خبرگزاری کار ایران

لیست قیمت انواع تخمه در شب عید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۶۷

تخمه محبوب دل‌ها در آجیل شب عید همه ما ایرانی‌هاست! این دانه پر از چربی و پروتئین است که مزه فوق‌العاده‌ای در کنار باقی مغزیجات آجیل شب عید ما ایرانی‌ها دارد. شاید بتوان گفت به‌دلیل این‌که تخمه سرشار از امگا 3 است، از نظر خواص می‌تواند با ماهی نیز برابری کند.

این محصول علاوه‌بر تمامی خواص و فوایدی که دارد، برای مقابله با گرسنگی هم بسیار موثر است و حتی جنبه سرگرمی دارد؛ مگر می‌شود از لذت تماشای یک بازی فوتبال هیجان‌انگیز با صدای شکستن تخمه غافل شد؟ درحال‌حاضر، به‌دلیل شلوغی‌های عید و هیاهوی بازار، قیمت تخمه گاهی سرسام‌آور است، علی‌رغم این‌که نسبت‌به بقیه انواع آجیل‌، قیمت کمتری دارد. اگر به‌دنبال بهترین قیمت انواع تخمه برای شب عید هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

خرید انواع تخمه در آجیل شب عید

تخمه‌ها انواع بسیار متنوعی دارند. از میان این انواع، معروف‌ترین آن‌ها شامل تخمه آفتابگردان، تخمه سفید، مغز تخمه، مغز تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، تخمه هندوانه، تخمه ژاپنی و کانادایی هستند که هرکدام دارای مزه، شکل و قیافه خاص خودشان هستند و حتی خواص هریک از آن‌ها نیز با دیگری متفاوت است. محبوب‌ترین نوع تخمه، تخمه آفتابگردان است و پس از آن تخمه ژاپنی که به‌عنوان یکی از انواع آجیل شور نیز شناخته می‌شود، طرفداران زیادی دارد.

تخمه کدو

تخمه کدو یکی از تخمه‌های رایج در مخلوط آجیل است که از سال‌های گذشته یکی از مواد غذایی اصلی مردم جهان بوده و حتی در گذشته از آن به‌عنوان دارو استفاده می‌شده است. باتوجه‌به محبوبیتی که تخمه کدو در میان مردم دارد، به‌صورت انبوه تولید می‌شود. قیمت تخمه کدو معمولا نسبت‌به بقیه انواع تخمه بیشتر است و حتی به‌خاطر مزه خاصی که دارد، بسیار محبوب است.

تخمه ژاپنی

تخمه ژاپنی یا تخمه جابانی محصولی آجیلی است که در شهر جابان دماوند تولید می‌شود، اصالتا متعلق به فرهنگ ژاپن نیست و ازجمله محبوب‌ترین و پرخواص‌ترین تخمه‌هاست. همراه با طعم لذت‌بخشی که تخمه جابانی دارد، فواید بسیار زیادی نیز دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. قیمت تخمه ژاپنی نیز بسته‌به کیفیتی که دارد، از 11 هزار تومان متغیر است.

تخمه آفتابگردان

همانطور که می‌دانید، تخمه سیاه از گل آفتابگردان به‌دست می‌آید. دو نوع آفتابگردان وجود دارد که از تخمه‌های یکی از آن‌ها استفاده می‌کنیم. سپس تخمه‌های سیاه را با روش‌های مختلف طعم‌دار می‌کنیم. این تخمه‌ها را به دسته‌های مختلفی از آفتابگردان‌ها تقسیم می‌کنیم؛ ازجمله آفتابگردان‌های دور سفید، آفتابگردان‌های ریز و آفتابگردان‌های شمشیری. قیمت تخمه آفتابگردان به‌دلیل فروش بالاتر و طعمی که دارد، از تخمه کدو و ... بیشتر است.

لیست قیمت انواع تخمه در شب عید

تخمه مخلوط

برای دوست‌داران تخمه، هیچ‌چیز بهتر از داشتن یک ظرف پر از تخمه متنوع نیست که شامل انواع و اقسام تخمه باشد. معمولا پک‌های تخمه مخلوط شامل تخمه کدو، تخمه سیاه و تخمه جابانی هستند که با هم ترکیبی بسیار دلپذیر ایجاد می‌کنند.

واضح است که با مصرف تخمه مخلوط، به بدن خود تنوعی از مواد مغذی می‌رسانید و با کمک آن‌ها می‌توانید از بسیاری از بیماری‌ها و ناراحتی‌ها جلوگیری کنید.

لیست قیمت تخمه شب عید 1403

اگر به‌دنبال خرید آجیل ارزان برای شب عید امسال هستید، فراموش نکنید که تازه بودن و کیفیت انواع آجیل به‌ویژه تخمه بسیار مهم است. احتمالا در بازار با قیمت‌های سرسام‌آوری از انواع آجیل روبه‌رو شده‌اید؛ اما تاکنون تجربه خرید آنلاین آجیل شب عید را داشته‌اید؟ سایت ایمالز ازجمله وب‌سایت‌هایی است که بستری امن برای ارتباط شما با انواع فروشندگان معتبر از سراسر کشور را فراهم کرده است. در حقیقت، شما می‌توانید قیمت تخمه از فروشندگان مختلف را به‌راحتی بررسی کرده و بهترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت‌ها و البته انواع تخمه آجیل شب عید در ایمالز بسیار متنوع است؛ بنابراین، از تخمه ژاپنی گرفته تا انواع تخمه آفتابگردان را به‌صورت فله و بسته‌بندی، می‌توانید در محدوده قیمتی زیر تهیه فرمایید:

  • قیمت تخمه آفتابگردان خام فله‌ای: شروع قیمت از 12900 تومان

  • تخمه آفتابگردان ریز فله‌ای: شروع قیمت از 40000 تومان

  • تخمه آفتابگردان دور سفید درجه ممتاز: شروع قیمت از 60000 تومان

  • تخمه آفتابگردان روغنی خام 100 گرمی: شروع قیمت از 149000 تومان

  • تخمه آفتابگردان دور سفید خام: شروع قیمت از 55000 تومان

  • قیمت تخمه ژاپنی تازه فله: شروع قیمت از 11 هزار تومان

  • تخمه ژاپنی لوکس مقدار 350 گرم: شروع قیمت از 167000 تومان

  • تخمه ژاپنی نیم کیلویی: شروع قیمت از 165000 تومان

  • تخمه ژاپنی اعلا سوغات شیراز بسته 1 کیلویی: شروع قیمت از 321000 تومان

  • قیمت تخمه کدو گوشتی فله‌ای: شروع قیمت از 13000 تومان

  • مغز تخمه کدو خام فله‌ای: شروع قیمت از 99 هزار تومان

  • تخمه کدو بوداده فله‌ای: شروع قیمت از 80000 تومان

  • تخمه کدو مشهدی: شروع قیمت از 149000 تومان

قیمت تخمه

قیمت این دانه‌های آجیلی که طرفداران زیادی هم دارد، باتوجه‌به نوع آن‌ها کاملا متفاوت است. البته، کیفیت و بسته‌بندی، همچنین مقدار خرید نیز بر قیمت انواع تخمه تاثیرگذارند. به‌عنوان مثال، قیمت تخمه‌های ژاپنی بیشتر از مدل آفتابگردان است یا حتی مغز درآورده این تخمه‌ها می‌تواند قیمت بسیار بالاتری از خود تخمه‌های با پوست داشته باشد. بسته‌های کارخانه‌ای و مدل‌های بسته‌بندی‌شده تخمه نیز به‌خاطر اسم برند، کیفیت و مقدار گرم متفاوتی که دارند، معمولا گران‌تر از خرید تخمه به‌صورت فله است؛ به‌همین دلیل است که برای خرید آجیل شب عید، عموما خرید فله‌ای مناسب‌تر و به صرفه‌تر است.

لیست قیمت انواع تخمه در شب عید

بهترین قیمت تخمه آجیل شب عید را از کجا پیدا کنیم؟

میان انواع مغزیجات آجیل شب عید از پسته و بادام درختی گرفته تا نخود و بادام زمینی، نمی‌توان از مزه متفاوت و بی‌نظیر تخمه‌ها گذشت؛ به گونه‌ای که اگر تخمه در آجیل عید نباشد، قطعا جای خالی آن را از هر مدلی که باشد، حس خواهیم کرد؛ اما وقتی به عید نزدیک می‌شویم، قیمت تخمه ژاپنی، کدو و ... بالاتر می‌رود و حتی می‌بینیم که خیلی از فروشندگان سودجو به‌دنبال سود بیشتر با فروش آجیل بی‌کیفیت هستند؛ از این جهت، برای خرید آجیل شب عید، خرید اینترنتی از فروشندگان فعال در سایت ایمالز را پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید انواع تخمه به‌صورت بسته‌بندی و فله‌ای در قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف را در این سایت ببینید و باتوجه‌به قیمت‌های ارائه‌شده توسط فروشندگان مختلف، هرآنچه که نیاز دارید را در بستری امن خریداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز