خبرگزاری کار ایران

معرفی هتل تفریحی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۳۴

انتخاب هتل و محل اقامت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند تجربه سفر شما را لذت بخش‌تر کند. اگر قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارید، گزینه‌های مختلف و متنوعی از هتل‌ها پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. برای انتخاب هتل اصفهان علی بابا یا سایت‌های راهنمای دیگری هستند که می‌توانید در آن‌ها امکانات هتل‌ها و قیمت‌ها را دیده و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب هتل تفریحی مانند هتل عباسی اصفهان به شما کمک می‌کند بتوانید حتی در زمانی که در هتل نیز اقامت دارید، ساعات لذت بخشی را سپری کنید. با ما همراه شوید تا بیشتر با امکانات یک هتل تفریحی و پس از آن با هتل عباسی اصفهان آشنا شویم.

امکانات تفریحی هتل چیست؟

همان طور که در بخش مقدمه نیز به آن اشاره شد، با وجود برخی امکانات در هتل‌ها مسافران می‌توانند از تمامی لحظات خود در سفر استفاده کنند. امکانات زیر در هتل را می‌توان جز خدمات رفاهی آن در نظر گرفت.

مراکز آبی و اسپا

هیچ چیز مانند نوشیدن یک لیوان نوشیدنی تازه و خنک در استخر و سونا و یا یک ماساژ حرفه‌ای نمی‌تواند خستگی یک روز پر مشغله را از تن به در کند. بسیاری از هتل‌ها دارای مراکز آبی و اسپا هستند که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کرده و تنی به آب بزنند. برخی از هتل‌های ساحلی در شهرهای ساحلی علاوه بر استخر و سونا دارای ساحل اختصاصی هستند و مسافران می‌توانند از تفریحات آبی هتل مانند قایق سواری، بنانا، موج سواری و یا غواصی نیز استفاده کنند.

سالن‌های ورزشی

از دیگر امکانات تفریحی هتل‌ها می‌توان به سالن‌های ورزشی اشاره کرد. بسیاری از افراد حفظ سلامتی و تناسب اندام را جز اصلی برنامه زندگی خود قرار داده و نمی‌خواهند در طول سفر از برنامه خود جا بمانند. استفاده از امکانات سالن‌های ورزشی هتل و مربیان حرفه‌ای آن‌ها می‌تواند برای این افراد بسیار مفید باشد. از طرف دیگر در بسیاری از هتل‌ها سالن مخصوص بیلیارد یا تنیس نیز در نظر گرفته شده و مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود در هتل از آن‌ها استفاده کنند.

معرفی هتل تفریحی در اصفهان

کافی شاپ‌های 24 ساعته

بسیاری از هتل‌ها دارای کافی شاپ‌هایی هستند که به صورت 24 ساعته فعالند. این ویژگی برای افرادی که عادت به بیدار ماندن‌های شبانه دارند می‌تواند یک مزیت عالی باشد. در این کافی شاپ‌ها می‌توانید با افراد و مسافران دیگر آشنا شوید و یک میان وعده، نوشیدنی و یا غذای خوشمزه بخورید.

فروشگاه‌های هتل

خرید در سفر یکی از جدایی ناپذیرترین کارها به خصوص برای خانم‌ها است. همه ما دوست داریم حداقل یک یا چند سوغاتی شهری که به آن سفر کرده‌ایم را برای خودمان و یا عزیزانمان بخریم. در بسیاری از هتل‌ها فروشگاه‌های معتبر و برندهای معروفی وجود دارد که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خریدهای خود را از آن‌ها انجام دهید.

کتابخانه و فضای کار

اگر سفر شما یک سفر کاری و پژوهشی است و یا مطالعه کردن را دوست دارید، می‌توانید از امکانات کتابخانه و فضایی ویژه که برای کار در نظر گرفته شده، استفاده کنید. این مکان‌ها بسیار آرام هستند و می‌توانید در آرامش تمام از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین برای انتخاب هتل اصفهان علی بابا این امکانات تفریحی را نیز در نظر داشته باشید.

معرفی هتل تفریحی در اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران شناخته شده است. این هتل بیش از 300 سال قدمت داشته و در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده که آن را به مادر خود پیشکش کرده است. این هتل جلوه‌ای از معماری باشکوه ایرانی است که با اقامت در آن سفری ماندگار به دل تاریخ خواهید کرد. هتل عباسی اصفهان در سال 1336 شمسی به همت و سرمایه گذاری شرکت سهامی بیمه ایران به یک هتل تشریفاتی، مدرن و بسیار زیبا تبدیل شد.

این هتل دارای 3 طبقه بوده و ظرفیت اقامت 1500 مهمان در خود را دارد. هتل عباسی اصفهان با امکانات رفاهی عالی جز هتل‌های 5 ستاره به شمار رفته و می‌توانید از میان 225 باب اقامتی بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

اتاق ها و سوئیت های هتل عباسی اصفهان

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل عباسی اصفهان، داشتن اتاق‌هایی زیبا و متفاوت است. در این هتل می‌توانید از میان اتاق‌ها و سوئیت‌های چشم انداز، پردیس، استاندارد، قاجار یا صفویه بهترین گزینه برای خود انتخاب کنید. همان طور که از نام این اتاق‌ها پیدا است، برای دیزاین هر سوئیت و اتاق مناس با نام آن از وسایل و تزئینات خاصی استفاده شده و شما با اقامت در هر اتاق سفری دلچسب به تاریخ ایران خواهید داشت.

امکانات و خدمات هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان دارای محوطه باغ بسیار زیبایی است که می‌توانید در هر زمان به خصوص در خنکای شب در آن قدم بزنید. کافی شاپ و رستوران با منو متنوع ایرانی و فرنگی در داخل هتل در نظر گرفته شده است. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی هتل به شمار می‌رود. دارای یک پارکینگ اختصاصی سرپوشیده با ظرفیت 51 خودرو و یک پارکینگ روباز با ظرفیت 137 خودرو است. مرکز خرید، ماساژ، جکوزی، سونا، صرافی، اینترنت و غیره از دیگر امکانات هتل عباسی تهران به شمار می‌رود که سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز