خبرگزاری کار ایران

مقایسه آسانسور هیدرولیک و کششی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۸۸

انواع آسانسور، می توانند در معماری ها و زیر شاخه های متنوعی تولید و روانه بازار شوند. شرکت های فعال در زمینه طراحی بالابر همواره در حال توسعه زیرساخت های خود به منظور استفاده از تکنیک های جدید ساخت این کالا می باشند. استفاده از یک معماری مناسب به شما اجازه می دهد تا هم سرعت انتقال افراد را افزایش دهید و هم بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به کاهش هزینه های جانبی خود اقدام نمایید. حتما برای شما هم سوال پیش آمده که بهترین معماری ساخت بالابر کدام است؟ اصلا برای خرید آسانسور ما باید چه نکاتی را مد نظر خود قرار دهیم؟ امروز ما قصد داریم پاسخ این سوالات را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بالابر، با ما همراه شوید.

بررسی آسانسور کششی

بیایید کارمان را با بررسی چیستی آسانسور کششی شروع کنیم. بالابر های کششی، محصولات ویژه ای به حساب می آیند که با استفاده از یک مکانیزم نسبتا مدرن طراحی شده اند. این محصولات به خاطر سرعت و سیستمی که دارند، در اکثر ساختمان های بلند و مرتفع مورد استفاده قرار می گیرند. این کالا با استفاده از یک وزنه تعادل و سیم بکسل نسبت به بالا بردن یا پایین آوردن افراد اقدام می نماید. مصرف انرژی این کالا نسبتا بهینه بوده و استفاده از آن هزینه زیادی را به همراه نخواهد داشت.

جالب است بدانید که آسانسور های خاصی همچون محصولات کششی همواره در پروژه های مهم جهانی مورد استفاده قرار می گیرند. موتور، گیربکس، وزنه تعادل و سیم بکسل از جمله مهم ترین قسمت های این آسانسور به حساب می آیند. البته که استفاده از این بالابر فقط برای پروژه مزیت ندارد. گاهی اوقات استفاده از این ابزار می تواند کیفیت پروژه و سرعتش را تحت تاثیر خود قرار دهد. قبل از اقدام برای استفاده از آن شما باید به متغیر های خاصی همچون کیفیت بالابر و نیاز های پروژه توجه کنید.

بررسی آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک، یک دسته بندی خاص از انواع بالابر به حساب می آید که در اکثر ساختمان های عادی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله به خاطر داشتن سطح امنیتی مطلوب و قیمت معقولانه شهرت زیادی کسب کرده است. سرعت عملکردی این مدل از انواع بالابر در مقایسه با مدل های کششی کمتر می باشد. به خاطر داشته باشید که قطعات این کالا دیر تر خراب شده و شما می توانید برای بازه های زمانی طولانی تری آن را مورد استفاده قرار دهید. بالابر های هیدرولیک طول عمر زیادی دارند.

مقایسه آسانسور هیدرولیک و کششیبالابر های هیدرولیک

این محصولات در برابر آسیب های مختلف مقاوم بوده و طول عمر تجهیزات به کار رفته در ساخت آنها بیشتر از دیگر مدل های بالابر می باشد. استفاده از روغن های مخصوص در ساخت این کالا به شرکت های تولید کننده اجازه داده تا هم هزینه های مورد نیاز را کاهش دهند و هم نسبت به بالا بردن طول عمر کل آسانسور اقدام نمایند. پس برای یک پروژه عادی که سرعت خیلی ملاک نیست، استفاده از محصولات هیدرولیک نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

تفاوت عملکرد آسانسور کششی و هیدرولیک

مهم ترین تفاوت آسانسور کششی و هیدرولیک به نحوه عملکرد این محصولات اشاره دارد. محصولات هیدرولیک با استفاده از مکانیزمی با همین نام فعالیت می کنند. این در حالی است که بالابر های کششی با استفاده از یک قرقره و سیم بکسل هدایت می شوند. در ضمن، انتخاب یک موقعیت مناسب جهت نصب موتورخانه هم در این زمینه اهمیت زیادی دارد. در مدل های کششی موتورخانه لزوما باید در آخرین طبقه ساختمان نصب شود. این در حالی است که محصولات عادی نیازی به نصب شدن در بالا ترین نقطه ساختمان ندارند.

آسانسور هیدرولیک در چه پروژه هایی استفاده می شود

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، انواع آسانسور هیدرولیک در چه پروژه هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که اکثر محصولات هیدرولیک در پروژه های عادی به کار می روند. از آنجایی که در طراحی بالابر های عادی امنیت خیلی مهم تر از سرعت عملکرد می باشد، استفاده از مدل های هیدرولیک متداول است. این کالا نیازی به استفاده از وزنه تعادل نداشته و می تواند با یک فضای چاه کوچک نسبت به انجام فعالیت های مختلف اقدام نماید. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از یک بالابر مخصوص پروژه های کوچک هستید، با خیال راحت می توانید مدل های هیدرولیک را به کار گیرید.

آسانسور کششی در چه پروژه هایی استفاده می شود

یک آسانسور کششی را باید در پروژه های خاص مورد استفاده قرار دهد. اگر شما در حال نصب بالابر در یک ساختمان خیلی بلند و مرتفع هستید، استفاده از مدل های کششی همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. جدا از این مسئله، در پروژه هایی که بودجه محدود و سرعت عملکرد بالابر اهمیت دارد هم شما می توانید از محصولات کششی استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که مکانیزم عملکردی این وسیله نمی تواند امنیتش را به اندازه مدل های هیدرولیک بالا ببرد. پس جهت خرید انواع بالابر به شما توصیه می شود تا بر اساس نیاز های خود نسبت به استفاده از با کیفیت ترین مدل های این کالا اقدام نمایید.

مقایسه آسانسور هیدرولیک و کششیاستفاده از بالابر های کششی

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، انواع آسانسور هیدرولیک و کششی، ابزار های کاربردی به حساب می آیند که در دسته بندی های متنوعی روانه بازار می شوند. شما باید بر اساس بودجه، نیاز ها و شرایط خود نسبت به خرید بهترین مدل آسانسور اقدام نمایید. لازم به ذکر است که بررسی نیاز های یک پروژه به شما اجازه می دهد تا خیلی راحت در این مورد تصمیم گیری داشته باشید.

محصولات هیدرولیک وزن بیشتری را تحمل کرده و می توانند در برابر آسیب های مختلف، مقاومت بهتری را از خود به نمایش بگذارند. این در حالی است که محصولات کششی تعرفه مناسب تری داشته و هزینه مورد نیاز شما برای نصب آنها خیلی زیاد نمی شود. اگر شما هم به دنبال استفاده از بهترین آسانسور های موجود در بازار هستید، لزوما باید از خدمات مشاورین حرفه ای و تعلیم دیده استفاده کنید. با دریافت مشاوره قبل از اقدام برای نصب یک آسانسور، شما می توانید بهترین محصولات موجود در بازار را مورد استفاده قرار دهید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز