خبرگزاری کار ایران

خرید اعتباری سوپرمارکتی با تارا، کامل‌تر از قبل

رفاه و جانبو به شبکه بزرگ سوپرمارکت‌های تارا پیوستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۵۲۲

«خرید اقساطی سوپرمارکتی» از کامل‌ترین شبکه فروشگاهی کشور با «تارا» امکان‌پذیر شد.

با اضافه شدن فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و جانبو با بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه در سراسر کشور به تارا، امکان خرید اقساطی از این دو فروشگاه نیز با استفاده از تارا فراهم شد.

خرید از تمامی شعب رفاه و جانبو به همراه افق کوروش، دیلی‌ مارکت، وال مارکت، هاپیرمی، هایپر فامیلی، گندم و همچنین خرید اینترنتی از اُکالا، با اعتبار «تارا» به شکل حضوری و آنلاین مسیر است.

زمستان گذشته تارا اعلام کرد تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد خود را در دسته‌بندی‌های مختلف به بیش از ۷۰۰۰ شعبه رسانده است.الانگ‌کات، سفرمارکت و لیمومی از برندهای صاحب‌نام و معتبری بودند که در ۶ ماه دوم سال گذشته، به شبکه فروشگاه‌های تارا اضافه شدند.

تارا یک سرویس خدمات اعتباری «الان بخر، بعدا پرداخت کن» است که بدون سود، ضامن و کارمزد به همه شهروندان خدمات اعتباری می‌دهد. با یک احراز هویت ساده، در کمتر از ۲۰ دقیقه، تمام ایرانیان می‌توانند از تارا اعتبار دریافت و در شبکه گسترده فروشگاهی تارا در سراسر کشور آن را خرج کنند، سپس در دو قسط بدون سود و کارمزد آن را به تارا بازگردانند.

برای آشنایی بیشتر و دریافت اعتبار تارا اینجا را کلیک کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز