خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید بهترین قهوه ساز خانگی

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۲۵

این روزها عده زیادی هستند که عادت نوشیدن قهوه پیدا کرده اند و پای قهوه سازهای خانگی هم به خانه ها و شرکت‌ها باز شده است. نوشیدن قهوه باعث ایجاد انرژی بیشتر می‌شود و راندمان کاری را بالا می برد و بنابراین داشتن یک قهوه ساز خانگی در منزل یا محیط کار می تواند ایده خوبی باشد.

به گزارش ایلنا، نوشیدنی مورد علاقه ایرانی ها چای است و بیشتر ما روز خود را با یک لیوان چای شیرین آغاز می کنیم. اما در سال‌های اخیر قهوه هم مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. قهوه تنها مختص کافی شاپ و مهمانی‌های کاری یا رسمی نیست بلکه این روزها عده زیادی هستند که عادت نوشیدن قهوه پیدا کرده اند و پای قهوه سازهای خانگی هم به خانه ها و شرکت‌ها باز شده است. نوشیدن قهوه باعث ایجاد انرژی بیشتر می‌شود و راندمان کاری را بالا می برد و بنابراین داشتن یک قهوه ساز خانگی در منزل یا محیط کار می تواند ایده خوبی باشد. اگر به دنبال یک قهوه ساز با کیفیت هستید به فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید و بهترین محصولات را با بهترین قیمت و گارانتی پیدا کنید. اما پیش از آن انواع قهوه ساز ها را با هم مرور می کنیم تا در مورد ویژگی های آنها بیشتر بدانیم.

 قهوه ساز فیلتردار

قهوه سازهای فیلتردار مانند قهوه ساز فیلیپس حجم‌های مختلفی دارند و کار با آن‌ها بسیار ساده است و به‌ طور گسترده‌ای در منازل و شرکت‌ها استفاده می‌شود. این قهوه‌جوش ‌ها با عنوان قهوه ساز قطره‌ای هم نامیده می‌شوند. می‌توان به ‌جای فیلتر این دستگاه‌ها، از فیلترهای کاغذی یک ‌بار مصرف هم استفاده کرد که بهداشتی تر هستند. بعد از ریختن قهوه و آب درون دستگاه، آب شروع به گرم شدن کرده و کم‌کم به فیلتر حاوی قهوه اضافه می‌شود، پس نیازی نیست که شما از قبل، آب را بجوشانید.

اسپرسو ساز

اسپرسوساز، آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوه آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده و پایه نوشیدنی‌های دیگری مانند کافه لاته و کاپوچینو است. انواع مختلفی از ماشین‌های اسپرسوساز ساده و پمپ دار وجود دارد که نوع حرفه‌ای آن نیز به‌ مراتب گران‌تر از انواع دیگر است.

راهنمای خرید بهترین قهوه ساز خانگی

موکا پات

یکی از روش‌های تهیه‌ی اسپرسو به وسیله‌ی قهوه جوش رو گازی یا همان موکاپات است. برای دم کردن قهوه، ابتدا مخزن پایینی قهوه ساز خانگی را پیچانده و باز کنید و آن را تا سوپاپ اطمینان مخزن با آب پر کنید. توجه داشته باشید آب بالاتر از سوپاپ قرار نگیرد. در فیلتر قیفی شکل، قهوه اسپرسوی آسیاب شده مخصوص اسپرسوسازهای روگازی پر کنید.

نسپرسو ساز

می توانید به جای اینکه چند میلیون تومان برای یک قهوه ساز چند کاره خرج کنید فقط با یک دستگاه کوچک قهوه ساز کپسولی نسپرسو بدون اینکه نیازی به دانستن رموز و تکنیک های دم کردن قهوه داشته باشید، یک قهوه خوب و با کیفیت بالا در زمان بسیار کم برای خود آماده کنید.

اسپرسوساز تمام اتوماتیک

این دستگاه برای کسانی که می‌خواهند تجربه تهیه قهوه به معنای واقعی کلمه را داشته باشند توصیه می‌شود. به دلیل اتوماتیک بودن، استفاده از آن‌هم بسیار آسان است. کافیست که شما آب، شیر و قهوه را در جای مخصوص خود در دستگاه قهوه ساز بریزید. پس از چند دقیقه اسپرسوی شما آماده می‌شود.

قهوه ترک ساز

در واقع درست کردن قهوه ترک کار چندان سختی نیست ولی اگر دوست داشته باشید می‌توانید از قهوه ترک ساز برقی استفاده کنید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز