خبرگزاری کار ایران

سما گستر کهن؛ تولید کننده ماشین آلات تولید خوراک دام

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۳۸

شرکت سما گستر کهن (SGK) با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه مهندسی، بازرگانی و مشاوره، به عنوان نماینده انحصاری شرکت‌های ژنگ چانگ چین و آلبرک ترکیه در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت خدماتی گسترده از ارائه ماشین‌آلات خوراک دام، طیور و آبزیان تا تامین سیلوهای فلزی، مشاوره و راه‌اندازی خط تولید خوراک ارائه می‌دهد.

 این شرکت با تمرکز بر تخصص و توسعه خدمات، به عنوان یکی از پیشروهای تولید خوراک در ایران معرفی می‌شود.

معرفی شرکت سما گستر کهن

شرکت سما گستر کهن (تولید کننده ماشین آلات تولید خوراک دام) یک شرکت مهندسی، بازرگانی و مشاوره در زمینه خدمات فنی و بازرگانی است. این شرکت در سال 1385 تأسیس شده و تاکنون با توجه به تجربه و تخصص خود، خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف ارائه داده است.

خدمات اصلی شرکت سما گستر کهن:

  • نمایندگی انحصاری ژنگ چانگ چین:

- ارائه ماشین‌آلات و تجهیزات خوراک دام، طیور و آبزیان.

- تامین کننده سیلوهای فلزی.

- مشاوره، راه‌اندازی و بهره‌برداری از خط تولید خوراک دام، طیور و آبزیان.

  • نمایندگی انحصاری آلبرک ترکیه:

- طراحی و تولید تجهیزات و ماشین‌آلات خط کشتارگاه طیور.

- فراهم کردن افزودنی‌های خوراک، ویتامین‌ها و مواد اولیه.

سما گستر کهن؛ تولید کننده ماشین آلات تولید خوراک دام

  • نمایندگی‌های بین‌المللی:

- این مجموعه دارای نمایندگی‌هایی در هند، عمان و امارات با امکان تأمین نیازهای مشتریان و توزیع محصولات است.

ویژگی‌های شرکت:

  • تجربه و سابقه:

با بیش از چند دهه فعالیت ژنگ چانگ چین در زمینه ماشین‌آلات خوراک و تولید خوراک، SGK به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران فعالیت دارد.

  • تخصص و مهارت:

دارای تیم فنی و پرسنل متخصص در زمینه‌های مختلف مهندسی و بازرگانی با هدف ارائه خدمات با کیفیت.

  • توسعه خدمات:

با دریافت نمایندگی از شرکت‌های بین‌المللی دیگر مانند: آلبرک ترکیه، توانسته است خدمات خود را گسترش دهد.

  • حضور بین‌المللی:

با تاسیس نمایندگی‌هایی در هند، عمان و امارات، SGK توانایی تامین نیازها و توزیع محصولات را به‌صورت بین‌المللی دارد.

ارائه دهنده بهترین ماشین آلات خط تولید خوراک دام

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه‌ی تولید خوراک دام و طیور و آبزیان را دارید؛ خرید دستگاه تولید خوراک دام یکی از چالش‌های اساسی برای شما به حساب می‌آید. بهتر است همان ابتدای کار دستگاهی با کیفیت و کارآمد تهیه کنید تا بتواند به خوبی نیاز‌های شما را پاسخ‌گو باشد.

شرکت سما گستر کهن یکی از معتبرترین ارائه دهندگان ماشین آلات خط تولید خوراک دام در ایران است. شما می‌توانید ماشین آلاتی مطابق با استاندارد‌های جهانی را خریداری نمایید. برخی از ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  • تنوع در ترکیبات تغذیه‌ای: شما می‌توانید با کمک این دستگاه‌ها مواد غذایی مختلف که مطابق با نیاز دام است را با هم ترکیب کرده و هیچ محدودیتی در استفاده از مواد اولیه ندارید. ذرت، یونجه، انواع گوشت و … توسط این دستگاه قابل آسیاب شدن هستند.

  • کنترل دقیق ترکیبات: قابلیت تنظیم دقیق میزان و نسبت ترکیبات مختلف از جمله پروتئین، چربی، و کربوهیدرات.

  • مصرف انرژی به صورت بهینه: بهره‌وری بالا از انرژی به منظور کاهش هدررفت انرژی و افزایش بهره‌وری تولید. به‌طور کلی تمام دستگاه‌هایی که در این مجموعه به فروش می‌رسند کم مصرف بوده و می‌توانند با کمترین انرژی بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

  • ساختار مقاوم و بهداشتی: ساختار فیزیکی دستگاه باید مقاوم و قابل شستشو باشد تا بهداشت در تولید حفظ شود. رعایت نکردن بهداشت می‌تواند باعث بیماری و در نهایت ورشکستگی کسب و کار شما شود. بنابراین در هنگام خرید حتما قابل شست و شو بودن دستگاه را در‌نظر بگیرید.

  • سیستم‌های اتوماتیک: قابلیت استفاده از سیستم‌های اتوماتیک برای کنترل دقیق فرآیند تولید و کاهش خطاها.

  • توانایی تولید در مقیاس مختلف: دستگاهی که توسط ما به مشتریان ارائه می‌شود، امکان تنظیم ظرفیت تولید به صورت متغیر بر اساس نیاز را به شما می‌دهد.

  • سازگاری با استانداردها: تمامی محصولات موجود در این مجموعه مطابق با استانداردهای جهانی بوده و در ساخت آن‌ها از به‌روزترین تکنولوژی استفاده شده است.

  • سهولت در نگهداری و تعمیرات: یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات این شرکت، قابلیت تعمیر و نگهداری آسان است. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی به موتور دستگاه دسترسی داشته و در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف نمایید.

قیمت مناسب و کیفیت بالا

قیمت هر محصول بخصوص در زمانی که در ابتدای راه‌اندازی یک کسب و کار هستیم بسیار مهم است. همه‌ی ما می‌خواهیم دستگاهی خریداری کنیم که دارای قیمت مناسب و بصرفه باشد. اما بهتر است برای دریافت نتیجه‌ی بهتر بیشتر تاکید بر کیفیت داشته باشید تا قیمت کمتر.

اما نگران نباشید مجموعه‌ی سما گستر کهن (تولید کننده ماشین آلات تولید خوراک دام) برای کسب رضایت مشتریان و همچنین حمایت از تولید کنندگان داخلی اقداماتی انجام داده است. این مجموعه با حذف واسطه اضافی همواره می‌کوشد محصولات درجه یک را با قیمتی مناسب و بصرفه به مشتریان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دستگاه تولید خوراک دام می‌توانید به سایت سما گستر کهن مراجعه کرده و برای دریافت قیمت و مشاوره با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز