خبرگزاری کار ایران

کیلید؛

راه‌حلی هوشمندانه برای اتخاذ تصمیمی درست در بازار مسکن

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۹۶

ارزیابی هوشمند قیمت خانه، یکی از امکانات منحصربه‌فرد Kilid.com است که برای اولین بار در ایران معرفی و پیاده‌سازی شده است.

ایلنا؛ بازار مسکن همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای ایران شناخته می‌‌شود زیرا که بالغ بر ۲۰ درصد درآمد ملی کشور از این بخش به دست می‌آید. در این مقاله به تحلیل بازار مسکن از زبان «کیلید» به عنوان مجموعه‌ی فعال در صنعت مسکن پرداخته می‌شود.

بازار مسکن همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای ایران شناخته می‌‌شود. بالغ بر ۲۰ درصد درآمد ملی کشور از این بخش به دست می‌آید و حجم پول و سرمایه در گردشی‌که در این بازار وجود دارد اهمیت بالای آن را نشان می‌دهد؛ با این حال فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است؛ چون از یک سو اتخاذ تصمیمی درست می‌تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن را برای سرمایه‌گذاران رقم بزند و از سوی دیگر همواره خطر کاهش ارزش سرمایه‌گذاری در آن وجود دارد.

فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه مسکن همواره در تلاش هستند تا با تحلیلی متکی بر حس و درک خود، نسبت به وضعیت بازار شناخت پیدا کنند و با کمک آن، رفتار آینده بازار را پیش‌بینی کنند؛ اما اطلاعاتی که می‌تواند برای این مهم راهگشا باشد، نه حس و درک شخصی، بلکه میزان عرضه و تقاضا در بازار، رشد یا رکود آنی قیمت، حجم معاملات و روند تغییرات قیمت در سال‌های اخیر است.

در حالی که استفاده از دانش و فناوری‌های جدید در صنعت Real Estate کشورهای پیشرفته جهان کاملا جا افتاده است، این صنعت در کشور ما هنوز از حالت سنتی خارج نشده و از به کار گرفتن ابزارها و روش‌های جدید باز مانده است؛ شاید به همین خاطر است که با وجود پتانسیل بالا، شاهد فراز و فرودهای متعدد در بازار مسکن ایران هستیم.

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

ارزیابی هوشمند قیمت خانه، یکی از امکانات منحصربه‌فرد ارزیابی هوشمند قیمت خانه است که برای اولین بار در ایران معرفی و پیاده‌سازی شده است.

با کمک «سیستم ارزیابی هوشمند قیمت املاک» کاربران قادر خواهند بود تنها با وارد کردن کدپستی ۱۰ رقمی، قیمت هر ملک را براساس ویژگی‌هایی از قبیل موقعیت، سن بنا، امکانات رفاهی و راه‌های دسترسی، به صورت آنلاین و با دقت بالا محاسبه کنند.

به این ترتیب خریداران، فروشندگان و مشاورین املاک در هر لحظه می‌توانند از قیمت املاک در هر نقطه از شهر تهران مطلع شوند و مطمئن باشند قیمت محاسبه شده به قیمت واقعی ملک بسیار نزدیک است.

در «سیستم ارزیابی هوشمند قیمت ملک» از مدل‌های محاسباتی و یادگیری ماشین استفاده شده است تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات ارزشمند را در دستان کاربران بگذارد. با توجه به اطلاعات و ابزارهای سودمند این سامانه، می‌توان پیش‌بینی صحیحی از وضعیت بازار مسکن داشت و ریسک معاملات را پایین آورد.

اطلاعات و داده‌هایی که «کیلید» آنها را در سامانه خود تحلیل می‌کند همگی جزو اطلاعات عمومی کشور به حساب می‌آیند و قانون دسترسی به آنها مجاز می‌داند.

https://kilid.com/، با استفاده از این اطلاعات و کمک گرفتن از هوش مصنوعی، GIS و سایر فناوری‌های نوین، نکات نهفته در داده‌ها را استخراج کرده و پس از تحلیل در اختیار کاربران خود می‌گذارد؛ تا افراد را برای رسیدن به انتخابی درست در بازار مسکن در راهی مطمئن و موفقیت آمیز قرار دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز