خبرگزاری کار ایران

از حالا به فکر تعطیلات نوروز باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۲۶

بهار را باید فصل سفر نام‌گذاری کرد چرا که با وجود تعطیلات مدارس و همچنین هوای مناسب بهترین فرصت برای سفرهای جذاب خانوادگی و البته به صورت فردی است، آشنایی با ملیت، فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای مختلف جهان به مرور باعث تغییرات ساختاری در منش و شخصیت ما گشته و به نوعی شیوه زندگی ما را تغییر می‌دهد. اینکه ما می توانیم با سفرهای خارجی با دید وسیع‌تری به دنیای اطراف و انسان‌های مختلف نگاه کنیم، منجر به این می‌شود که تلاش ‌کنیم وضعیت زندگی خود را تا حد ممکن بهبود بخشیم. از طرفی در برخورد و رفع چالش‌های جدید، بنا بر تجارب کسب شده، راهکارهای متنوع‌تری خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا؛ آن چیزی که مسافران را بیش از هر چیزی نگران می‌کند پیدا کردن یک آژانس مسافرتی خوب و مطمئن است چرا که اعتبار یک آژانس مسافرتی می‌تواند تضمین کننده یک سفر بی‌دردسر و راحت باشد.

سیدجواد حسینی مدیرعامل آژانس مسافرتی فضاگشت با اشاره به اینکه این آژانس در همه زمینه های مسافرتی اعم از داخلی و خارجی فعال است، اظهار داشت: آژانس مسافرتی فضاگشت گستره خدمات خود را به صورتی تدوین کرده که تمامی خدمات مسافرتی اعم از تهیه بلیط و هتل تا اجرای تورهای تخصصی را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبار آژانس مسافرتی فضاگشت به سادگی بدست نیامده است، خاطرنشان کرد: سالها فعالیت در زمینه تورهای مسافرتی موجب شده است تا فضاگشت از اعتبار و وجه مناسبی بین هموطنان برخوردار باشد.

حسینی با اشاره به خدمات آژانس مسافرتی فضاگشت، تاکید کرد: فضاگشت در زمینه اجرای تورهای تخصصی خارجی و داخلی، رزرو هتل‌های مختلف در شهرها و کشورهای مختلف و همچنین فروش و رزرو بلیط بسیاری از خطوط هوایی داخلی و خارجی مشغول خدمت‌رسانی به مسافرین عزیز است.

مدیرعامل آژانس مسافرتی فضاگشت افزود: کارشناسان خبره آژانس مسافرتی فضاگشت در تمام ایام هفته آماده خدمت‌گذاری و پاسخگویی به تمام سوالات در زمینه خرید بلیت، تورهای خارجی و هر گونه پرسش دیگر، در ارتباط با سفر مسافران هستند.

گردشگران و مسافرین برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بررسی و آگاهی از تورهای داخلی و خارجی و همچنین رزرو هتل و یا بلیط هواپیمای خود می‌توانند به وب سایت آژانس مسافرتی فضاگشت به آدرس www.fazaghast.com  و یا کانال تلگرامی @fazagasht_travel  مراجعه و یا تلفن 52863  تماس حاصل فرمایند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز