خبرگزاری کار ایران

لیست 5 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۷۸

توسعه علم و تکنولوژی سبب شده تا صنایع مختلف مثل ساختمان سازی تغییرات بزرگی را تجربه کنند. مصالح مدرنی که امروزه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند باعث کاهش وزن سازه، افزایش ایمنی، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت ساخت و ساز شوند.

 

دیوار تری دی پانل یکی از مصالحی محسوب می شود که امروزه جایگزین مصالح سنتی و قدیمی شده است. ما در این مطلب قصد داریم لیست 5 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران را به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تری دی پانل چیست؟

پیش از اینکه با شرکت های تولید کننده تری دی پانل آشنا شدید، لازم است بدانیم که 3d پنل چیست. تری دی پانل، در واقع نوعی دیوار پیش ساخته و آماده است که از آن به جای دیوار چینی سنتی استفاده می شود.

این دیوارها در اصل از موادی مثل شبکه های فلزی و یونولیت تولید می شوند و پس از نصب نیز لایه ای از سیمان روی آن ها پاشیده شده و در محل خود تثبیت می شوند. این دیوارها بسیار مستحکم هستند و به دلیل اینکه هسته مرکزی آن ها از جنس یونولیت است، وزن بسیار کمی دارند. نخستین بار در سال ۱۹۶۷ فردی به نام ویکتور وایزمن از این دیوارها استفاده کرد.

کاربردهای تری دی پانل

همانطور که بیان شد این دیوارها جایگزین مصالح سنتی شده اند و اجرای تری دی پانل شاتکریت کاربردهای گوناگونی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • پوشش سقف ساختمان ها
  • عایق بندی بخش های مختلف ساختمان
  • تفکیک قسمت های مختلف ساختمان و استفاده به عنوان دیوارهای غیر باربر
  • کاربرد به عنوان دیوار باربر در انواع ساختمان ها

لیست شرکت های تولید کننده تری دی پانل

ما در این قسمت از مطلب لیست 5 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران را آورده ایم. این 5 شرکت عبارتند از:

شرکت ویلا 20

شرکت ویلا 20 یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع تری دی پانل است که در شهر تهران فعالیت می کند. این شرکت دارای بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت ساختمان و استفاده از تری دی پانل در بیش از ۱۰۰۰ پروژه ساختمانی است. با توجه به اهمیت بسیار بالا انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانواده ها یا صاحبان صنایع طبیعی است که نگرش درباره مصالح مصرفی نیز باید تغییر پیدا کند.

در بین مصالح جدید تولید شده از سوی شرکت های مختلف، بی تردید بهترین گزینه که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد، سازه تری دی پانل بوده که علاوه بر استحکام عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت است.

شرکت میهن پانل

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده تری دی پنل در تهران، شرکت میهن پنل است. این شرکت در زمینه تولید، فروش و نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و سردخانه ای با استفاده از بروزترین و جدیدترین خط تولید و تکنولوژی روز دنیا به تولید انواع تری دی پانل با فوم یورتان و xps و پلی استایرن در کلاس های معمولی و ضد تعریق با قیمت بسیار مناسب و ارزان می پردازد.

شرکت آراسب پیشتاز

یکی دیگر از شرکت های لیست 5 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران، شرکت آراسب پیشتاز است. آیت شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید، ساخت و اجرای انواع سازه های فلزی و تری دی پانل ها محسوب می شود. این شرکت با پشتوانه ای قوی و رزومه ای پربار توانسته جایگاهی مناسب در بین شرکت های تولید کننده تری دی پنل کسب کند.

شرکت آسان بام راد

مجموعه آسان بام راد، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه مصالح ساختمانی، به تولید و پیاده سازی انواع تری دی پانل ها با قیمت بسیار مناسب می پردازد. مقاومت بسیار زیاد در برابر حرارت و ساخت استاندارد از ویژگی های محصولات این شرکت است و تیم پشتیبانی و اجرای آسان بام راد تاکنون توانسته میلیون ها متر مربع تری دی پنل سقفی و دیواری را پیاده سازی و اجرا کند. آسان بام راد انواع تری دی پانل دیواری، سقفی، پلی استایرن و پلی یورتان با قیمت بسیار خوب در شهر تهران تولید کرده و به فروش می رساند.

شرکت مهران پانل

این شرکت در سال ۱۳۶۷ تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین شرکت های تولید کننده انواع کانتینرهای ایزوله و سردخانه ای محسوب می شود. مهران پانل همواره سعی در بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود داشته و در کسب رضایت مشتری بسیار موفق عمل کرده است.

این شرکت با بررسی نیاز بازار و امکانات موجود از اواخر سال ۱۳۹۳ اقدام به تولید تری دی پنل کرد و محصول خود را با نام مهران پانل به بازار کشور فرستاد. بهره بردن از دانش فنی و ماشین آلات مدرن، استفاده از مواد اولیه مرغوب و کنترل کیفیت مستمر در تمام مراحل تولید از ویژگی های این شرکت بزرگ است.

جمع بندی

ما در این مطلب لیست 5 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران را به شما کاربران معرفی کردیم. همانطور که مشاهده کردید به دلیل مزایای زیاد تری دی پانل ها شرکت های زیادی اقدام به تولید این محصول کرده اند که هریک از آن ها توانسته اند محصولات با کیفیتی را روانه بازار کنند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز