خبرگزاری کار ایران

وقتشه بزنی به جاده، پروژکتور و پرده پروژکتور یادت نره

کد خبر : ۶۱۶۱۹۴

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که یکی از شناخته شده ترین آن ها اسکوپ است و با توجه به قیمت پرده پروژکتور اسکوپ ، خرید آن به صرفه و اقتصادی است.

ایلنا؛ ویدئو پروژکتور و پرده پروژکتور را حتماً به یاد دارید. شاید آخرین بار در مدرسه یا در یک همایش یا جلسه کاری دیده اید. چقدر متعجب خواهید شد اگر  این وسیله روزی به یک بخش ضروری در اوقات فراغت شما تبدیل شود.

اگر اهل سفر هستید حتماً بستن چمدان برای شما یک کار معمولی و عادی است. شاید چند بار وسیله ای را جا گذاشته باشید اما مسلماً بعد از یکی دو بار خبره شده‌اید. وسایل هم همان همیشگی هاست: لباس، عینک و ... اما امروز قرار است یک وسیله جدید در بار و بندیل خود جای دهید که شاید فکرش را هم نمی‌کنید.

ویدئو پروژکتور و پرده پروژکتور را حتماً به یاد دارید. شاید آخرین بار در مدرسه یا در یک همایش یا جلسه کاری دیده اید. چقدر متعجب خواهید شد اگر  این وسیله روزی به یک بخش ضروری در اوقات فراغت شما تبدیل شود.

با ظهور نسل قابل حمل پروژکتورها، به همراه آن ها، ایده های جذاب و سرگرم کننده ای برای تفریح و خوشگذرانی یا حتی برای کمک به کسب و کارها به زندگی ما وارد شد. ویدئو پروژکتورهای جیبی، کوچک و سبک هستند به طوری که می توان آن ها را با یک گوشی همراه مقایسه کرد.

آن ها به آسانی به کامپیوتر، دوربین، تلویزیون و هر دستگاه پخش کننده دیگری متصل می شوند تا تصاویر را به اندازه دلخواه شما نمایش دهند. آن ها را می توانید به همراه باتری به مسافرت، کمپ خارج شهر، حیاط خانه یا هر جا دوست داشتید ببرید. حالا از یک تلویزیون و سینمای خانگی لوکس و اقتصادی فقط یک صفحه کم دارید.

البته پخش تصاویر دیتا پروژکتور ها روی پارچه سفید یا یک دیوار بزرگ سفید هم امکان پذیر است. اما از آن جا که برای تفریح یا سفر نیاز به اکوسیستمی انعطاف پذیر داریم، شاید در هر مکانی نتوانیم یک دیوار صاف و بزرگ و سفید را داشته باشیم هم چنین پخش تصاویر روی آن ها به طرز محسوسی کیفیت تصویر را کاهش می دهد. با توجه به ناچیز بودن قیمت پرده پروژکتور نسبت به هزینه ویدئو پروژکتور یا دستگاه های دیجیتال دیگر، خرید آن به نخریدنش می ارزد.

نگرانی بابت حمل و نقل و جابه جایی آن نداشته باشید چون مدل های پایه دار و رومیزی، هر دو به راحتی قابل حمل هستند.

می‌توانید به طور کامل آنها را جمع کنید و توسط کیف یا بسته بندی مخصوصشان، هر جا دوست داشتید ببرید. تماشای مسابقه فوتبالی که دوست دارید در فضای باز یا بسته، به اشتراک گذاشتن کلیپ ها و عکس ها با دوستانتان یا برگزاری مهمانی زمانی که هوا رو به تاریک شدن هست و شما وسط جنگل هستید، وسوسه انگیز تر از آن است که بتوان نادیده گرفت.

وقتشه بزنی به جاده، پروژکتور و پرده پروژکتور یادت نره

سینمای خانگی سفارشی

احتمالاً انواع پرده نمایش را در فروشگاه اینترنتی می بینید و از خود می‌پرسید که کدام برای من مناسب است؟ اگر بر تماشای فیلم، عکس، سرگرمی یا بازی بیشتر متمرکز هستید علاوه بر قابل حمل بودن، این نکته را هم در نظر بگیرید که قرار است در اتاق نشیمن، سینما خانگی خود را بسازید یا قرار است بیشتر در فضای بیرونی که روی نور محیط کنترل ندارید آن را نصب کنید.

دو نوع پرده نمایش برای سینمای خانگی کاربرد دارد: به جز پرده نمایش سفید سنتی، پرده های نمایش خاکستری که معمولاً پرده های با کنتراست بالا خوانده می‌شوند نیز محبوب هستند. آن ها مشکل کنتراست تصویر ویدئو پروژکتورها را تا حد زیادی حل کردند و با سرعت زیادی هم در حال پیشرفت هستند. علاوه بر کنتراست بالا، این پرده ها به چشم هم فشار کمتری وارد می کنند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که یکی از شناخته شده ترین آن ها اسکوپ است و با توجه به قیمت پرده پروژکتور اسکوپ ، خرید آن به صرفه و اقتصادی است.

ویدئو پروژکتورهای جیبی و پرده نمایش های قابل حمل رویای داشتن سینمای خانگی پرتابل را محقق کرده اند  اما تنها کاربرد آن ها برای سرگرمی نیست.

بازاریابان، اساتید و مدیران زیادی هم از مشتریان ثابت آن ها هستند. البته به دلیل اندازه کوچک، معایبی هم دارند و باید متناسب با کاربردشان از آن ها انتظار داشت. زنبیل همواره برای به روز رسانی اطلاعات شما آماده است می توانید برای اوقات فراغت خود از آن ایده بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز