خبرگزاری کار ایران

آیا فشارسنج دیجیتالی دقیق است؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۹۳

بیماری فشار خون یا قاتل خاموش امروزه گریبانگیر افراد زیادی است، این بیماری خطرناک که پیش از ایجاد مشکل، هیچ علامت خاصی ندارد می‌تواند آسیب زیادی به بدن به خصوص به چشم ها و کلیه ها وارد کند و قلب را در وضعیت بحرانی قرار بدهد. بسیاری از افراد سالمند که تحت نظر دکتر هستند و باید دائماً فشار خون آنها چک شود، در گذشته ناچار بودند هر بار که تغییرات فشار را احساس می کنند به درمانگاه یا مطب پزشک مراجعه کنند.

فشارسنج های جیوه‌ای و عقربه‌ای چند سالی است که به خانه‌ها راه پیدا کرده‌‌اند و به بیماران این امکان را می دهند که در منزل خود، فشار خون خود را کنترل کنند و ببینند که داروها و رژیم غذایی تا چه حد موثر است. اما بسیاری از بیماران، توانایی استفاده از این فشارسنج ها را ندارند و سنجش فشار و از این قبیل کارها برایشان دشوار است.

اما با آمدن فشارسنج‌های دیجیتال، این مشکل هم تا حدودی حل شده است و همه افراد می توانند تنها با بستن فشار سنج دیجیتال به مچ یا بازوی خود از میزان فشار خون خود مطلع شوند.

وجود یک فشارسنج خوب و قابل اطمینان در خانه می تواند نجات بخش جان افراد در معرض خطر باشد.

آیا فشارسنج دیجیتالی دقیق است؟

  اما در مورد استفاده از فشارسنج‌های دیجیتال حرف و حدیث زیادی وجود دارد، برخی از مردم فکر می کنند که فشار سنج دیجیتال به اندازه فشار سنج جیوه‌ای یا عقربه‌ای دقیق نیست در حالی که بررسی‌ها نشان می دهد فشارسنج‌هایی از برندهای معتبر مانند فشار سنج بیورر ، فشار سنج ایزی لایف ، فشار سنج مدیسانا و فشار سنج omron می تواند با دقت بسیار بالا فشار خون را اندازه بگیرند و افراد به تنهایی و بدون نیاز به دانش خاصی می‌توانند از فشارسنج دیجیتالی استفاده کنند. بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند در صورت امکان از فشارسنج‌های دیجیتالی استفاده شود که به بازو بسته می‌شوند.

اکثر فشار سنج های دیجیتالی، قابلیت ذخیره و نگهداری اندازه گیری های قبلی را دارند و در برخی از مدل ها می توان این اطلاعات را به کامپیوتر نیز منتقل کرد. در برخی از مدل ها در مواردی که فشار خون شما از حد نرمال بالا یا پایین تر باشد، پیغام هشدار نمایش داده می‌شود. این ویژگی می تواند کمک شایانی به کنترل روند بیماری و تغییرات فشار خون و تاثیر رژیم‌ها و داروها ‌کند.

اگر یک فشارسنج از برندهای معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید، در هر دو مدل بازویی و مچی می توانید فشار خون خود را با دقت خوبی بسنجید اما همانطور که پیشتر اشاره شد، مدل بازویی بیشتر توصیه می‌شود اما مهم تر این است که اهمیت کنترل فشار خون را درک کنید و آن را یک موضوع جدی بدانید. برای خرید اینترنتی فشارسنج به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و برندهای معتبر و موفق ابزار پزشکی را یک جا ببینید و بررسی کنید و پس از خرید، به صورت فوری هم تحویل بگیرید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز