خبرگزاری کار ایران

فوتبال را با پروژکتور تماشا کنید!

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۹۵

تجربه تماشای فیلم روی یک پرده بزرگ همیشه به سینما محدود نمی‌شود، بلکه تکنولوژی می تواند این تجربه را به خانه‌های شما هم بیاورد.

حتما در سمینار و همایش ها دستگاه‌های پروژکتور را دیده‌اید، دستگاه‌هایی که تصویر را از لپ تاپ به پرده بزرگی منتقل می کنند تا برای عده زیادی با کیفیت خوب قابل دیدن باشد.  ویدئو پروژکتورها، دستگاه‌های بسیار جذابی هستند که به طور روزافزون مورد اقبال مراکز آموزشی و اداری، تجاری و هم چنین مصارف خانگی قرار گرفته اند.  اما ویدئو پروژکتور دستگاهی نیست که در هر خانه‌ای پیدا بشود و خرید آن مانند تلویزیون و یخچال عمومیت ندارد.اما نکته جالبی که بیشتر باعث فراگیر شدن این دستگاه‌ها شده این است  که در سال‌های اخیر مدل جیبی پروژکتور هم به بازار آمده که می‌تواند به سادگی به موبایل شما متصل شود و تجربه‌ای بسیار جالب و لذتبخش برای کاربران خانگی در محیط‌های مختلف فراهم کند. اما اگر می‌خواهید بیشتر درباره این وسیله جالب بدانید و انگیزه‌های خرید پروژکتور را بررسی کنید این نوشتار را بخوانید و در نهایت مدل‌های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی زنبیل را بررسی کنید، با خرید اینترنتی در زنبیل شما می توانید بهترین پروژکتورها را با بهترین قیمت و گارانتی به سادگی خریداری کنید و به صورت فوری هم تحویل بگیرید.

لذت خانوادگی تماشا

تماشای فیلم و سریال به وسیله ویدئو پروژکتور  یک پیشنهاد هیجان انگیز فوق العاده برای روزهای تعطیل و دورهمی‌های خانوادگی است. دیدن تصویر روی دیوار بزرگ در حالی که تمام اعضای خانواده دور هم روبه روی دیوار نشسته‌اند بسیار لذت‌بخش است. اما از این هیجان انگیزتر می‌تواند تماشای فوتبال یا مسابقات ورزشی مورد علاقه‌تان با گروه دوستان باشد. دیدن فیلم‌های خانوادگی و فیلم‌های خاطره انگیز هم می‌تواند برای همه افراد خانواده جذاب و دوست داشتنی باشد.

فوتبال را با پروژکتور تماشا کنید!

تماشا در فضای باز

در مسافرت ها یا گردش های بیرون شهر این امکان وجود ندارد که یک تلویزیون بزرگ را همراه خود ببریم و به فکر تامین برق برای روشن کردن آن باشیم. اما همراه داشتن یک پروژکتور که می تواند به سادگی به موبایل یا لپ تاپ شما متصل شود و نیاز به پریز برق هم نداشته باشد راه آسان تری برای تماشای هر محتوایی در فضای باز به شمار می‌آید. با این کار می توانید گردش شبانه تابستانی خود را جالب‌تر و هیجان انگیزتر برگزار کنید!

 بازی‌ برای حرفه‌ای ها

بازی های کامپیوتری به خصوص آنها که تیمی و گروهی انجام می‌شوند با استفاده یک ویدئو پروژکتور بسیار لذت بخش تر انجام خواهند شد. این نکته بیشتر برای کسانی قابل درک است که خوره بازی هستند و معمولا با دوستان خود برای انجام بازی دور هم جمع می شوند. کیفیت تصویر اکثر پروژکتورها برای نمایش تصویر در ابعاد متوسط خوب و قابل است و گیمرها هم نیاز به تصویری به بزرگی پرده سالن همایش ندارند، پس لازم نیست برای بازی کردن به سراغ پروژکتورهای گران قیمت بروید و دائم درگیر بالا و پایین کردن قیمت پروژکتورها باشید.

یادگیری همگانی

وجود یک ویدئو پروژکتور برای کلاس های درس  و محیط های آموزشی یک امتیاز فوق‌العاده است. امکان ارائه ویدئو و فایل های چندرسانه‌ای می تواند کیفیت آموزش را بالا ببرد، به خصوص وقتی که این وسیله برای آموزش به کودکان به کار گرفته شود. استفاده از ویدئو پروژکتور اپسون یا برندهای دیگر در دانشگاه‌ها و سمینارهای کوچک هم بسیار رایج است هرچند در برگزاری همایش‌ها و مراسم ها معمولا بی نظمی وجود دارد و همیشه در ابتدای سخنرانی ها چند نفر با پرو‌ژکتور و سیم‌های ارتباطی درگیرند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز