خبرگزاری کار ایران

راه حل خلاقانه و جدید یخچال سامسونگ برای مشکلات قدیمی

کد خبر : ۶۱۷۵۷۳

این ساید سامسونگ محفظه‌ای به نام FlexZone دارد که یک شاهکاره و به شما اجازه می‌دهد عملکرد آن را در چهار حالت دمایی مختلف تنظیم کنید تا خوراکی‌ها بهتر و تازه‌تر بمانند.

ایلنا؛ قوطی‌های شیری که تاریخ انقضای آن گذشته است، میوهای پلاسیده و خراب که دیگر قابل خوردن نیستند، ظرف ته مانده‌ی غذای چند روز پیش که گویی در یخچال پنهان شده بود و از این قبیل صحنه‌ها برای بیشتر شما آشنا است.

گاهی پیش آمده که درب یخچال را باز می‌کنید و مدت زمان زیادی به تماشای خوراکی ها می‌گذرانید، یخچال را زیر و رو می‌کنید و پس از رو به رو شدن با به هم ریختگی به علت عدم وجود فضای کافی، احتمالاً دست خالی می‌مانید.

در همین حین که دارید یخچال را زیر و رو می کنید هوای سرد در حال خارج شدن از یخچال است، این مشکلات تنها مختص شما نیست. یخچال سامسونگ در مدل های جدید خود برای حل برخی از این مشکلات قدیمی، شیوه تازه ای برگزیده است. وقت آن است که مشکلات قدیمی را با راه های جدید حل کنید.

فود شوکیس Food Showcase

قرار نداشتن صحیح مواد غذایی در جای خود به ویژه زمانی که یخچال شلوغ است باعث به هم ریختگی و بی نظمی بیشتر در یخچال و حتی در ذهن شما می شود. زمان زیادی برای جستجو کردن خوراکی مورد نظرتان از شما گرفته می شود و چه بسا زمانی که آن را لازم دارید، نتوانید پیدایش کنید. فقط وقتتان هدر نمی رود بلکه در حین گشتن سرمای یخچال هم خارج می‌شود و انرژی زیادی هدر می‌رود.

سامسونگ برای حل این مشکل، یخچالی را طراحی کرده که تا حد امکان نظم و ترتیب را به یخچال هایتان باز می گرداند. در یخچال فود شوکیس سامسونگ، درب یخچال به جای محفظه اصلی ابتدا به بخش شوکیس باز می شود.

بخش شو کیس، در واقع یک فضای یخچال در یخچال با قفسه های مجزا است برای قرارگیری آن دسته از موادی که بسیار پرمصرف و پرکابرد هستند و به این ترتیب دیگر مجبور نیستید برای پیدا کردن خوراکی مورد علاقه خود همه یخچال را زیر و رو کنید. با طبقه بندی مواد غذایی مختلف به صورت یک قفسه مجزا برای هر دسته، پیدا کردن و دسترسی به آن ها راحت تر می‌شود.

محفظه بالا ویژه پنیرها و سس ها، طبقه وسط محفظه خانواده و طبقه پایین مخصوص کودکان قرار داده شده تا دسترسی برای آن ها هم به سادگی امکان پذیر باشد. شما می‌توانید طبق نیاز خود این طبقه‌بندی را تغییر دهید مثلاً اگر اغلب صبح ها برای رفتن به محل کار یا دانشگاه عجله دارید یک طبقه را مخصوص وعده صبحانه قرار دهید تا همه چیز به سرعت آماده جلو رویتان باشد.

راه حل خلاقانه و جدید یخچال سامسونگ برای مشکلات قدیمی

تبدیل یخچال به فریزر و برعکس

طراحی ظرافتمندانه مناسب ترین کلمه برای توصیف مدل های چهار در، در میان یخچال های سامسونگ است. سبک طراحی ویژه علاوه بر دسترسی آسان به خوراکی ها، حداکثر فضای داخلی را هم ایجاد می کند اما ویژگی دیگری مورد نظر ماست. این ساید سامسونگ محفظه ای به نام FlexZone دارد که یک شاهکاره و به شما اجازه می دهد عملکرد آن را در چهار حالت دمایی مختلف تنظیم کنید تا خوراکی ها بهتر و تازه تر بمانند.

حالت Freezer دمایی مشابه فریزر دارد و حالت Soft Freezing برای نگه داری گوشت و ماهی در مدت زمان طولانی تر با حفظ تازگی مناسب است. حتماً تجربه خراب شدن سریع ژامبون یا استیک در یخچال را دارید، می توانید با قرار دادن این محفظه در وضعیت Chill/Meat آن را برای نگه داری غذاهایی مانند پنیر، انواع ژامبون و استیک در زمانی طولانی تر مناسب کنید. در نهایت حالت Cool نوشیدنی های شما را در این بخش، خنک نگاه می‌دارد.

قابلیت انتخاب میزان سرمایش، این محفظه را که می تواند به راحتی از یخچال به فریزر تبدیل شود برای حفظ و نگهداری مواد غذایی مختلف به محلی ایده ال تبدیل کرده است.

قیمت یخچال سامسونگ در این مدل نسبت به بقیه مدل ها بالاتر است. زمانی که مهمانی پیش رو دارید یا در تعطیلات، شاید برای نگه داری غذاهای یخ زده یا میوه های تازه فضای بیشتری نیاز داشته باشید.

با برخورداری از چهار پیش فرض دمایی، می توانید یک قسمت از یخچال را برای نگهداری اقلامی تبدیل کنید که در حال حاضر نیاز بیشتری دارید.

به این ترتیب  مدیریت یخچال و بررسی چیدمان مواد غذایی آن به راحتی امکان پذیر است و اگر وقت برای نظافت و مرتب کردن یخچال ندارید دیگر با یخچال کثیف و به هم ریخته روبه رو نیستید.

یخچال های تمیز و رویایی که در آن با یک نگاه، نوشیدنی یا میوه تازه خود را از یخچال خارج می کنید فقط منحصر به تبلیغات تلویزیون نیست. برای اطلاع از آخرین فناوری ها به همراه جزئیات به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز