خبرگزاری کار ایران

معرفی انواع کولر گازی گرین و ویژگی های آنها

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۸۹

کولر گازی ها وظیفه سرمایش و گرمایش را بر عهده دارند. نکته مهمی که باید در انتخاب کولر گازی ها مورد توجه قرار دهیم ظرفیت، ابعاد، حجم و مصرف انرژی است. زیرا تعیین این چهار فاکتور می تواند یک انتخابی درست برایتان رقم بزند. کولر گازی گرین یکی از برندهای مطرح و پر طرفدار در این حوزه می باشد.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا خرید کولر گازی گرین خوبه یا نه ؟ برای پاسخ به این سوال هایپر صنعت فامکو در ادامه می خواهد در مورد فاکتورهای بیان شده و آیا گرین انتخابی مناسب است یا نه اطلاعات کاملی را مطرح نماید.

 

کولر گازی گرین ساخت کشور چین بوده ولی در ایران نمایندگی های بسیاری دارد. این محصولات کیفیت بالا برخوردار است و برای تمامی فصول سرد و گرم مناسب است.

انواع کولر گازی گرین

اسپلیت گرین به صورت دیواری بوده که دارای چهار مدل زیر در ظرفیت های متفاوت طراحی و ساخت شده است:

معرفی انواع کولر گازی گرین و ویژگی های آنها

کولر گازی گرین اینورتردار

کولر گازی اینورتر دار گرین از نوع تکنولوژی جدیده که با دور کم شروع به کار می کند و زمانی که به اوج خود رسید. دمای محیط به دمای مطلوب می رسد و دور موتور کولر کم شده و روی حالت استندبای می ماند و به صورت کامل ، خاموش نمی شود. این کولر گازی در ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000 ارائه می شود.

کولر گازی گرین On /Off

کولر گازی گرین On /Off را کولر گازی معمولی یا دور ثابت می نامند که در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 2400 و 30000 تولید می شود. این کولر گازی ها دور ثابت هستند و با توان ثابت کار می کنند که هنگام خاموش و روشن کردن توان زیادی را مصرف می کنند و در صورت عدم نیاز کمپرسور را خاموش می کنند. لازم به ذکر است که این روشن و خاموش شدن باعث مصرف برق زیاد می شود.

کولر گازی گرین سرد پیستونی

کولر گازی سرد پیستونی گرین فقط قابلیت سرمایش دارد و گرمایش ندارد. کمپرسور این اسپلیت از نوع کمپرسور سیلندر پیستونی بوده که در ظرفیت های 18000، 24000، 30000 و 36000 در بازار موجود است.

کولر گازی گرین تروپیکال

اسپلیت تروپیکال گرین به دلیل ساختاری که دارد برای محیط های گرمسیری مناسب است و می تواند محیط ها را تا 55- درجه سانتیگراد سرمایش نماید. کمپرسور های این کولر گازی ها مجهز به فیلتر تصفیه کننده هوا، گاز مبرد R410a می باشد. کمپرسور این دستگاه از نوع کمپرسور روتاری است که در ظرفیت های 12000، 18000، 24000 و 3000 تولید شده و عرضه می شوند.

معرفی انواع کولر گازی گرین و ویژگی های آنها

ویژگی های بارز اسپلیت گرین

اگر بخاهیم از مهم ترین ویژگی ها اسپلیت دیواری گرین بگوییم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • مصرف انرژی این اسپلیت ها A بوده که جز کولرگازی های کم مصرف بشمار می روند.
  • قابلیت پخش هوا به صورت کاملا یکنواخت را در محیط دارد.
  • دارای انواع فیلتر از جمله فیلتر هوا، ویتامین سی و یون زدایی است که باعث ایجاد هوایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می باشد.
  • دارای پرتاب خودکار باد تا 15 متر
  • مجهز به حالت خواب
  • قابلیت روشن و خاموش شدن به صورت خودکار
  • دارای یونیت داخلی با وزن بین 8 تا 18 کیلوگرم
  • برق مصرفی این کولر گازی ها 220 ولت تک فاز است.
  • دارای ریموت برای مدیریت دما و پرتاب باد

از مهم ترین ویژگی های کولر گازی دیواری گرین می توان به خدمات پس از فروش، گارانتی و دفترچه راهنما اشاره کرد.

 

تفاوت کولر گازی اینورتر دار، معمولی و پیستونی گرین در چیست؟

اگر بخواهیم این سه نوع اسپلیت دیواری گرین را با هم مورد مقایسه قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اسپلیت دیواری گرین اینورتر دار و معمولی دارای کمپرسور روتاری بوده و گاز فریون آن هم R410a است ولی کمپرسور کولر گازی سرد پیستونی از نوع سیلندر پیستونی بوده که گاز مبرد سازگار با آن R22 می باشد.
  • مصرف انرژی کولر معمولی و پیستونی مقداری از اینورتردار بیشتر است.
  • اسپلیت اینورتردار مجهز به کیت اینورتر بوده در صورتی که دو مدل دارای کیت اینورتر نمی باشند.

 

معایب کولر گازی گرین

کولر گازی گرین علاوه بر مزیت های زیادی که دارد اما دچار معایبی نیز می باشد در زیر برخی از معایب اسپیلت گرین را بیان می کنیم:

  • تعمیرات و خدمات پس از فروش این دستگاه فقط توسط نمایندگی های آن صورت می گیرد.
  • اگر دستگاه را به موقع و به درستی سرویس نکنید دچار نشتی آب خواهید شد.
  • به دلیل داشتن فیلتر هوا اگر آن را تمیز نکنید ممکن است بوی نامطبوع در محیط استشمام شود.

 

کولر گازی با برند گرین از برندهای معتبر و معروفی است که با ارائه قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و گارانتی توانسته است نظر کاربران را به خود جلب نماید. لطفا به این نکته توجه نمایید که قیمت کولر گازی گرین وابسته به مدل و ظرفیت انتخابی شما می باشد. به همین منظور می تواند با کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو در ارتباط باشید تا آنان شما را در خرید کولر گازی گرین با قیمت مناسب راهنمایی نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز