتل اوین مکانی عالی جهت قرار ملاقات های دوستانه و کاری است. هر چند این هتل در دسته بندی هتل های 4 ستاره قرار دارد اما از نظر امکانات و خدمات کمتر از هتل های 5 ستاره نیست. اگر تمایل دارید در اقامت کاری خود هزینه کمتری پرداخت کنید اما در هتل خوبی اقامت داشته باشید به شما رزرو هتل اوین تهران را پیشنهاد می کنیم. این هتل در کنار بزرگراه چمران و نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن همایش های صدا و سیما و سالن اجلاس سران است. بنظر می رسد بهترین گزینه برای هتل خوب با قیمت مناسب در تهران هتل اوین باشد.

هتل های خوب دیگری نیز وجود داشته اند که بعد از انقلاب تغییر نام پیدا کردند هتل سیمرغ تهران قبلا هتل میامی بود و هتل هما متعلق به گروه هتل های شرایتون بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز