خبرگزاری کار ایران

معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۴۸

صنعت زیبایی یکی از اقتصادهای پر درآمد، قدرتمند و محبوب در سراسر دنیا است که هر روزه با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی جدید، تغییری شگرف در بازار ایجاد کرده و همین مساله باعث شده تا بازار این صنعت همیشه داغ بماند. از آن جا که زیبایی در میان کشورها و فرهنگ‌های مختلف امری مهم و ستودنی به شمار می‌آید، این صنعت همواره رو به جلو حرکت کرده که تمام این تغییرات به نفع صنعت زیبایی است.

در این تغییرات، علم و تکنولوژی به کمک صنعت زیبایی آمده و فرصت را برای تولد شاخه‌های جدیدی از صنعت زیبایی مهیا کرده است؛ به همین دلیل همواره با ظهور محصولات جدید آرایشی و بهداشتی رو به رو هستیم تا آن جا که گاهی تشخیص کیفیت و کارایی محصولات جدید برای ما سخت می‌شود.

بهترین معیار برای تشخیص این که آیا خرید لوازم آرایشی مورد نیاز ما است یا نه، توجه به ترندهای روز و پرطرفدار محصولات آرایشی بهداشتی است. در ادامه با ما همراه باشید تا به تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سال 1402 آشنا شوید.

رژگونه شیگلم

بدون شک همه ما پس از شنیدن اسم برند شیگلم به یاد رژگونه آن می‌افتیم! قبل از ورود رژگونه شیگلم به بازار لوازم آرایش، رژگونه‌های مایع طرفداران چندانی نداشت اما پس از معرفی این محصول به بازار همه چیز تغییر کرد و چیزی نگذشت که به یکی از پرفروش‌ترین انواع رژگونه در بازار تبدیل شد. شیگلم برند سنگاپوری است که با هدف تولید لوازم آرایش با کیفیت با قیمت مناسب در سال 2019 پا به این عرصه گذاشت.

تولیدات شیگلم تنها به لوازم آرایش محدود نشده بلکه در زمینه عرضه محصولات متنوعی مانند لوازم حمام و مراقبت از پوست هم فعالیت دارد؛ بنابراین شما می‌توانید بسیاری از محصولات موردنیاز خود را از این برند تهیه کنید. شیگلم در سال 2021 یعنی تنها 2 سال پس از ورود به عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی، توانست جایزهMEGA Beauty Award را دریافت کند.

رژگونه مایع شیگلم با ماندگاری بالا و رنگدانه‌های غنی با انواع پوست سازگار است. هم‌چنین ‌در ترکیبات این رژگونه از مواد مغذی و ویتامین C استفاده شده که موجب تقویت پوست شده و از خشکی یا ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. رنگ بندی متنوع و جذاب این محصول در کنار موارد ذکر شده همگی باعث شده تا رژگونه شیگلم در لیست محصولات پر فروش و محبوب سال قرار بگیرد.

ژل شستشو صورت نوتروژینا

معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سال 1402

پوست چرب بیشتر مستعد جوش و آکنه است؛ به همین دلیل باید میزان چربی پوست را با استفاده از شوینده‌های مخصوص و مناسب کنترل کنید. یکی از محصولات بسیار محبوب که توانسته به خوبی چربی پوست را کنترل کند، ژل شستشو صورت ضد جوش و آکنه زردچوبه نوتروژینا است که نوعی شوینده ملایم پوست بوده و به پاکسازی عمیق منافذ پوست از آلودگی‌ و چربی‌ کمک شایانی می‌کند.

 این محصول سلول‌های مرده پوست را از بین برده و باعث روشنی و شفافیت بیشتر پوست می‌شود. این ژل با خاصیت آب‌رسانی و رطوبت‌رسانی، پوست را نرم و لطیف می‌کند. این محصول اسید سالیسیلیک داشته و میزان pH آن مناسب با پوست بوده که به کنترل چربی پوست کمک می‌کند و جوش‌های سرسیاه و سرسفید را رفع می‌کند. ژل شستشو صورت نوتروژینا علاوه‌بر کاهش جوش، به کوچک شدن منافذ پوست هم کمک می‌کند.

نوتروژینا در سال 1930 فعالیت خود را در لس آنجلس آمریکا شروع کرد و در ابتدا از محصولات آرایشی و بهداشتی این برند تنها در صنعت فیلم‌سازی استفاده می‌شد اما در سال 1954 با معرفی نوع خاصی از صابون، پا به عرصه جهانی گذاشت و تولیدات خود را در سراسر دنیا پخش کرد تا آن جا که امروزه بسیاری از محصولات این برند در آلمان، فرانسه و حتی انگلیس تولید می‌شود. شوینده ضد جوش نوتروژینا فاقد چربی و مواد صابونی است؛ به همین دلیل برای استفاده روزانه مناسب بوده و جزو انواع شوینده پرفروش است.

کانسیلر میبلین

معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سال 1402

حتما برای شما هم پیش آمده که به مهمانی دعوت شوید و قبل از مهمانی متوجه جای لک، قرمزی و جوش روی صورت خود شوید. نیازی به نگرانی نیست چون با استفاده از انواع مختلف کانسیلر می‌توانید به‌راحتی پوستی صاف و یکدست داشته باشید؛ به‌عبارتی دیگر کانسیلر نوعی ناجی بوده و مانند معجزه می‌تواند تمام لک‌های پوست را بپوشاند.

البته تنها کاربرد کانسیلر به این موارد محدود نمی‌شود و بیشتر افراد از کانسیلر برای رفع تیرگی دور چشم و خطوط ریز آن استفاده می‌کنند. کاربردهای متنوع کانسیلر باعث شده تا این محصول به یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی تبدیل شود. کانسیلر در انواع مختلفی در بازار موجود است که بسته به نوع نیاز می‌توان یکی از آن‌ها را تهیه کرد اما در بین تمام کانسیلرهای موجود در بازار کانسیلر میبلین محبوبیت بالایی در میان خانم‌ها دارد. این محصول برای روشن‌کردن نواحی تیره زیر چشم‌، کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌ها بسیار ایده‌آل است.

کانسیلر مدل Age Rewind میبلین، حاوی هالوکسیل و عصاره گوچی بری بوده و بافت آن بسیار سبک و نرم است؛ به همین دلیل در از بین بردن پف و تیرگی اطراف چشم بسیار موثر است. این محصول فاقد پارابن، تالک، کومودو و روغن‌های مینرال است؛ به همین دلیل ماندگاری و پوشش دهی بسیار بالایی دارد.

دی دی کرم لافارر

دی دی کرم نسل جدیدی از انواع کرم همه کاره است که تمام نیازهای پوست را رفع می‌کند. این کرم علاوه بر رنگ دادن به پوست، خاصیت آب رسانی، ضد چروک و ضد پیری دارد. هم‌چنین با داشتن SPF و خاصیت ضد آفتاب، آن را برای استفاده روزمره ایده‌آل کرده است.

بافت این کرم بسیار سبک است؛ به همین دلیل منافذ باز پوست را مسدود نکرده و از جوش زدن پوست جلوگیری می‌کند. شرکت لافارر یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دی دی کرم در ایران بوده و در ترکیبات آن از موادی مانند تیتانیوم دی اکساید، اکتینوکسات، اولئانولیک اسید، بیزابولول، سدیم هیالورونیک و ویتامین E استفاده شده که به حفظ شادابی، طراوت و جوانی پوست کمک می‌کند.

با خرید دی دی کرم لافارر به صورت همزمان ترکیبی از کرم‌ مرطوب‌کننده، ضد آفتاب‌، پرایمر، کرم پودر و ... را خواهید داشت؛ به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه بوده و در لیست محصولات محبوب در سال 1402 قرار گرفته است.

خرید محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سال 1402

تنوع زیاد محصولات در حوزه آرایشی و بهداشتی در کنار ظهور برندهای جدید، انتخاب کالا را برای بانوان و زیباجویان مشکل‌ساز کرده است اما خانومی همواره تلاش کرده با در اختیار قرار دادن کامل‌ترین محتوای متنی و تصویری از محصولات و امکان مقایسه دقیق و شفاف، تجربه خرید اینترنتی آسان و مطمئن را برای شما فراهم ‌کند.

فروشگاه آنلاین خانومی با در نظر گرفتن خلا موجود در بازار، نیازمندی‌های مشتریان و علاقمندان صنعت زیبایی و به پشتوانه یک دهه تجربه در حوزه تامین و فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی، در صدد برآمده تا با ایجاد بستری آنلاین، رفاه بیشتری را برای کاربران این صنعت در سراسر کشور فراهم نماید تا آن‌جا که امروزه به یکی از معتبرترین سایت‌های مرجع در این زمینه تبدیل شده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز