خبرگزاری کار ایران

سفر به مشهد با ارائه بهترین آفرها و کمترین دغدغه

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۹۳

اگر در کنار زیارت قصد گردش و سیاحت را هم دارید شهر مشهد جاهای دیدنی زیادی دارد و می توانید در آن ساعت ها به گشت و گذار بپردازید؛ از خانه های تاریخی، آرامگاه‌ها و موزه‌ها گرفته تا پارک ها، مراکز خرید، پارک های آبی و طبیعت گردی در اطراف شهر.

ایلنا؛ مشهد به عنوان یکی از شهر های توریستی ایران است که اکثر مسافران تور مشهد ، قصدشان از سفر به این شهر پرجاذبه زیارت حرم امام رضا (ع) می باشد. برای زائران و مسافران این شهر مقدس بهترین و راحت ترین راه انتخاب تور هوایی مشهد است. مشهد بیشترین مسافر را از شهر تهران دارد و اکثراً باتوجه به قیمت تور مشهد به دنبال تورهای لحظه آخری که با قیمت پایین تری ارائه می شوند، هستند. آژانس آرشین پرواز این افتخار را دارد که با ارائه بهترین آفرهای تور مشهد سفری بدون دغدغه را برای شما فراهم کند.

شهر مشهد پر است از جاذبه های تاریخی، طبیعی، تفریحی و فرهنگی ولی بیشتر گردشگران این شهر را با حرم امام رضا (ع) و آرامگاه حکیم فردوسی طوسی، شاعر بزرگ ایرانی می شناسند.

اگر در کنار زیارت قصد گردش و سیاحت را هم دارید شهر مشهد جاهای دیدنی زیادی دارد و می توانید در آن ساعت ها به گشت و گذار بپردازید؛ از خانه های تاریخی، آرامگاه‌ها و موزه‌ها گرفته تا پارک ها، مراکز خرید، پارک های آبی و طبیعت گردی در اطراف شهر. اگر بخواهید در سفرتان به مشهد از بیشتر جاذبه های گردشگری بازدید کنید این کار نیاز به برنامه ریزی و صرف وقت و هزینه زیادی دارد. همچنین می توانید با توجه به قیمت تور مشهد و با بررسی برنامه سفر، تور مناسب خود را انتخاب کنید و با خیال راحت و بدون دغدغه به سفر بروید.

حرم امام رضا همچون موزه ای با شکوه از معماری پس از اسلام در ایران است که می توانید در آن بعد از زیارت بارگاه امام به بازدید از مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس، آرامگاه پیرپالان دوز، آرامگاه بزرگانی چون شیخ حرعاملی و در نهایت به صحن گردی بپردازید.

در شهر مشهد علاوه بر آرامگاه فردوسی، آرامگاه مشاهیر زیادی وجود دارد از جمله آرامگاه خیام، نادر شاه افشار، اخوان ثالث و آرامگاه عطار نیشابوری. همچنین برای علاقه مندان به مکان های تاریخی و قدیمی، در مشهد خانه های تاریخی زیادی وجود دارد که می توان خانه ملک، خانه داروغه، خانه توکلی، خانه پیشه وران و فرهنگسرای بهشت را نام برد.

سفر به مشهد با ارائه بهترین آفرها و کمترین دغدغه

در میان پارک های مشهد می توانید زمانی را به بازدید از پارک کوهسنگی، پارک جنگلی وکیل آباد، باغ گیاه شناسی و باغ ملی مشهد اختصاص دهید. همچنین وجود پارک های آبی متعدد و بزرگ همچون پارک ساحلی آفتاب، سرزمین موج های خروشان و مجتمع تفریحی سرزمین خورشید که هم باعث تفریح گردشگران زیادی در مشهد شده و هم اینکه اوقات بسیار خوشی را فراهم کرده است.

شما می توانید تور ارزان مشهد را از سایت آرشین پرواز تهیه کنید برای کسب اطلاعات راجع به تورهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز