خبرگزاری کار ایران

بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران کجاست؟ 7 مرکز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۷۳

امروزه افراد مشغله کاری زیادی در داخل و خارج از منزل دارند؛ بر همین اساس تلاش می‌کنند کارهای منزل را با استفاده از ابزارهایی مانند ماشین ظرفشویی در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند. برند بوش یکی از برندهای معتبر لوازم ‌خانگی است؛ اما اگر قصد خرید از این برند با اصالت را دارید بهتر است برای نصب آن، سرویس دوره‌ای و یا تعمیر ظرفشویی خود با چند نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش آشنا شوید.

 

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

اما یکی از مواردی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی و دیگر محصولات این چنینی به آن توجه کرد، خدمات پس از فروش است. این نوع لوازم در کنار کیفیت مطلوبی که دارند گاهی به دلیل بی‌دقتی یا عدم استفاده صحیح مصرف‌کننده دچار آسیب می‌شوند. برای زمانی که در این شرایط قرار می‌گیرید لازم است با چند شرکت معتبر که نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش را دارند آشنا شوید.

1- سلام تعمیر

وسایلی مانند ماشین‌های ظرفشویی بزرگ به دلیل سایز و وزن زیادی که دارند به‌سختی جابه‌جا می‌شوند؛ بنابراین هنگامی که به تعمیر نیاز دارند به سختی می‌توان آن را به تعمیرگاه منتقل کرد. در این شرایط سلام تعمیر با بیش از سه دهه تجربه و سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل آماده خدمات‌رسانی به شما خواهد بود.

بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران کجاست؟ 7 مرکز

سلام تعمیر به‌عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش دارای تیمی مجرب و حرفه‌ای از کارشناسان دوره‌‌دیده در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی است. سلام تعمیر با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارای پشتیبانی 24 ساعته است و بین 30 تا 120 دقیقه پس از دریافت سفارش از سوی شما خدمات‌رسانی خود را آغاز می‌کند. کارشناسان این نمایندگی برای تعمیر ماشین ظرفشویی از قطعات ضمانت دار و اصلی استفاده می‌کنند. برای تماس با سلام تعمیر می‌توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید.

اطلاعات تماس

2- امداد سرویس

شرکت امداد سرویس یکی دیگر از مراکز نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش است. این گروه دارای تکنسین‌های حرفه‌ای در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی برند بوش بوده که در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حاضر می‌شوند. کارشناسان امداد سرویس ابتدا ایراد ظرفشویی را به ‌طور دقیق مشخص کرده و فاکتور مربوط به آن را صادر می‌کنند. درصورتی‌که هزینه تعیین شده از سوی شما مورد قبول باشد روند تعمیر آغاز می‌شود.

کارشناسان امداد سرویس روند تعمیر ماشین ظرفشویی را تا حد ممکن در منزل و بدون جابه‌جایی به شعب خود انجام می‌دهند. همچنین کلیه خدمات ارائه شده از سوی کارشناسان امداد سرویس شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب با نمونه اصلی آن دارای گارانتی 12ماهه خواهد بود. برای تماس با این نمایندگی می‌توانید از اطلاعات زیر بهره ببرید:

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 02178415
  • آدرس الکترونیکی: info@emdadservices.com
  • آدرس سایت: www.emdadservices.com

 3- آی پی امداد

گروه آی پی امداد با بیش از 3 دهه سابقه کاری به‌عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش گزینه‌ای معتبر برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما خواهد بود. این شرکت دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است که می‌توانند ایراد ظرفشویی بوش را بدون خطا تشخیص داده و در کم‌ترین زمان آن را برطرف کنند.

کارشناسان آی پی امداد برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش از قطعات اورجینال استفاده کرده و برای خدمات خود بین 3 تا 12 ماه گارانتی در نظر گرفته است. روند تعمیرات توسط آی پی امداد باتوجه‌به نوع مشکل ممکن است در منزل یا کارگاه انجام شود. اطلاعات تماس برای ارتباط با آی پی امداد را می‌توانید در بخش زیر مشاهده کنید.

اطلاعات تماس

  • نشانی دفتر مرکزی: استان تهران، یوسف‌آباد (اسد آبادی)، خیابان 31 بعد از آماج پلاک 27
  • تلفن تماس: 02158941 و 02191093903
  • آدرس سایت: https://ipemdad.com
  • آیدی اینستاگرام: @ipemdad
  • ساعت کاری واحد پشتیبانی: همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24
  • ساعت کاری بخش تعمیرات: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا ساعت 18، پنج‌شنبه‌ها  از ساعت 9 تا ساعت 16

4- بوش 24

گروه بوش 24 نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش است که با 12 سال سابقه کاری در زمینه تعمیر انواع لوازم‌خانگی برند بوش فعالیت می‌کند. بوش 24 دارای تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای بوده که با تمام خطاهای این وسیله آشنایی کامل دارند و یکی بهترین نمایندگی تعمیر یخچال بوش در تهران نیز هستند. اولویت کاری این گروه تعمیر قطعات معیوب ظرفشویی است؛ اما در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اصل و کاملا اورجینال استفاده می‌کند.

اطلاعات تماس

  • آدرس: استان تهران، خیابان مطهری پلاک 654، ساختمان شماره 34
  • آدرس سایت: https://bosch-24.com
  • شماره تماس:  02141259952
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24

5-سرویس از ما

درصورتی‌که ماشین ظرفشویی شما از برند بوش است و نیاز به تعمیر دارد می‌توانید به گروه سرویس از ما به‌عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش مراجعه کنید. سرویس از ما با 2 دهه سابقه کاری در زمینه تعمیر انواع لوازم‌خانگی، کادری مجرب و حرفه‌ای دارد. راه‌های ارتباطی سرویس از ما را می‌توانید در بخش زیر مشاهده کنید.

بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران کجاست؟ 7 مرکز

اطلاعات تماس

  • نشانی: استان تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان مظفری (گیو)، نبش 1/174، پلاک 4
  • آدرس سایت: https://serviceazma.com
  • آیدی اینستاگرام: @service.az.ma
  • تلفن تماس: 02177868796 و 02177870464

 

6-تعمیر بوش

گروه تعمیر بوش به‌عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در کشور یکی از مراکزی است که هنگام خرابی ماشین ظرفشویی خود می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای تماس با گروه تعمیر بوش می‌توانید استفاده از راه‌های ارتباطی زیر پیشنهاد می‌شود.

اطلاعات تماس

  • آدرس: استان تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، پلاک 128
  • آدرس سایت: tamir-bosgh.ir
  • شماره تماس: 02168287

 7- پایدار سرویس

پایدار سرویس یکی از معتبرترین نمایندگی‌های مربوط به برند بوش است. این نمایندگی دارای تکنسین‌های بسیار ماهر و کاربلد است که دررابطه‌با ماشین ظرفشویی بوش خدمات مختلفی مانند نصب، تعمیر، عیب‌یابی، سرویس دوره‌ای و... را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

برند بوش ماشین لباسشویی‌‌های خود را در مدل‌‌های گوناگون به بازار عرضه کرده است. این دستگاه‌ها اگرچه کیفیت واقعاً مناسبی دارند، اما به هر روی پس از استفاده به صورت مداوم دچار مشکل فنی می‌شوند. البته این موضوع تنها به این برند اختصاص ندارد و در محصولات سایر شرکت‌های معتبر نیز دیده می‌شود.

از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده گروه پایدار سرویس را معرفی کنیم باید به مواردی چون ارائه مشاوره تلفنی رایگان به مشتری، استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات معیوب ظرفشویی، ارائه ضمانت 12 ماهه در برابر خدمات اراده شده و... اشاره داشته باشیم.

اطلاعات تماس

  • نشانی: استان تهران، خیابان ولی‌عصر، بلوار میرداماد، پاساژ کیش، پلاک 436، واحد 8
  • نشانی دفتر مرکزی: استان تهران، خیابان انقلاب، خیابان سمیه، خیابان پور موسی،پلاک 17،واحد 8
  • شماره تماس دفتر مرکزی: 02141128
  • شماره تماس شمال تهران: 02122822960 و 02122921528
  • شماره‌تلفن غرب تهران: 02144206804
  • شماره ‌تلفن شرق تهران: 02177570104
  • شماره ‌تلفن جنوب تهران: 02133252113

چرا سلام تعمیر را برای عیب‌یابی ظرفشویی بوش انتخاب کنیم؟

ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی‌ترین وسایل در آشپزخانه است؛ بنابراین با شناخت چندین نمایندگی معتبر از این برند می‌توانید در ‌صورت بروز مشکل، سریعاً برای تعمیر ظرفشویی خود اقدام کنید. گروه سلام تعمیر به‌عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش یکی از معتبرترین مراکزی است که در چنین شرایطی می‌توانید به آن مراجعه کنید. سلام تعمیر با داشتن تکنسین‌هایی متخصص و مجهزترین وسایل می‌تواند ظرفشویی بوش را در محل با کم‌ترین قیمت بازار عیب‌یابی کرده و آن را برطرف کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز