خبرگزاری کار ایران

امروز، بهترین زمان برای خرید کولر گازی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۲۳

مدل‌های جدید کولرهای گازی علاوه بر قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی، فیلتر‌های متفاوتی دارند که کار تصفیه هوا را عالی انجام می‌دهند و در حال جا به جا کردن مرز‌های استاندارد در عرصه سیستم های تهویه مطبوع خانگی هستند.

بعید به نظر می‌رسد یک دهه شصتی یا پنجاهی باشید و در نقاشی‌هایتان، این غول‌های آبی رنگ پوشالی را نکشیده باشید و هیچ‌چیز نیست که مثل بوی نم پوشال خیس خورده، بتواند شما را قانع کند که وارد تابستان بعدی عمر خود شده‌اید. گرما و آلودگی رو به افزایش است، بحران آب را هم اگر به آن اضافه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که در سال‌های اخیر، این غول‌های آبی رنگ مثل قبل مقرون به صرفه و دوست داشتنی نیستند. مزیت‌های کولر گازی نسبت به کولر آبی شامل حوزه‌ی وسیعی می‌شود اما دو دلیل از همه قانع کننده‌تر است: کولر‌های آبی کاملاً در معرض هوای‌آلوده بیرون هستند و در اکثر موارد، ترکیب ناسالمی از ناسالم‌ها مثل انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها، ذرات آلرژی زا و دیگر آلاینده‌های موجود در هوا را با خود به همراه می‌آورند. شاید به همین دلیل است که در طول تابستان، سردردهای بیشتری دارید یا عطسه و سرفه بیشتری می‌کنید. پوشال کولر هم با وجود رایحه دوست داشتنی‌اش، به دلیل رطوبت خود، میزبان خوبی برای ذرات گرد و غبار و قارچ هاست. کولرهای گازی نه تنها این مشکل را ندارند بلکه به لطف انواع سیستم های تصفیه هوای خود یا  فیلترهای دوگانه و سه گانه و چند گانه، سفیر هوای پاک و مبارزه با آلودگی هستند.

کم آبی تبدیل به بی آبی می شود

(آب را بزن، حالا کند، حالا تند) جمله ای که حتی گفتنش، شما را خنک می‌کند. اما بحران آب، هر روز بیشتر از روز قبل، سبک های زندگی را تحت تأثیر قرار داده و از آن چه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌تر است. اکثر شهرهای ایران طی 10 سال آینده دچار بحران شدید آب خواهند شد. هر کولر آبی بسته به ظرفیت خود به  طور متوسط بین 30 تا 45 لیتر آب را در یک ساعت تبخیر می‌کند. بنابراین این باور که کولر‌های آبی نسبت به کولر گازی از لحاظ مصرف انرژی به صرفه ترند، باور چندان درستی نیست.

با آلوده ترین حالت تهران چه کنم؟

هوای پاک، نه تنها مهم است بلکه از ضروریات زندگی است. با وجود این سطح از آلودگی در هوای این روز‌ها، ممکن است با خود بگویید که تنفس هوای پاک و سالم، دیگر امکان پذیر نیست. هوای آلوده، اثرات منفی زیادی روی سلامتی و سبک زندگی شما خواهد گذاشت. مدل‌های جدید کولرهای گازی علاوه بر قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی، فیلتر‌های متفاوتی دارند که کار تصفیه هوا را عالی انجام می‌دهند و در حال جا به جا کردن مرز‌های استاندارد در عرصه سیستم های تهویه مطبوع خانگی هستند.

امروز، بهترین زمان برای خرید کولر گازی است

اسپلیت‌ها جزو سیستم‌هایی با کیفیت بالا و طراحی انعطاف پذیر هستند که فضای اضافی نمی گیرند و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های موجود، در مصرف انرژی، هوای جیب شما دارند و کار می کنند تا خانه شما را گرم، سرد و سالم نگاه دارند.

بررسی  عملکرد تصفیه هوای کولر گازی ال جی

فیلتر محافظ دوگانه: این فیلتر، قابلیت حذف ذرات و باکتری‌هایی با قطر بیشتر از 10 میکرون را دارد.

فیلتر پلاس مستر: این فیلتر در کولر گازی ال جی با تولید بیش از میلیون‌ها یون در دقیقه، تمامی ذرات حساسیت زا، ویروس ها و دیگر ذرات معلق در هوا یا اجسام از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را یونیزه کرده و  مانند یک آهنربای قوی، هوا را از این ذرات تصفیه می کند.

فیلتر محافظ چند مرحله ای: با استفاده از این تکنولوژی، ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون از بین خواهند رفت.

امروز، بهترین زمان برای خرید کولر گازی است

شما می توانید قیمت کولر گازی ، انواع اسپلیتها و سیستم های تهویه هوا را با نگاهی به فروشگاه اینترنتی زنبیل بررسی کنید و علاوه بر پیدا کردن راه حلی آسان و خلاقانه برای تنظیم دمای محیط خانه، یک نفس راحت هم بکشید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز