خبرگزاری کار ایران

خرید کولر گازی اصل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۷۰

همزمان با افزایش دما در فصل تابستان، تقاضا برای خرید کولر گازی نیز افزایش یافته است. اما مسأله اصلی که باید در نظر گرفته شود، اصالت و کیفیت کولر گازی مورد نظر است. برای اطمینان از این موضوع، پیشنهاد می شود خریداران از طریق بررسی برخی از مسائل که در ادامه به آنها اشاره می کنیم از اصالت کالا اطمینان یافته سپس اقدام به خرید نمایند.

برای خرید کولرگازی در تهران و همچنین کرج می توانید به فروشگاه بزرگ مهرآریا مراجعه کرده و انواع برند کولرگازی را با گارانتی اصالت کالا تهیه کنید.

تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی

برای اطمینان بیشتر از اصالت کولر گازی، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. اولین مرحله خرید از فروشگاه‌ها یا مراکز معتبر است که دارای گارانتی معتبر هستند. این اقدام به شما کمک می‌کند تا از خرید اصلی بودن کولر گازی اطمینان حاصل کنید.

لطفا توجه داشته باشید که کولر گازی که انتخاب و خریداری می‌کنید باید از نظر ظاهری با تصویری که قبل از خرید مشاهده کرده‌اید مطابقت داشته باشد. دستگاه‌های بی کیفیت که بعد از خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند، احتمالا تقلبی هستند. بنابراین با بررسی دقیق این موارد می‌توانید تشخیص دهید که آیا کولر گازی خریداری شده اصلی است یا تقلبی.

 

اصل بودن کولر گازی

اطمینان حاصل کردن از اینکه هر کولر گازیی که تهیه می‌کنید اصلی است، امری بسیار حیاتی است تا از مشکلات بعدی جلوگیری کنید. در واقع، هزینه‌ی پرداخت شده برای یک دستگاه اصلی با کیفیت بسیار مهم است. در اینجا، به بررسی نکات مهمی در خصوص تشخیص کولرهای گازی اصل از برندهای مختلف خواهیم پرداخت.

کولر گازی زانتی اصل

برای اطمینان از خرید کولر گازی زانتی ، می‌توانید تصویر دستگاه را بررسی کنید و از فروشگاه‌های معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش اقدام به خرید کنید. همچنین، بررسی پلاک فنی دستگاه و مواردی همچون ظرفیت، گاز مبرد و... نیز به شما کمک می‌کند تا کولر گازی اصلی را از محصولات تقلبی تشخیص دهید.

کولر گازی هایسنس اصل

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، چندین روش برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی وجود دارد که برای تمامی مارک های کول اسپلیت صدق می کند. در برخی موارد افراد سودجو با فروش کولر گازی های فیک به مشتریان تنها به افزایش سود خود فکر می کنند و با گرفتن پول بیشتر از مشتری محصولات بدون کیفیت به او عرضه می کنند. برای مثال کولر گازی 24000 را به نام کولر گازی 30000 و با قیمت بیشتر به فروش می رسانند، که اینکار برای مصرف کنندگان ضرر زیادی خواهد داشت. زیرا هزینه زیادی برای یک دستگاه با ظرفیت 30 هزار پرداخت کرده ولی از یک دستگاه با ظرفیت 24 هزار استفاده می نمایند.

کولرگازی اصل جی پلاس

کولر گازی جی پلاس یکی از برندهای محبوب در صنعت تهویه مطبوع است که به دلیل افزایش قیمت‌های دلار، همچون سایر برندها، قیمت‌های آن نیز افزایش یافته است. بنابراین، برخی افراد به بهانه‌ی قیمت پایین، دستگاه‌های کم‌کیفیت را با نام جی پلاس به جای کولر گازی اصلی جی پلاس فروخته و به بازار عرضه می‌کنند. برای جلوگیری از خرید کولر گازی جی پلاس تقلبی، می توانید با جستجوی مدل دقیق کولر گازی و مشاهده تصاویر آن در وب‌سایت جی پلاس، از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

خرید کولر گازی اصل

تشخیص کولر گازی اصل گری

یکی از روش‌های شناسایی کولر گازی اصلی برند گری، توجه به ریموت کنترل آن است. همچنین، با بررسی صحت نام و اعتبار شرکت، می‌توان از خرید کولر گازی تقلبی جلوگیری کرد. توجه کنید که برخی افراد برای کسب سود، دستگاه‌های دیگر را جای کولر گازی گری قرار می‌دهند که استانداردهای لازم را ندارند. با رعایت این نکات، می‌توان به راحتی کولر گازی اصلی برند گری را شناسایی کرد.

کولر گازی را با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی؟

شما می دانید کولر گازی‌های اصلی را از کجا خریداری کنید؟ آیا باید کولر گازی با گارانتی را خرید؟ کولر گازی‌های دارای گارانتی، به طور عمومی دارای تجهیزات نصب هستند. توصیه ما این است که کولر گازی های با گارانتی را تهیه کنید.

بیشتر فروشگاه‌های معتبر، کولرهای گازی بدون گارانتی را عرضه نمی‌کنند. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، شما را از خرید یک کولر گازی اصلی و با کیفیت مطمئن می کند. برندهایی مانند گری، زانتی، جی پلاس، هایسنس و ... به عنوان برندهای برتر و معتبر در بازار ایران شناخته می‌شوند. برای خرید یک کولر گازی خوب و با کیفیت، به برند و اصالت محصول توجه کنید.

مهم ترین نکات برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی

تشخیص کولر گازی اصل و تقلبی برای بسیاری از افراد دشوار و حتی غیرممکن به حساب می‌آید؛ زیرا تنوع برندها، بازار سودجویی و سوءاستفاده از آن‌ها باعث شده است که این فرایند دشوارتر شود. در این شرایط، کاربران نمی‌توانند تشخیص دهند کدام کولر گازی اصلی است و کدام یک مشابه نمونه اصلی طراحی شده و کیفیت اصلی را ندارد.

برای جلوگیری از هدر دادن وقت و پول، بهتر است که با ویژگی‌های کولرهای گازی اصلی و با کیفیت آشنا شوید. این کار به شما کمک می‌کند تا پیش از خرید، کولر گازی تقلبی یا فیک را تشخیص دهید.

کولر گازی یکی از بهترین لوازم خانگی برای فراهم کردن هوای خنک و حتی گرم است. برای خرید کولر گازی اصلی و آشنایی بیشتر با برندهای اصلی به بخش محصولات مهرآریا مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

نحوه تشخیص کولر گازی اصل بر اساس مشخصات فنی

به منظور شناسایی کولر گازی براساس مشخصات فنی، بهتر است به وب‌سایت رسمی برند موردنظر مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید. در ادامه، برخی از مشخصات فنی که برای تشخیص محصول اصلی از تقلبی مفید است را بررسی می‌کنیم:

- بررسی نمودن برچسب مشخصات فنی به دقت

- توجه به وجود بارکد‌ها و برچسب‌های رنگارنگ جهت جلب توجه

- بررسی حکاکی با لیزر روی موتور دستگاه

- داشتن اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش

- بررسی برد الکترونیکی پنل خارجی

- توجه به استفاده از کمپرسورهای 24000 به جای 18000

- اطمینان از استفاده از گاز r410

- بررسی بسته بندی با کیفیت و شیک

- انتخاب محصولات از نام‌های معتبر در بازار

با توجه به این مشخصات فنی، می‌توانید محصول اصلی را از محصول‌های تقلبی تشخیص دهید.

خرید کولر گازی اصل

نکات مهم برای خرید کولر گازی اصل از فروشگاه‌های معتبر

خرید آنلاین محصولات از فروشگاه‌های اعتباری بسیار مهم است تا از خرید اشتباه جلوگیری شود. در خرید حضوری، مشخص کردن اعتبار و سابقه فروشگاه می‌توان خرید بهتری داشت. اما در خریدهای آنلاین نیاز به دقت بیشتری است. امروزه، ارزیابی فروشگاه‌های اینترنتی تا این حد آسان نیست، قبل از خرید، نماد اعتماد، شماره تماس و آدرس فروشگاه را بررسی کنید.

خرید کولر گازی اصل از فروشگاه مهرآریا

برای خرید کولر گازی اصلی، بهتر است از مجموعه مهرآریا استفاده کنید. این مجموعه بهترین کولر گازی‌های اورجینال را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و شما می‌توانید بدون دست واسطه‌ها، اقدام به خرید کولر گازی در کرج نمایید. فروشگاه مهرآریا گزینه‌ی بسیار عالی برای خرید کولر گازی اصلی و با کیفیت است.

شماره تماس:

02122416233

09194641703

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز