خبرگزاری کار ایران

برگزاری وبینار آنلاین با وبینار پلاس + مشاوره رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۲۴۱

آیا می‌دانستید برای برگزاری وبینارها، دیگر نیازی به نصب و یادگیری هیچ نرم‌افزاری ندارید؟ شاید تاکنون، برگزاری وبینارها برای جلسات آنلاین یا کلاس‌های مجازی، نیاز به صرف هزینه زیاد و نصب نرم‌افزارهای خاصی داشت؛ اما در حال حاضر، سامانه‌ وبینار پلاس، تمام این موانع را از بین برده است. 

این سامانه، همه ابزارها و بستر لازم برای برگزاری وبینار را به صورت یکجا به شما ارائه می‌کند. شما کافی است به سایت برگزاری وبینار مراجعه کنید تا در کمترین زمان، یک وبینار حرفه‌ای و با کیفیت را برگزار کنید؛ اگر برای اولین تجربه وبینار رایگان آماده هستید؛ آشنایی با این سامانه جذاب را از دست ندهید! این سامانه با در نظر داشتن نیازهای مخاطبین ایرانی و همچنین مشکلات و چالش‌های برقراری وبینار، جلسات، کلاس و دوره‌های آنلاین اقدام به رفع این مشکلات و کاهش دغدغه‌های افراد در خصوص برگزاری وبینار کرده است.

 

وبینار شما با وبینار پلاس، در چه بستری برگزار می‌شود؟

نکته جالب درباره وبینار پلاس، میزبانی از تمام وبینارها روی بستر وب (Web) است؛ به طوری که با هر دستگاهی مثل لپ تاپ یا گوشی موبایل، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. برای این کار، فقط به اینترنت نیاز دارید.

شاید یکی از چالش‌های برگزاری وبینار، کندی سرعت اینترنت باشد؛ با این حال، وبینار پلاس، یک سورپرایز ویژه برای شما در نظر گرفته است. وبینارهای برگزار شده در این سامانه، هرگز با کندی یا قطع اینترنت مواجه نمی‌شوند؛ زیرا تمام سرورهای وبینار پلاس در ایران قرار دارند و شما برای برگزاری وبینار خود، نیازی به اینترنت بین‌المللی ندارید. این مزیت ویژه نه تنها کیفیت یادگیری آنلاین را افزایش می‌دهد؛ بلکه به شما کمک می‌کند جلسات آنلاین یا کلاس‌های مجازی خود را در بالاترین سطح کیفیت برگزار کنید.

ما از چه نرم‌افزارهایی برای ارائه خدمات کمک می‌گیریم؟

یکی از سؤال‌های اساسی کاربران در وبینار پلاس، نرم‌افزارهای مورد استفاده برای برگزاری وبینار است. قطعاً همه ما علاقه داریم بهترین نرم‌افزارهای موجود در دنیا را برای ارائه وبینار خود استفاده کنیم. وبینار پلاس نیز دقیقاً با تمرکز روی این نیاز، 3 نرم‌افزار معروف جهانی را برای میزبانی از وبینارهای شما انتخاب کرده است.

هرچند استفاده از این نرم‌افزارها، به پرداخت حق اشتراک، هزینه و همچنین یادگیری محیط کاربری نیاز دارد؛ اما در وبینار پلاس، تمام خدمات این نرم‌افزارها با قیمت کاملاً منصفانه و مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه می‌شود. در ادامه، با این 3 نرم‌افزار، یعنی بیگ بلو باتن، ادوبی کانکت و اسکای روم، آشنا خواهید شد.

برگزاری وبینار آنلاین با وبینار پلاس + مشاوره رایگان

  • بیگ بلو باتن

بیگ بلو باتن (bigbluebutton)، جزو شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس، وبینار و غیره است که در وبینار پلاس مورد استفاده قرار گرفته است. این نرم‌افزار منبع باز، رابط کاربری راحت و روانی دارد و با یکبار استفاده از آن، تسلط کافی پیدا می‌کند. ضبط کلاس، چت عمومی و خصوصی، تخته سفید و به اشتراک‌گذاری صفحه و غیره، از جمله امکانات ارائه شده در این نرم‌افزار هستند.

  • ادوبی کانتکت

ادوبی کانکت (Adobe Connect) نیز جزو نرم‌افزارهای قدرتمند وبینار و وب کنفرانس است که روی فلش پلیر (Flash Player) ایجاد شده است. شما می‌توانید از این نرم‌افزار، هم در کامپیوتر و هم در سیستم عامل‌های اندروید و ios استفاده کنید. امکان حضور و غیاب، تخته سفید، چت، نظرسنجی و غیره در این نرم‌افزار فراهم شده است.

  • اسکای روم

اسکای روم (Skyroom) نیز یکی از نرم‌افزارهای جذاب برای رویدادهای آنلاین است که پشتیبانی قوی و حرفه‌ای دارد. شما می‌توانید از این نرم‌افزار در سامانه وبینار پلاس استفاده کرده و دوره‌های آموزشی و یا جلسات و کلاس‌های آنلاین خود را در بهترین کیفیت، برگزار کنید.

مزایای وبینار پلاس برای برگزاری وبینار چیست؟

چرا وبینار پلاس، بهترین بستر برای برگزاری وبینارها است؟ چه چیزی باعث تمایز وبینار پلاس نسبت به دیگر پلتفرم‌های برگزاری وبینار می‌شود؟

  • وجود سرورها داخل ایران: تمامی سرورهای وبینار پلاس در داخل کشور قرار دارند؛ بنابراین دیگر نگران قطعی یا کند شدن سرعت اینترنت نباشید.

  • پشتیبانی: تیم حرفه‌ای پشتیبانی وبینار پلاس، در هر ساعت شبانه روز، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات لازم به شما است.

  • عدم نیاز به اینترنت بین‌الملل و نصب نرم‌افزار: دیگر کلاس‌ها و جلسات آنلاین شما، دچار وقفه یا اختلال نمی‌شود. عدم نیاز به اینترنت بین‌الملل، تمام اختلالات رایج در وبینارها را برطرف کرده است. همچنین، شما می‌توانید در وبینار پلاس، از مزایای نرم‌افزارهای بیگ بلو باتن، ادوبی و اسکای روم، بدون نصب کردن آنها بهره‌مند شوید.

  • کاهش هزینه‌ها: به جرئت می‌توان گفت، بهترین راهکار برای یک وبینار مقرون به صرفه و ارزان، استفاده از خدمات وبینار پلاس است؛ این سامانه حتی فرصت برگزاری وبینارهای رایگان را نیز با خدمات مخصوص فراهم کرده است.

  • امکان ضبط و به اشتراک‌گذاری جلسات: این امکان وجود دارد که کلیه رویدادهای آنلاین از جمله وبینارها در وبینار پلاس را ضبط کرده و به اشتراک‌ بگذارید. از این مهمتر، ضبط باکیفیت است؛ زیرا هم فایل صوتی و هم فایل تصویری درنهایت کیفیت و بدون اختلال ضبط خواهند شد.

آیا هنوز برای برگزاری وبینار خود، تردید دارید؟ اگر می‌خواهید کلاس مجازی، جلسات آنلاین یا وب کنفرانس خود را برگزار کنید، یک کلید طلایی در دستان شما است. وبینار پلاس با ارائه مشاوره‌های رایگان و حرفه‌ای، پشتیبان قوی برای شما خواهد بود.

برگزاری وبینار آنلاین با وبینار پلاس + مشاوره رایگان

وبینار پلاس؛ سامانه برگزاری وبینار، وب کنفرانس و کلاس آنلاین و مجازی

وبینار پلاس، تنها یک سامانه ارائه دهنده خدمات برگزاری وبینار نیست؛ این سامانه، در حقیقت، یک همراه حرفه‌ای برای شما است تا بتوانید سطح کیفیت رویدادهای آنلاین خود را به بالاترین حد برسانید. این سامانه، با ارائه خدمات آموزشگاه یار به مؤسسات فنی و حرفه‌ای، کمک می‌کند تا بدون دردسرهای کسب مجوز آموزش آنلاین، دوره‌ها و کلاس‌های خود را برگزار کنند. همچنین، به افراد و مراکز علمی کمک می‌کند تا جلسات آنلاین، کلاس‌های مجازی و وبینارهای خود را به صورت حرفه‌ای اجرا و برگزار کنند.

آیا شما هم می‌خواهید یک وبینار حرفه‌ای داشته باشید؟ اگر سؤالات زیادی در ذهن دارید یا می‌خواهید با نحوه کار وبینار پلاس آشنا شوید؛ فرصت را از دست ندهید. کافی است به سامانه وبینار پلاس به آدرس https://webinarplus.online  مراجعه کرده و از طریق راه‌های ارتباطی آنلاین یا شماره تماس 09202162541، با کارشناسان ارتباط بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز