خبرگزاری کار ایران

شرکت صنعت خودرو آذربایجان برگزار کرد:

MG فعالیت خود را در بازار خودرو رسما کلید زد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۰۶

همزمان افتتاح دو نمایشگاه فروش و مراسم روز صنعت در شرکت صنعت خودرو آذربایجان تولید کننده خودرو هایMGدر ایران برگزار شد.

ایلنا؛ همزمان با افتتاح دو نمایشگاه مرکزی وخدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان  در تهران به مناسبت روز صنعت با حضور زارعی قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش و شهباز حسن پور نماینده مجلس و رییس کمیسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و سیاوش الفتی مشاور پارلمانی ومدیر ارتباطات برگزار شد.

 زارعی قائم مقام در فروش و خدمات پس از فروش در نشست خبری که به مناسبت افتتاح دو نمایشگاه  فروش خودرو در تهران و روز صنعت برگزارشد ، اظهار داشت : با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری ‌، توجه به تولید داخل به ویژه در حوزه صنعت از مهمترین مسایل و اولویت های کشور می باشد که به حمایت تمامی آحاد ملت شریف ایران و مسئولان نیاز دارد .

در ادامه نشست خبری شرکت صنعت خودرو آذربایجان ، مهندس زارعی در مورد فروش خودرو در شرکت آذویکو   گفت :آمار فروش خودرو در شرکت صنعت خودرو آذربایجان در پنج ماه گذشته  ، ۶ هزار دستگاه خودرو MG360  بوده است و هیچ گونه نگرانی در تولید و تحویل بموقع خودروها به مشتریان محترم وجود ندارد .

قائم مقام مدیرعامل در فروش وخدمات پس از فروش خاطرنشان کرد :در یکی از طرح های شرکت ، طرح پیش فروش با تسهیلات ۲۰ و۳۰ میلیون تومانی بدون کارمزد  با مشارکت بانک رسالت به مشتریان عرضه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای چنین طرح هایی در شرکت صنعت خودرو آذربایجان ، آرامش به بازار خودرو  و مصرف کنندگان واقعی القا می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل در فروش وخدمات پس از فروش گفت : شریک تجاری صنعت خودرو اذربایجان  " شرکت سایک موتور "  از کشور چین است که به عنوان اولین خودرو ساز بزرگ چین و هفتمین خودروساز بزرگ دنیاست که به عنوان یک سرمایه گذار مطمئن در کنار شرکت آذویکو در ایران حضور جدی و مستمر دارد.

زارعی تاکید کرد : برای سهولت دسترسی مشتریان شرکت صنعت خودرو آذوبایجان به سرویس و خدمات پس از فروش خودرو های فروخته شده ، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت ها و اهداف مهم و ویژه شرکت است و در این راستا مقرر است که نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش از ۲۳ نمایندگی تا پایان سال ۹۷ به ۵۴ نمایندگی در کل کشور افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز