خبرگزاری کار ایران

طراحی کارت ویزیت با گوشی و سفارش طراحی کارت ویزیت با گوشی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۷۵

تابه‌حال به طراحی کارت ویزیت فکر کرده‌اید؟ شاید با خود بگویید در دنیایی که دیگر همه چیز دیجیتالی و آنلاین شده، دیگر جایی برای بیزینس کارت نمانده است! باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید.

همان‌طورکه از اسمش پیداست، بیزینس کارت صدای کسب‌وکار شما را به گوش مخاطب می‌رساند. داشتن آن مانند سوخت کوره، برای موفقیت شغل شما ضروری است، بگذارید این موضوع را با ذکر یک مثال به شما توضیح دهیم.

فرض کنید که یک پروژه، قرارداد یا موقعیت شغلی بسیار بزرگی نصیب شما شده، حال قصد این را دارید که خود را در ذهن طرف مقابل حک کنید، برای این کار قطعا نمی‌شود که موبایل خود را در بیاورید و آن را جلوی شخص مقابل قرار دهید و بخواهید آدرس پیج اینستاگرام شما را یادداشت کند، این اصلا وجهه خوبی ندارد و ممکن است شما را فردی غیرحرفه‌ای نشان دهد.

چرا داشتن کارت ویزیت تا این اندازه اهمیت دارد؟

طراحی کارت ویزیت یکی از بهترین نوع تبلیغات بوده که حرفه‌تان را می‌تواند به‌خوبی نشان دهد و شما را به‌صورت گسترده معرفی کند که همین کار باعث رشد کسب‌وکار شما می‌شود. علاوه‌بر این، داشتن یک بیزینس کارت فواید دیگری نیز دارد که با شما درمیان می‌گذاریم.

مزایای بیزینس کارت

دلایل متعددی برای طراحی بیزینس کارت وجود دارد که می‌توان به چند مورد از آن در لیست پایین اشاره کرد:

  • در ذهن مخاطب حک میشوید: با معرفی کسب‌وکار خود، آن هم به‌صورت فیزیکی، شما در ذهن مخاطب حک می‌شوید.
  • حرفهای نشاندادن شما: کارت ویزیت می‌تواند به بهترین نحو معرفی‌تان کند و شما را فردی متخصص در حوزه کاری که دارید، نشان دهد.
  • تبلیغات گسترده: طراحی کارت ویزیت یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است.
  • همیشه در دسترس بودن آن: در نبود اینترنت یا عدم دسترسی به موبایل (مانند زمانی که در هواپیما هستید) می‌توانید با بیزینس کارت، خود را معرفی کنید.

اهمیت بیزینس کارت برای آنلاین شاپ‌ها

طراحی کارت ویزیت با گوشی و سفارش طراحی کارت ویزیت با گوشی

این فکر که کسب‌وکار اینترنتی نیازی به طراحی کارت ویزیت ندارد، می‌تواند کار شما را در باتلاقی عمیق غرق کند. باوجود فراوان‌بودن آنلاین شاپ‌ها، فالورها شما را بعداز خرید فراموش می‌کنند و حتی امکان آنفالو شدن توسط آن‌ها بسیار است.

پس بهترین کار این است که در کنار بسته‌بندی شیک خود، یک کارت ویزیت نیز بگذارید. با این حرکت شما علاوه‌بر حک‌شدن در ذهن مخاطب، به آن‌ها حس ارزشمندی می‌دهید و به همین دلیل احتمال اینکه آن کارت را نگه دارند و دوباره از شما خرید ‌کنند، بسیار بالا می‌رود. همچنین این کار مزیت دیگری نیز دارد آن هم این‌که شما را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند.

حال که از اهمیت طراحی بیزینس کارت آگاه شده‌اید، وقت آن رسیده که چند برنامه برای طراحی کارت ویزیت با گوشی را به شما معرفی کنیم.

ساخت کارت ویزیت با برنامه پیکس آرت

پیکس آرت یکی از برنامه‌های کابردی برای ساخت بیزنس کارت است. در ادامه، مراحل ساخت یک کارت بیزینسی را با این اپلیکیشن با هم طی می‌کنیم:

  • مرحله یک: قبل‌از هرچیزی فیلترشکن خود را روشن کنید و یک پروژه جدید با رنگ سفید را باز کرده، سپس در قسمت ابزارها، گزینه کراپ را انتخاب کنید و سایز کارت خود را برروی 2×3 گذاشته و آن را برش دهید.
  • مرحله 2: گزینه استیکر یا برچسب را انتخاب کنید و کلمه خطوط منحی را سرچ کرده و شکل مورد نظر خود را پیدا و در نهایت روی صفحه به‌کار ببرید و آن را تایید کنید.
  • مرحله 3: در این قسمت طراحی، وقت آن رسیده که متن مورد نظر را بنویسد و راه‌های ارتباطی خود را مشخص کنید. البته دقت داشته باشید برای متن، رنگی را انتخاب کنید که با زمینه و طرح شما همخوانی داشته باشد.

طراحی کارت ویزیت با برنامه پکسل لب

دومین برنامه‌ای که قصد به شما معرفی‌کردن آن را داریم، پیکسل لب است که اکنون مراحل کار کردن با آن را به شما خواهیم گفت:

  • مرحله یک: بعداز بازکردن برنامه پیکسل لب، از 3 نقطه بالا گزینه image size را انتخاب کرده و سایز مورد نظر کارت ویزیت خود را وارد کنید. بهترین سایز 2×3 یا 5×5 است.
  • مرحله 2: بعداز انتخاب رنگ بک‌گراند، روی گزینهimport  زده و لوگوی مورد نظر خود را اضافه کنید و درصورت اینکه صلاح دانستید، رنگ آن را تغییر دهید.
  • مرحله 3: با استفاده از بخشtext ، متن مورد نظر خود را بنویسید. بعداز پایان نوشتن، فونت خود را انتخاب کنید.

طراحی کارت ویزیت با برنامه اینشات

یکی از آسان‌ترین و بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید با آن کارت ویزیت خود را درست کنید، اینشات است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. بنابراین، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه برای طراحی بیزینس کارت خود، همراه ما باشید:

  • در قسمت کلاژ، عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید، حال این عکس می‌تواند ساده یا طرح‌دار باشد، به‌ترجیح از تصاویری استفاده کنید که ترکیب رنگ‌های آن‌ها با هم جور است.
  • بعداز انتخاب عکس، آن را ذخیره کنید، سپس از قسمت کلاژ بیرون بیایید و عکس درست‌شده خود را از قسمت محصول در سایز 2 در 3 برش دهید.
  • گزینه بوم را انتخاب کرده و سپس روی گزینه اصلی کلیک کنید تا تصویر بدون پس‌زمینه سفید رنگ باشد.
  • حال می‌توانید در این قسمت طراحی کارت ویزیت، کسب‌وکار خود را معرفی کنید و متن مورد نظرتان را بنویسد.
  • اگر آدرس پیج اینستاگرام خود را می‌خواهید درج کنید، از قسمت برچسب، اشکال مورد نظر را دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

ستاره‌ای درخشان شوید!

طراحی کارت ویزیت با گوشی و سفارش طراحی کارت ویزیت با گوشی

تبلیغات درست و اصولی می‌تواند به‌سرعت برق و باد شما را ستاره‌ای درخشان کند. همان‌طورکه گفته شد، یکی از راه‌های تبلیغات گسترده و تضمینی طراحی کارت ویزیت است.

اما برای ستاره شدن باید کار را به حرفه‌ای‌ها سپرد. باوجود اینکه شما به‌طور کل قرار است یک بار کارت ویزیت خود را طراحی کنید، بهتر است آن را به‌دست طرح کهن بسپارید.

تجربه در کار بسیار مهم تلقی می‌شود، چراکه این تجربه است که می‌تواند تضمین کند شما بهترین خدمات را دریافت می‌کنید. در مجموعه طرح کهن، شما می‌توانید با خیال راحت هر نوع طرحی که دارید را به آن‌ها بسپارید و به‌صورت حرفه‌ای، فعالیت کسب‌وکار خود را آغاز کنید.

چرا طرح کهن را انتخاب کنیم؟

قطعا هرچیزی یک دلیلی دارد و دلیل انتخاب طرح کهن، بسیار آشکار است. این مجموعه خدمات متنوع و مناسب کسب‌وکارتان را به شما ارائه می‌دهد. در این راستا می‌توانید طرح دلخواه خود را با خیال راحت به دست متخصصین مجموعه طرح کهن بسپارید، چراکه با تجربه‌ای که دارند، می‌توانند به شما در حرفه‌ای شناخته شدن کسب‌وکارتان کمک شایانی کنند.

جمع‌بندی

طراحی کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که یک کسب‌وکار باید انجام دهد. شاید بپرسید چرا بیزینس کارت تا این اندازه مهم است؟ تبلیغات اصلی‌ترین عامل رشد یک کسب‌وکار بوده و کارت ویزیت یکی از بزرگ‌ترین راه‌های تبلیغاتی است.

از دیگر مزیت‌های کارت ویزیت، می‌توان به حرفه‌ای نشان‌دادن شما، حک‌کردن کسب‌وکار در ذهن مخاطب، گرفتن یک امتیاز مثبت از رقبا و دست پیشی گرفتن از آن‌ها و همچنین بالارفتن پرستیژ و درجه کاری اشاره کرد.

برای اینکه یک کارت ویزیت برای خود بسازید، در این مقاله به شما 3 برنامه اینشات، پیکس آرت و پیکسل لب را معرفی کردیم و نحوه کارکردن و ساختن بیزینس کارت را مرحله‌‌به‌مرحله توضیح دادیم، اما ازآنجایی‌که تبلیغات در کسب‌وکار تاثیر می‌گذارد، به شما پیشنهاد می‌شود که در شروع شغل‌تان، آن را به طرح کهن بسپارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز