خبرگزاری کار ایران

سومین رویداد سرمایه گذاری در پروژه های توجیه پذیر با هدف سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۹۷

با مشارکت اتاق سرمایه گذاری و خانه دیجیتال مارکتینگ ایران، سومین رویداد سرمایه گذاری در پروژه های توجیه پذیر را با هدف سرمایه گذاری، تأمین مالی پروژه های توجیه پذیر و حمایت از استارت آپ ها در جزیره کیش برگزار شد.

دبیرخانه این رویداد از آذرماه سال جاری پذیرای طرح های استارت آپی بود که بعد از بررسی این طرح ها با شاخصهای اقتصادی توسط تیم منتورینگ و داوری، طرح های منتخب به رویداد راه یافتند.

منتورها دکتر امیر مسعود مددی رییس خانه دیجیتال مارکتینگ ایران و مدرس دانشگاه، دکتر نوید خاصه باف، مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و مهندس مازن حریری مالک هولدینگ سیلانه سبز بودند که با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری برای افراد و شرکت ها و افزایش آگاهی و دانش مالی و ترویج آن در جامعه با حضور جمع کثیری از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع بزرگ کشور در حوزه های سلامت و درمان، انبوه سازی، صنایع غذایی، معدن، آرایشی و بهداشتی برگزار گردید.

 دکتر مهدی صبوزاده دبیر کل همایش  اظهار داشت: " صاحبان طرح های اقتصادی به صورت حضوری در این  همایش به ارایه  کسب وکار  خود پرداختند که طرح ها توسط منتورها آنالیز و راه های تعالی برای استارت آپ ها به صورت عملیاتی ترسیم گردید.

دکتر صبورزاده  همچنین اظهار داشت، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش از میان طرح های منتور شده و آماده استارت، دو طرح را برای شروع همکاری برگزید و تفاهم نامه ای در این خصوص با صاحبان استارت آپ ها منعقد نمود.

آقای محسن قریب، دبیر کل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش در این خصوص گفت، انجمن سرمایه گذاران کیش با هدف کمک به رونق و شکوفایی اقتصاد این جزیره، از هر گونه طرح توجیه پذیر که هم راستا با منافع اقتصادی و رفاه حال ساکنین این جزیره باشد حمایت و با آنان هم افزایی خواهد نمود.

دکتر امیر مسعود مددی به عنوان رییس شورای منتورینگ اظهار داشت ما در دبیرخانه این رویداد از هفته نخست آذرماه تا پانزدهم دی ماه سال جاری پذیرای بیش از ۱۵۰ طرح استارت آپی بودیم.

رییس خانه دیجیتال مارکتینگ ایران همچنین در خصوص حمایت عملیاتی و بازاریابی از استارت آپ های توجیه پذیر اظهار داشت، خانه دیجیتال مارکتینگ به عنوان مجموعه ای کامل از خدمات بازاریابی آنلاین، پیش از برگزاری این رویداد، طرح های استارت آپی و تعدادی از پروژه های فعال نیازمند به توسعه را از بعد شاخص های مالی و اقتصادی و توجیه سرمایه گذاری و نیز همخوانی با نیاز روز جامعه بررسی کرد و از این میان 6 طرح برتر را برای ارائه به سرمایه گذاران برگزید که با همراهی منتورهای این همایش، هر 6 طرح مورد اقبال و همکاری جهت سرمایه گذاری قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز