خبرگزاری کار ایران

سفر با شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۹۲

سفر با اتوبوس، یک سفر متفاوت خواهد بود، چرا که در مسیر می‌توانید از زیبایی‌های راه نیز لذت ببرید. اما انتخاب اتوبوس مناسب و استاندارد، به امنیت و لذت‌بخش‌تر شدن سفر نیز کمک بسزایی می‌کند. یکی از شرکت‌های مهم اتوبوسرانی که کیفیت بالایی دارد، شرکت مسافربری گیتی پیما است. بنابراین اگر می‌خواهید سفر با شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در علی‌بابا خاطره ای خوب از سفرتان بسازید، ادامه مقاله را از دست ندهید تا سفری به‌یاد‌ماندنی داشته باشید.

با شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما آشنا شوید

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما، یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی بین شهری و جاده‌ای در ایران است. اتوبوس‌های این شرکت با به‌روزترین خدمات و اتوبوس‌های باکیفیت، بهترین سرویس حمل و نقل را در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا گردشگران و مسافران سفر خوب و لذت‌بخشی را تجربه کنند.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما سعی کرده سفرهای بین شهری در داخل ایران و سفرهای برون مرزی در خارج از ایران (برخی از کشورهای همسایه) برای مسافران فراهم کند. بنابراین نه تنها هزینه‌های سفرتان کمتر خواهد شد، بلکه با سرویس و خدماتی که این شرکت اتوبوسرانی در اختیارتان قرار می‌دهد، سفری پر از آرامش و امنیت را تجربه خواهید کرد.

خدمات شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما چگونه است؟

معمولا سفرهای بین شهری همراه با اتوبوس، بیش از 2 ساعت طول می‌کشد. برای مثال تصور کنید بلیط اتوبوس مشهد دارید و می‌خواهید سفر خوب و امنی داشته باشید، بنابراین شما در این مسیر سفر طولانی به چه چیزهایی نیاز دارید؟ پیش از هر چیز شما باید سرویس، خدمات، نوع اتوبوس و کیفیت اتوبوسی که با آن همسفر هستید را بررسی کنید.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما در سال‌های شیوع ویروس کرونا، پیش از سفر تمام تجهیزات و فضای اتوبوس را ضدعفونی می‌کند. بنابراین افرادی که در روزهای شیوع کرونا ترجیح می‌دهند با وسایل نقلیه بهداشتی سفر کنند، این شرکت اتوبوسرانی این سرویس را برای مسافران، پیش از سفر فراهم خواهد کرد.

سفر با شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

این شرکت مسافربری در طول سال‌های خدمتش، سعی کرده همیشه برای جلب رضایت و امنیت مسافران از اتوبوس‌های مدرن و به‌روز استفاده کند. بنابراین اتوبوس‌های VIP این شرکت مسافربری، فرصت سفری امن و لذت‌بخش را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید، اتوبوس‌های VIP شامل صندلی‌هایی با تعداد محدود و کیفیت بالا است. این صندلی‌ها قابلیت تخت‌خواب شو دارند و هر مسافر می‌تواند از مانیتور یا تلویزیون شخصی نیز بهره‌مند شود. همچنین تهویه هوای مناسب و استاندارد، از ویژگی‌های مهم شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما است، چرا که این شرکت مسافربری به سلامت مسافرانش اهمیت زیادی می‌دهد.

خرید بلیط اتوبوس گیتی پیما چگونه است؟

شما می‌توانید از هر پایانه‌ای، بلیط اتوبوس گیتی پیما را تهیه کنید. با این حال توصیه می‌کنیم خرید بلیط اتوبوس اینترنتی گیتی پیما را تجربه کنید، چرا که مزیت‌های زیادی به همراه دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. تصور کنید شما می‌خواهید یک بلیط اتوبوس مشهد بخرید. برای خرید بلیط اتوبوس شما باید به یکی از ترمینال‌های شهرتان بروید که همین مسیر رفت و آمد هزینه و انرژی زیادی، به‌خصوص در گرمای تابستان از شما می‌گیرید.

پس از آن هنگامی که به یکی از پایانه‌های شهرتان رسیدید، متوجه می‌شوید که بلیط اتوبوس شرکت مسافربری مورد نظرتان به پایان رسیده یا زمان حرکت اتوبوس به شهر مقصد با برنامه‌های شما هماهنگ نیست؛ بنابراین چاره چیست؟ آیا باید از سفرتان صرف نظر کنید یا مجبور به تغییر برنامه‌های شخصی خودتان می‌شوید؟

سفر با شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

برای حل این مسئله و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس گیتی پیما، کافی است ابتدا در یک سایت گردشگری مثل وب‌سایت علی بابا ثبت نام کنید و در کمترین زمان بلیط شهر مورد نظرتان را تهیه کنید. خرید آنلاین بلیط اتوبوس در هر زمان و مکانی امکان پذیر خواهد بود. بنابراین ابتدا روی گزینه اتوبوس کلیک کنید، سپس نام شهر مبدا، مقصد و زمان حرکت را انتخاب کنید.  پس از آن، لیستی از تمام شرکت‌های مسافربری، کلاس اتوبوس، زمان و ساعت حرکت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همچنین شما می‌توانید به صورت اینترنتی، صندلی خود را در اتوبوس انتخاب کنید و از جنسیت افرادی که صندلی را رزرو کرده‌اند نیز باخبر شوید. این فرصتی برای خانم‌ها و خانواده‌هایی است که می‌خواهند صندلی مناسبی برای خود انتخاب کنند تا احساس آرامش بیشتری را در طول سفر تجربه کنند.

آیا امکان کنسلی بلیط اینترنتی اتوبوس گیتی پیما وجود دارد؟

گاهی شرایط و اتفاق‌های پیش‌بینی نشده‌ای ایجاد می‌شود که برنامه سفر را برهم می‌ریزد. با این حال برخی از سایت‌های گردشگری همچون سایت علی بابا، فرصت کنسلی بلیط اتوبوس گیتی پیما را برای مسافران ایجاد کرده‌اند. بنابراین شما پس از خرید بلیط اتوبوس، اگر به هر دلیلی مجبور به لغو بلیط شدید، می‌توانید هزینه بلیط را پس بگیرید.

البته زمان لغو بلیط اتوبوس گیتی پیما به میزان جریمه نیز بستگی دارد. برای مثال اگر یک ساعت پس از خرید بلیط اتوبوس بین شهری مجبور به لغو بلیط سفر شدید، تمام هزینه‌ای که پرداخت کردید، به شما باز می‌گردد. اما نیم ساعت پیش از سفر و پس از حرکت اتوبوس، این میزان جریمه متفاوت خواهد بود. با این حال بخشی از هزینه خرید بلیط اتوبوس به شما باز می‌گردد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز