خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید هیات مدیره بانک صادرات ایران انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۸۲

​مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره، با حضور بیش از ٨٦ درصد از صاحبان سهام برگزار و دکتر حجت اله صیدی، پرویز مقدسی و رضا صدیق به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک برگزیده شدند.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک صادرات ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ٣٨٣٣ جهت انتخاب اعضای هیات مدیره راس ساعت ١٠ صبح روز شنبه مورخ ٥ اسفندماه ١٣٩٦در محل مجموعه فرهنگی تفریحی بانک با حضور بیش از ٨٦ درصد از سهامداران به ریاست دکتر مرادپور، به عنوان نماینده دولت و سایر نمایندگان قانونی، برگزار و بر اساس تصمیمات متخذه توسط اعضای مجمع، دکتر حجت اله صیدی، پرویز مقدسی و رضا صدیق به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره بانک انتخاب و معرفی شدند.

این گزارش می افزاید، بر مبنای تصمیمات متخذه از سوی مجمع با انتخاب اعضای جدید، هیات مدیره این بانک شامل؛ دکتر حجت اله صیدی عضو هیات مدیره و مدیر عامل، غلام سوری رییس هیات مدیره، پرویز مقدسی، رضا صدیق و دکتر مجتبی لشکربلوکی به عنوان اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران هستند.

شایان توجه است؛ در این مجمع از زحمات و تلاش های اعضای هیات مدیره پیشین بانک در حضور سهامداران تقدیر به عمل آمد و بر پیگیری برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیشنهادی دکتر صیدی به عنوان نقشه راه بانک تاکید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز