خبرگزاری کار ایران

استفاده از کیسه و نایلون حبابدار و استرچ مبلی در اسباب کشی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۸۱

کیسه و نایلون حباب‌دار با اندازه‌ و ابعاد متنوعی برای حفاظت و ایمنی از لوازم کوچک یا بزرگ در بازار موجود هستند. از این کیسه و نایلون ها برای بسته بندی وسایل استفاده می گردد تا هنگام جابجایی دچار ضربه و آسیب نشوند.

گروه صنعتی تکنوپلاست با تولید کیسه‌ و نایلون حباب‌دار با اندازه ها و ابعاد متنوع، به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا به راحتی وسایل خود را بسته بندی کنند. این گروه صنعتی با بهره‌گیری از تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت توانسته است کیسه حبابدار کارآمدی را تولید کند و رضایت مشتریانش را فراهم آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با نایلون حباب دار و کاربرد های آن آشنا شوید.
 
چرا به کیسه و نایلون حباب‌دار برای جابجای و اسباب کشی منزل نیاز داریم؟
زمانی که از کیسه حبابدار برای بسته‌بندی و جابجایی وسایل مختلف استفاده می‌ شود، نه تنها بدنه وسایل در برابر خراشیدگی و آسیب‌ های سطحی محافظت می‌ شوند، بلکه در صورت سقوط نیز احتمال شکستن یا خراب شدن آن ها به شدت کاهش می یابد. به همین دلیل استفاده از این وسیله ساده می تواند به طور قابل توجهی هزینه و زیان‌ های ناشی از اسباب‌ کشی و جابجایی را کاهش دهد و ایمنی محتوای درونش را حفظ کند.
 
ویژگی‌ های شگفت انگیز و خاص کیسه و نایلون حباب‌دار
نایلون های حباب دار در انواع و ابعاد مختلفی تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آن ها را تهیه کنید. هرچه تعداد لایه های نایلون حبابدار بیشتر باشد، وسیله ای که درون این محافظ قرار می گیرد از آسیب و ضربات احتمالی مصون می ماند. ویژگی هایی که نایلون حبابدار مناسب باید داشته باشد در ادامه ذکر می شود:
۱. لایه‌های محافظتی: یک نایلون حبابدار مناسب باید دارای لایه‌های حبابی محافظتی باشد که وسیله را از ضربات و خطرات خارجی مصون نگه دارد.
۲. مقاومت مناسب: نایلون حباب دار باید از جنس مقاوم و با کیفیت باشد تا از آسیب دیدن وسیله که درونش قرار دارد جلوگیری کند.
۳. ابعاد مناسب: نایلون حباب دار باید ابعاد مناسبی داشته باشد که بتواند محتویاتش را به طور کامل دربرگیرد و فضای خالی باقی نماند.
4. قابلیت استفاده مجدد: این مدل کیسه و نایلون قابلیت استفاده دوباره را نیز دارد. لذا از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه می باشد. 
5. شفافیت کیسه و نایلون حبابدار: این ویژگی باعث می گردد محتوای داخل کیسه یا نایلون حبابدار قابل مشاهده باشد.
6. وزن سبک: نایلون حبابدار به خاطر وزن سبکی که دارد از افزایش زیاد بار جلوگیری می کند.   
کیسه حبابدار دارای ویژگی عایق‌بندی نیز می باشد که آن را به یک ابزار موثر در حفاظت از اشیاء تبدیل می‌کند. خصوصیات عایق بندی این کیسه ها عبارتند از:
عایق حرارتی: لایه‌های حبابدار کیسه ها، از تبادل حرارت با محتویات داخلش جلوگیری می‌کنند. این ویژگی باعث حفظ دمای اجسام درون کیسه می‌شود.
عایق صوتی: حباب‌ های هوا درون کیسه حبابدار علاوه بر خاصیت ضربه گیری به عنوان عایق صوتی نیز عمل می کنند.
نایلون های حبابدار تولیدی گروه صنعتی تکنوپلاست با کیفیت بالایی که دارند به عنوان یک روش مؤثر برای بسته بندی و حمل و نقل انواع محصولاتی که نیاز به حفاظت در برابر ضربه و آسیب دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
چگونه کیسه و نایلون حباب‌دار در برابر ضربات سخت از وسایل محافظت می کنند؟
 
کیسه و نایلون حبابدار وسایل بسیار مؤثری برای محافظت از اشیاء در برابر ضربه‌ ها هستند. این که چگونه این کیسه ها وسایل را در برابر ضربه محافظت می‌کنند به ویژگی‌های ساختاری آن ها مربوط است. کیسه حبابدار دارای لایه های حبابی هوا است که در اطراف وسیله قرار گرفته و از وارد شدن ضربات و فشار های خارجی به وسیله جلوگیری می‌کند. این لایه‌های حبابی انرژی ضربه را جذب می‌کنند که باعث کاهش اثر ضربه بر روی وسیله می‌شود. این لایه های حبابی هوا می‌توانند از سطح وسیله در برابر خراشیدگی حفاظت کنند زیرا این حباب ها به عنوان یک پوشش نرم بر روی سطح وسیله قرار می‌گیرند و از تماس مستقیم با سطوح سخت جلوگیری می‌کنند.
استفاده از کیسه و نایلون حبابدار و استرچ مبلی در اسباب کشی
 
کاربرد های جالب و خاص کیسه و نایلون حباب‌دار
نایلون حبابدار به عنوان ضربه گیر در بسیاری از جابجایی ها استفاده می گردد و در ادامه تنها نمونه ای از کاربرد های این نایلون را ذکر می کنیم:
بسته بندی لوازم خانگی: هنگام اسباب کشی و یا جابجایی وسایل لازم است از نایلون حبابدار برای حفاظت این وسایل استفاده شود.
بسته بندی تجهیزات و قطعات صنعتی: برای حفاظت از تجهیزات و قطعات صنعتی در طول حمل و نقل لازم است این وسایل با نایلون حبابدار بسته بندی شوند.
بسته بندی لوازم الکترونیکی و قطعات کامپیوتری: قطعات الکترونیکی و دستگاه‌های الکترونیکی حساس به ضربات و شوک‌ های خارجی هستند بنابراین برای حفاظت در برابر این ضربات از کیسه‌ حبابدار استفاده می‌گردد.
بسته بندی درب های ضد سرقت: برخی از درب های ضد سرقت با استفاده از کیسه های حبابدار برای مشتری ارسال می شود تا از خش و ضربه مصون بمانند.
بسته بندی قطعات حساس پزشکی: وسایل و تجهیزات پزشکی در برابر ضربه بسیار حساس هستند بنابراین  لازم است درون نایلون حباب دار قرار بگیرند.
استفاده از استرچ مبلی (کاور مبلی) در بسته بندی مبلمان در اسباب کشی
استفاده از کیسه و نایلون حبابدار و استرچ مبلی در اسباب کشی
 
بسته بندی مبلمان در هنگام اسباب‌کشی، علاوه بر تولیدی‌ها، با استفاده از سلفون مبلی یک راه حل مناسب برای حفاظت از مبلمان است. هنگام اسباب‌کشی، یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد، نگرانی درباره آسیب دیدن سطح چوب و مبلمان است. این نگرانی به حدی منطقی است، زیرا بخش عمده‌ای از مبلمان از پارچه مبل یا چرم و روکش‌های حساس تشکیل شده است و در برابر اشیاء تیز و برنده آسیب‌پذیر است. حتی یک ضربه کوچک هم ممکن است باعث آسیب جدی به ظاهر زیبایی مبلمان شود. همچنین، بخش‌های چوبی مبلمان نیز ممکن است در هنگام جابجایی ضربه ببینند و رنگ آن‌ها پریدگی کند. به همین دلیل، بسته بندی مبلمان در هنگام اسباب‌کشی بسیار مهم است.
 
روش رایج بسته بندی مبلمان، استفاده از سلفون مبلی و پلاستیک ضخیم برای پوشش آن است. این روش می‌تواند به طور قابل توجهی مبلمان را در برابر آسیب‌ها حفاظت کند. مزایای سلفون پیچی مبل عبارتند از:
• قیمت ارزانتر و مقرون به صرفه‌تر نسبت به روش‌های دیگر بسته بندی مبلمان
• بسته بندی سریع، آسان و سبک وزن، که زمان و زحمت بیشتری را صرفه جویی می‌کند
• حفاظت از مبلمان در برابر گرد و خاک و رطوبت
• محافظت از مبلمان در برابر ضربه، خراش، پارگی، شکستگی، خوردگی، رنگ پریدگی و هر نوع آسیب دیگر
• ایجاد جلوه‌ای لوکس و زیبا، و القای اطمینان به خریدی رضایت‌بخش برای مشتریان
 
به طور خلاصه، استفاده از سلفون پیچی مبل برای بسته بندی مبلمان در هنگام اسباب‌کشی، علاوه بر ارزانی و سهولت استفاده، حفاظت قابل توجهی را برای مبلمان فراهم می‌کند و برای مشتریان جلوه‌ای لوکس و اطمینان خاطر ایجاد می‌کند.
برسی کیفیت بالای کیسه و نایلون حباب‌دار گروه صنعتی تکنوپلاست
گروه صنعتی تکنوپلاست با بهره گیری از آخرین دانش و توانمندی نیرو های متخصص خود و با بیش از چندین سال تجربه در زمینه تولید انواع نایلون بسته بندی، از دستگاه‌ های پیشرفته و مجهز استفاده می کند تا محصولات با کیفیت بالا از قبیل نایلون حباب‌ دار، استرچ پالت بند، نایلون شیرینگ و نایلون کیسه‌ ای را با بهترین مواد اولیه تولید نماید.
این واحد تولیدی هر یک از محصولات تولیدی خود را در ابعاد دلخواه شما ارائه می کند تا با توجه به نیاز ها و ترجیحات خود هر یک از این محصولات بسته بندی را سفارش دهید. هدف اصلی گروه صنعتی تکنوپلاست ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان است تا رضایت مشتریانش را جلب کند. این واحد تولیدی تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فرآیند خرید آسان و بی‌دغدغه برای مشتریان به کار گرفته است و با تلاش روز افرون خود می کوشد تا خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز