خبرگزاری کار ایران

دانستنی‌های سفر به برزیل( سایت سفر باتو )

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۰۲

هر ساله در برزیل با برگزاری کارناوال مشهور آن بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا در این محل جمع می شوند، علاوه براین حیات وحش متفاوت برزیل و امکان گردشگری در جنگل‌های بارانی آمازون، مناظر بی نظیری را ارائه می دهند. تاریخ دوستان هم از دیدن آثار معماری و بناهای تاریخی در برزیل لذت میبرند.

ایلنا؛ برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و پنجمین کشور بزرگ دنیاست. برزیل پیشرفته ترین صنعت را در آمریکای لاتین دارد که صنایع خودروسازی، فولاد، پتروشیمی، هواپیما، رایانه و کالاهای مصرفی بادوام را شامل می شود. برزیل به خاطر عواملی مثل وسعت، آب و هوا و منابع طبیعی غنی، کشوری متمایز است.

هر ساله در برزیل با برگزاری کارناوال مشهور آن بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا در این محل جمع می شوند، علاوه براین حیات وحش متفاوت برزیل و امکان گردشگری در جنگل‌های بارانی آمازون، مناظر بی نظیری را ارائه می دهند. تاریخ دوستان هم از دیدن آثار معماری و بناهای تاریخی در برزیل لذت میبرند.

در نهایت با قدم زدن در سواحل زیبا و معاشرت با مردم دوست داشتنی، سفری به یاد ماندنی می توانید داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور ارزان استانبول و همچنین تور برزیل به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

زبان رسمی این کشور پرتغالی است‌ و در نشریات و رادیو و تلویزیون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برزیل تنها کشور پرتغالی زبان در آمریکاست. واحد پول رایج در یرزیل، رئال یا رآل است.

وضعیت آب و هوایی

برزیل دارای تنوع آب و هوایی زیادی است، تفریبا پنج نوع آب و هوا در برزیل وجود داردکه عبارتند از هوای کوهستانی و نیمه خشک در شمال شرقی، استوایی در شمال، هوای گرمسیری در مرکز و معتدل در جنوب. بخش وسیعی از کشور که از جنگلهای بارانی آمازون پوشیده شده دارای آب و هوای گرمسیری است.

جاذبه های گردشگری برزیل

کارناوال ریو

کارناوال مشهور ریو هر ساله در این کشور برگزار می‌شود و در طی آن هزاران نفر در خیابان های ریودوژانیرو به جشن و پایکوبی مشغول هستند.

برای تماشای سبک زندگی مردم منطقه و حال و هوای جشنواره‌های محلی انتخاب بسیار خوبی است، البته قیمت ها در روزهای برگزاری کارناوال چند برابر می‌شود.

ریودوژانیرو

این شهر بزرگ جاذبه های گردشگری متعددی دارد و باید خاطرنشان کرد که مقصدی پر هزینه است، اما همه سلیقه ها را راضی می کند. ریو دارای چشم اندازی زیبا از کوه کورکووادو است، همچنین سواحلی زیبا و موزه های فراوان دارد، گذشته از این ها نباید از غذاهای محلی لذیذ آن امتحان نکنید. تندیس مسیح نجات دهتده در ارتفاع 700 متری کوه کرکوادو در ریو قرار  دارد و به نمادی در برزیل و ریو تبدیل شده.

برازیلیا

گشت و گذار از این شهر برای علاقه‌مندان به معماری توصیه می شود. برازیلیا در سال 1960 پایه ریزی شده و به عنوان شاهکاری در زمینه معماری مدرن به شمار می‌آید. این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

فلوریانوپلیس

اینجا از شهرهای ساحلی جنوب برزیل است و از محبوب ترین مقاصد گردشگری در این کشور است. در این ساحل زیبا از امکانات ورزش های آبی، آفتاب "رفتن در ساحل، زندگی شبانه پر جنب و جوش و غذاهای دریایی لذت ببرید.

فرناندو دی نوروها

این محل اولین پارک دریایی برزیل بوده و یک مجمع الجزایر آتش فشانی است. این منطقه از مقاصد گردشگری محبوب برای آدم های مشهور برزیلی است و به این دلیل قیمت های آن بالاست. 70 درصد از وسعت جزیره حفاظت شده است و سواحلی زیبا و خلوت دارد زیرا فقط 420 نفر در یک زمان اجازه حضور در جزیره را دارند. این منطقه اکنون به عنوان میراث جهانی یونسکو انتخاب شده است.بیشتر بخوانید: تور دبی

آبشار ایگواسو Iguacu

آبشار باشکوه ایگواسو در مرز برزیل و آرژانتین قرار گرفته و به عنوان میراث جهانی یونسکو انتخاب شده. این آبشار شگفت انگیز طولی بلندتر از آبشار نیاگارا  و بیشتر از دو برابر آن عرض دارد و از 275 آبشار آن در هر ثانیه نزدیک به 12800 متر مکعب آب به پایین میریزد.

پارک ملی آمازونیا

پارک ملی آمازونیا، 40 درصد از سرزمین برزیل را در برگرفته و با اینکه فقط 8 درصد مساحت زمین را به خود اختصاص داده ولی 50 درصد از تنوع زیستی زمین در این محل قرار دارند. دیدار از این پارک از باید های سفر برای گردشگران برزیل است. در اینجا می توانید اوقات دلپذیری با تماشای پرندگان، طبیعت گردی و قایق سواری کایاک داشته یاشید.

سالن اپرای مانائوس

بنای این سالن اپرا در سال 1896 ساخته شده و از معماری رنسانس ایتالیایی تاثیر گرفته است. این سالن مرکز اصلی تئاترهایی است که در منطقه آمازون اجرا می‌شود.

بازار شهری مانائوس

این محل بازار خرید روزانه اهالی است. ساختمان آن در 12000 متر مربع در کناره ی رود نگرو در مانائوس قرار دارد. در این بازار انواع چیزها مثل، ماهی، لاک پشت، سوسمار کایمان، میوهف نوشیدنی و انواع و اقسام اقلام مختلف می یابید.

سائو پائولو

شهر سائو پائولو بزرگترین شهر آمریکای جنوبی و سومین شهر بزرگ جهان است. این شهر محبوبیت شهر ریو را ندارد ولی برای بازدیدکنندگان دوست داشتنی است و برای زندگی شبانه، موسیقی و غذاهای لوکس مشهور است.اطلاعات بیشتر در مورد تور ارمنستان و نیز تور تایلند را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

سالوادور

این محل در سواحل شمال شرقی برزیل قرار دارد. شهر سالوادور به عنوان اولین شهر برزیل و پایتخت فرهنگی آن شناخته می شود.

شهر دارای فضایی آرام و معماری به سبک استعماری است، در سال 1985 مرکز مستعمراتی پلورینهو که در این شهر واقع است به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شد. این شهر معروف به «پایتخت شادی» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز