خبرگزاری کار ایران

شش فاکتور مهم برای خرید هوشمندانه چرخ گوشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۶۹

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید شاید با وجود تنوع مدل های موجود در بازار سردرگم شوید. به طور کلی انتخاب بهترین چرخ گوشت به بودجه شما بستگی دارد ولی اطمینان به یک برند خاص ممکن است یکی از راه های موجود برای انتخاب بهینه باشد. به این دلیل که ویژگی هایی مانند جنس تیغه، توان و... شاید برای همه ملموس نبوده و ممکن است با جمع بندی بر اساس در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها دچار سردرگمی شوید.

ایلنا؛ دلایل زیادی برای چرخ کردن گوشت در خانه وجود دارد و برای همه آنها یک چرخ گوشت امن و کار آمد لازم است.

با داشتن چرخ گوشت در خانه هم گوشت هایی با طعم بهتر خواهیم داشت و هم امکان کنترل چربی گوشت فراهم است و و اینکه از بهداشت گوشت چرخ شده اطمینان حاصل خواهید کرد.

قدرت و توان

قدرت بالاتر دو نتیجه دارد یک مدت زمان کمتر برای چرخ کردن گوشت و دوم کم شدن استهلاک دستگاه در مدت زمان طولانی کار پایین می‌آید.

علاوه بر این از آنجایی که در اکثر چرخ گوشتها باید گوشت را به صورت دستی به تیغه‌ها فشار داد، هر چه توان چرخ گوشت بالا تر برود شما نیاز به فشار کمتری دارید.

سیستم محافظت حرارتی از موتور

قبل از تعبیه سیستم های محافظت حرارتی برای موتور چرخ گوشت لازم بود تا دستگاه بعد از مدت معینی خاموش شود تا از سوختن موتور در اثر حرارت زیاد جلوگیری شود. در بیشتر سیستم های جدید سیستم محافظتی باعث می‌شود تا دستگاه خودکار خاموش شود. در هنگار خرید چرخ گوشت حتما به این نکته دقت کنید که دستگاه خریداری شده دارای این سیستم باشد.

کلید حرکت برعکس

اگثر چرخ گوشت ها دارای قابلیت حرکت دورانی در خلاف جهت را دارند. این قابلیت به منظور جداسازی تکه های گوشت موجود لابه لای تیغه ها و همچنین چرخ بهتر استفاده می شود. باید توجه کنید که این ویژگی در دستگاه انتخابی شما وجود داشته باشد.

ظرفیت خروجی دستگاه

ظرفیت خروجی یک چرخ گوشت با معیار کیلوگرم در دقیقه محاسبه می شود ظرفیت خروجی رابطه مستقیم با توان دستگاه دارد. برای یک چرخ گوشت خانگی با عملکرد خوب 5 کیلوگرم در دقیقه ظرفیتی مناسب حساب می‌شود.

لوازم جانبی

در مدل های مختلف چرخ گوشت ابزاری اضافی مانند سوسیس ساز و کبه ساز وجود دارند. در هنگام خرید باید توجه کنید که کدام یک از این لوازم جانبی در انواع مختلف وجود دارد و با توجه به نیازتان اقدام به خرید کنید.

به این خاطر که تمام این لوازم در انواع مختلف چرخ گوشت مشترک نیست. چرخ گوشت تفال شاید در برخی از شرایط بتواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد.

شش فاکتور مهم برای خرید هوشمندانه چرخ گوشت

بهترین چرخ گوشت را از کجا باید بخرید

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید شاید با وجود تنوع مدل های موجود در بازار سردرگم شوید. به طور کلی انتخاب بهترین چرخ گوشت به بودجه شما بستگی دارد ولی اطمینان به یک برند خاص ممکن است یکی از راه های موجود برای انتخاب بهینه باشد.

به این دلیل که ویژگی‌هایی مانند جنس تیغه، توان و... شاید برای همه ملموس نبوده و ممکن است  با جمع بندی بر اساس در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها دچار سردرگمی شوید.

برند هایی مانند چرخ گوشت پاناسونیک را می توانید از فروشگاه اینترنتی زنبیل خریداری نمایید و علاوه بر قیمت های استثنائی این فروشگاه از خدماتی همچون چتر حمایتی زنبیل و تحویل فوری سفارش در کمتر از ۳ ساعت بهره مند شده و لذت خریدی استثنایی را تجربه نمایید.

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز