خبرگزاری کار ایران

جشنواره بوی عیدی فروشگاه اینترنتی زنبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۵۰

هرچند زنبیل همیشه بهترین کالا ها را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نسبت به همه فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی با قیمت بهتری عرضه می کند اما زمانی که تقاضای بیشتر، قیمت ها را بالا می برد، قیمت‌ها در زنبیل نه تنها بالا نمی روند بلکه در جشنواره بوی عیدی زنبیل، تخفیف ویژه‌ای هم خورده‌اند.

ایلنا؛ فروشگاه اینترنتی زنبیل در جشنواره ویژه «بوی عیدی زنبیل» با تخفیف‌های استثنایی به استقبال سال نو رفته است. برای اینکه حال و هوای عید و سال نو را با یک تجربه خوب لذت بخش، به یاد ماندنی تر کنید جشنواره بوی عیدی را از دست ندهید.

زنبیل، بهترین فروشگاه اینترنتی با ویژگی‌های منحصر به فردی است که هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید. بنابراین سال نو را با زنبیل آغاز کنید چون قرار است تا پایان سال پای ثابت تخفیف‌های ویژه و پیشنهادهای فوق‌العاده این فروشگاه فوق‌العاده باشید.

   عید نوروز و سال نو برای ما ایرانی‌ها فقط نو شدن سال نیست، نو شدن همه چیز است! در روزهای آخر اسفند همه چیز آماده نو شدن و پاکیزه شدن است، از لباس و ماشین مردم گرفته تا نمای خانه ها و وسایل منزل، در واقع نو شدن حس خوبی است که حتی نام نوروز این عید باستانی هم با آن پیوند خورده و انگار تمام هدف مهم ترین روز تقویم ایرانی نو شدن و تازه شدن است. رسیدن بهار دلکش و زیبا زمانی زیباتر و دل انگیزتر است که تازگی و پاکیزگی در همه اطراف و محیط پیرامون هم دیده شود.

بسیاری از ما به دنبال خرید وسایل نو برای منزل هستیم تا سال نو را با وسایل نو و زیبا آغاز کنیم. خرید لوازم خانگی بزرگ و کوچک مانند یخچال در روزهای پایانی سال و شلوغی و بدقولی فروشگاه ها کار آسانی نیست. هنگامی که از فرط ازدحام بازار و فروشگاه‌ها، خرید کردن کار طاقت فرسایی می شود و قیمت ها هم با افزایش ناگهانی مواجه می‌شوند، خرید اینترنتی می تواند فکر بسیار خوبی باشد.

خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل در تمام روزهای سال کاری منطقی و لذت بخش است اما خرید نوروزی از این فروشگاه بی نظیر، فرصتی است که نباید از دست بدهیدهرچند زنبیل همیشه بهترین کالا ها را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نسبت به همه فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی با قیمت بهتری عرضه می‌کند اما زمانی که تقاضای بیشتر، قیمت ها را بالا می‌برد، قیمت‌ها در زنبیل نه تنها بالا نمی روند بلکه در جشنواره بوی عیدی زنبیل، تخفیف ویژه‌ای هم خورده‌اند.

در این جشنواره با بهترین قیمت و بدون نیاز به تحمل ترافیک و ازدحام می توانید خانه و زندگی خود را نو کنید و بهترین کالا و لوازم خانگی را ارزان تر از همه جا سفارش بدهید.

جشنواره بوی عیدی فروشگاه اینترنتی زنبیل

نکته حیاتی و بسیار مهم این است که حتی در همین شلوغی و ازدحام هم شما می توانید هر کالایی که سفارش می دهید را در تهران با ارسال فوری تحویل بگیرید. زنبیل تنها فروشگاهی است که می تواند محصول مورد نظر مشتری را چه یک گوشی تلفن همراه و زیورآلات کم وزن و کوچک باشد و چه یک یخچال ساید بای ساید بزرگ، ظرف کمتر از سه ساعت به دست شما برساند.

هر چند باورکردنی نیست اما شما از زمان سفارش دادن تا تحویل گرفتن کالا به کمتر نصف روز زمان نیاز دارید و می توانید به راحتی و بدون دردسر و بدقولی فروشنده‌های بازار با وسایل زیبا و با کیفیت جدید به استقبال بهار و سال نو بروید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید؛

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز