خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت سام الکترونیک در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۹۵

سخنگوی شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک گفت: سیاست‌های شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک از فعالیت‌های سیاسی شرکت سامسونگ کاملا جداست. این شرکت در ایران با بهره‌گیری از بیش از 4 هزار نفر پرسنل در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشغول به کار و تولید می‌باشد.

سخنگوی شرکت شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک  ( تولید کننده لوازم خانگی و تلویزیون در ایران ) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، ضمن محکوم کردن رفتار زشت و غیرحرفه‌ای مسئولین برگزار کننده المپیک در عدم ارائه گوشی موبایل به ورزشکاران ایرانی، گفت: در صورت عدم عذرخواهی مسئولین مربوطه این شرکت، همکاری خود را با  شرکت سامسونگ کاهش خواهیم داد.

سخنگوی شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک اظهار داشت: سیاست‌های شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک از فعالیت‌های سیاسی شرکت سامسونگ کاملا جداست. این شرکت در ایران با بهره‌گیری از بیش از 4 هزار نفر پرسنل در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشغول به کار و تولید می‌باشد.

وی تاکید کرد: شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در هر شرایطی تابع مقررات، قوانین و سیاست‌ها اتخاذ شده مسئولان جمهوری اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز