خبرگزاری کار ایران

7 نکته طلایی در معامله اونس طلا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۲۷

برای موفقی در بازار فارکس باید جدی باشید و به فارکس به عنوان یک کسب‌وکار نگاه کنید. اگر ترید در فارکس را جدی نگیرید متحمل ضررهای هنگفتی می‌شوید. توجه داشته باشید که شاید شروع یادگیری دشوار باشد اما نتایج بسیار درخشان خواهند بود. برای تبدیل شده به یک تریدر حرفه‌ای با ما در آرون همراه باشید رمز موفقیت در معامله اونس طلا را بیاموزید. معامله اونس طلا تفاوت‌هایی با ترید دیگر ابزارهای مالی دارد و موقعیت‌های درخشانی را برای شما رقم خواهد زد. موقعیت‌هایی که سود سرشاری برای شما در پی خواهند داشت.

 

چرا معامله اونس طلا و بهترین استراتژی ها

در گذشته معامله اونس طلا دشوار بود: باید خود فلز را می‌خریدید و می‌فروختید. این روزها معاملات آتی و اختیار معامله به معامله گران امکان می‌دهد طلا را خرید و فروش کنند آن هم بدون اینکه در واقع یک گاوصندوق پر از شمش، سکه یا جواهرات داشته باشند. روی کارآمد بروکرهایی مانند آرون گروپس دسترسی به بازار را ساده کرده است و از هر جایی که هستید می‌توانید در این بازار وارد معامله شوید.

امروزه معامله اونس طلا تقریباً هیچ تفاوتی با ترید ارز ندارد. برای برخی از افراد، ترید طلا به این دلیل جذاب است که دارایی اصلی به جای یک عدد در یک حساب بانکی، فیزیکی است. استراتژی‌های مختلفی برای ترید طلا وجود دارد که از مطالعه عوامل اساسی مؤثر بر عرضه و تقاضا، مطالعه موقعیت فعلی معامله‌گران طلا تا تحلیل تکنیکال اونس و مطالعه نمودار قیمت طلا را شامل می‌شود.

ترید طلا در مقابل ترید فارکس

طلا به طور سنتی به عنوان یک ذخیره ارزش تلقی می‌شده است، به این دلیل که مانند ارزها تابع هوس‌های دولت‌ها و بانک‌های مرکزی نیست. قیمت طلا مستقیماً تحت تأثیر سیاست‌های مالی یا سیاست‌های پولی نیست و همیشه ارزشی خواهد داشت - برخلاف ارزی که می‌تواند به دلیل تورم افسارگسیخته تقریباً بی‌ارزش شود.

طلا همچنین می‌تواند توسط معامله‌گران به عنوان "پناهگاه امن" همراه با دارایی‌هایی مانند ین ژاپن، فرانک سوئیس و اسکناس‌ها و اوراق قرضه منتشر شده توسط خزانه داری ایالات متحده مورد استفاده قرار گیرد. این بدان معناست که وقتی معامله‌گران نگران روند ریسک هستند، تمایل به خرید دارایی‌های با ثبات دارند. از طرف دیگر، معامله گران معمولاً وقتی ریسک پذیری افزایش می‌یابد، دارایی‌های خود را می‌فروشند و در عوض سهام و سایر ارزها را با نرخ بهره بالاتر انتخاب می‌کنند. این امر باعث می‌شود طلا به یک محافظ مهم در برابر تورم و دارایی ارزشمند تبدیل شود.

 

نحوه معامله اونس طلا با استفاده از تحلیل تکنیکال

معامله گران فنی متوجه خواهند شد که چگونه وضعیت بازار نمودار قیمت طلا در طول سال‌ها تغییر کرده است. قیمت طلا از سال 2005 تا 2015 در یک روند قابل توجه بود. از سال 2015، قیمت طلا در محدوده مشخصی معامله می‌شود و بین 1000 تا 1400 دلار تغییر می‌کند. در آرون گروپس ما در مورد تطبیق استراتژی معاملاتی فنی طلا شما با شرایط بازار صحبت می‌کنیم.

 نکاتی برای معامله اونس طلا

نکاتی در ادامه با شما در میان می‌گذاریم نتیجه ترید شما را تعیین می‌کند:

1. به چرخه ها و نقاط عطف توجه کنید.

بسیاری از بازارها ماهیت چرخشی دارند (یعنی شاخص دلار آمریکا) و چرخه‌ها و نقاط عطف می‌توانند در مورد معاملات کوتاه مدت و بلندمدت کمک بزرگی باشند.

2. کارایی هر شاخص را بررسی کنید.

قبل از اعمال هر شاخصی در بازار طلا (یا سایر بازارها)، و معامله سرمایه واقعی بر اساس آن، مطمئن شوید که آیا به طور مداوم کار می‌کند یا خیر. فقط به این دلیل که قبلا کار می‌کرد، تضمین نمی‌کند که یک بار دیگر کار کند، و اگر نشد، یک هشدار بزرگ است. همانطور که شهرت خوب یک نفر تضمین نمی‌کند که او صادق باشد، شهرت یک فرد به عنوان یک دروغگو (که توسط خودتان تأیید شده است) نشان می‌دهد که بهتر است از شخص دیگری اطلاعات دریافت کنید.

7 نکته طلایی در معامله اونس طلا

3. استفاده از اندیکاتورهای RSI و Stochastic را در نظر بگیرید.

شاخص‌های RSI و تصادفی برای سهام طلا، نقره و معدن طی سال‌ها ثابت کرده‌اند که مفید هستند. MACD نیز ممکن است مفید باشد، اما بیشتر در مورد حرکات بسیار طولانی مدت. سایر اندیکاتورها نیز می‌توانند مفید باشند، اما قبل از تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری معاملاتی بر اساس آنها، حتما آنها را بررسی کنید.

4. در صورت لزوم شاخص ها را اصلاح کنید.

اگر یک شاخص معین «تقریباً به همان خوبی» کار می‌کند که شما می‌خواهید، اما می‌بینید که پتاونسیل بیشتری دارد، از اصلاح آن نترسید. به عنوان مثال، در مورد RSI، اگر زمانی که این اندیکاتور به 65 یا بیشتر می رسد (به جای سطح کلاسیک 70)، فرصت های فروش خوبی را مشاهده می کنید، آنگاه می توانید (1) اضافه خرید یا فروش اضافی اضافه کنید، می تواند مفید و سودآور باشد. سطح، (2) شکستن که یک سیگنال تولید می کند (در این مورد سیگنال فروش) یا (3) برای تغییر پارامترهای نشانگر، انحراف از مقادیر استاندارد.

5. از میانگین های متحرک تنها در صورتی استفاده کنید که در گذشته برای یک بازار معین کار می کردند.

اگر یک بازار خاص از میانگین‌های متحرک خاصی چشم پوشی کرده است، به احتمال زیاد شما هم می توانید همین کار را انجام دهید. در واقع، این «قاعده طلایی» برای همه ابزارها و شاخص‌ها است – اگر قبلاً در بازار معینی کار نکرده‌اند، ممکن است دفعه بعد روی سودمندی آنها حساب کنید. در مورد طلا، میانگین متحرک 50 روزه اغلب کار می‌کند (هم به عنوان حمایت و هم به عنوان مقاومت)، اما هر بار کار نمی‌کند. بنابراین ایده خوبی است که از آن به عنوان مقاومت یا پشتیبانی تنها در صورتی استفاده کنید که سایر تکنیک‌ها آن را تأیید کنند.

6. فصلی بودن قیمت را پیگیری کنید.

درست مانند پاییز یا بهار با مجموعه‌ای خاص از الگوهای آب و هوایی برای نقاط مختلف جهان، بازار طلا و سایر فلزات گرانبها تحت تأثیر آنچه فصلی بودن قیمت نامیده می‌شود، قرار می گیرند. درک این الگوهای بازار برای داونستن اینکه چه زمانی زمان خوبی برای معامله اونس طلا است و در شرایط بد آب و هوا برای فلز زرد، چه زمانی باید آن را کوتاه کرد، مهم است.

 

7. از خطوط روند و کانال های روند استفاده کنید.

خطوط و کانال‌های روند اغلب به عنوان خطوط / سطوح حمایتی و مقاومتی در مورد سهام طلا، نقره و معدن مفید هستند. هرچه پایین یا اوج‌ها برای ایجاد یک خط روند یا کانال معین استفاده شود، حمایت یا مقاومت قوی‌تر است.

7 نکته طلایی در معامله اونس طلا

معامله اونس طلا در آرون گروپس

در آرون گروپس، تعهد ما به ارائه تحلیل‌های درجه یک و عملی بازار طلا است. پیش بینی قیمت طلا در دنیای فلزات گرانبها برتر است و پیش بینی طلا تخصص ماست.

اما ما همچنین معتقدیم که موفقیت واقعی فراتر از دستاوردهای مالی است. این در مورد پذیرش یک رویکرد جامع به زندگی است. به همین دلیل است امکان ترید طلای آب شده را برای سرمایه‌گذاران ایرانی فراهم کرده‌ایم.

شما به دنبال چیزی بیش از اعداد و ابزار برای کسب سود هستید. هدف شما غنی‌سازی زندگی‌تان است و سود کلی خود را در اولویت قرار می‌دهید. دقیقاً به همین دلیل است که ما شما را تشویق می‌کنیم تا فراتر از آن کاوش کنید و بخشی از جامعه معامله‌گران آرون گروپس. معامله اونس طلا را با حساب دموی آرون گروپس شروع کنید و پس از کسب تجربه برای ترید در بازار واقعی آماده شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز