خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه نقره‌ای مسئولیت اجتماعی توسط شرکت اورند پیشرو

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۱۶

شرکت اروند پیشرو در همایش دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی رتبه نقره ای کسب کرد.

ایلنا؛ هیئت داوران میان 50 کاندیدا ، متشکل از بنگاه های اقتصادی بزرگ ایرانی 16 بنگاه را در مرحله آغازین برگزیدند که از میان آنان 4 بنگاه اقتصادی برتر برگزیده شدند. شرکت اورند پیشرو توانست رتبه نقره ای جایزه ویژه مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران را به لحاظ دارا بودن بهترین عملکرد، کسب و کار مسئولانه، بهبود و توسعه پایدار، همکاری و پاسخگویی به تمامی ذینفعان و رعایت اصول پنجگانه CSR کسب کند.

 سخنرانانی همچون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران، مارتین نئوریتر (استاد دانشگاه و رییس شرکت بین المللی CSR )، دکتر ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران، فاطمه دانشور نمایند اتاق اصناف ایران و رییس همایش، سعید معید فر رییس کمیته داوران و چندتن از نمایندگان مجلس هرکدام به طور جداگانه مبانی و قواعد مربوط به بنگاه های پایبند به اصول مسئولیت های اجتماعی را مورد بحث قرار دادند.

معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی، تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالش ها و ریسک های اجتماعی و زیست محیطی بنگاه ها، ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی، تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش چالش های اجتماعی و زیست محیطی، فراهم کردن زمینه استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روش های خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود از جمله اهداف این جایزه ملی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز