خبرگزاری کار ایران

بهترین فروشگاه لباس بچه گانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۰۶

اگه ‌دنبال یه فروشگاه لباس خوب برای خرید لباس بچه گانه می‌گردین، ما توی این صفحه اطلاعاتی رو که نیاز دارین در اختیار شما قرار می‌دیم.

برای پیدا‌کردن بهترین فروشگاه لباس بچه گانه، اول از همه باید بدونین چطور و با چه معیارایی یه لباس مناسب رو برای بچه پیدا کنین. وقتی این معیارها رو یاد بگیرین و بتونید جنس مرغوب رو از جنس نامرغوب تشخیص بدین، اونوقت تشخیص بهترین فروشگاه لباس بچه گانه آسون می‌شه.

نکات مهم خرید لباس بچه گانه

برای خرید لباس بچه گانه موارد زیر رو در نظر بگیرین. مواردی که در اول اومدن، اهمیت بیشتری دارن.

نوع پارچه

پوست بچه‌ها و نوزاد‌ها نسبت به پوست بزرگ‌ترها خیلی لطیف‌تره. به‌همین دلیل هم باید در انتخاب نوع پارچه خیلی دقت کنین. سعی کنین فقط الیاف طبیعی رو برای خرید لباس بچه گانه انتخاب کنین. در غیر این صورت ممکنه لباس باعث حساسیت پوست کودک بشه. بهترین پارچه‌ها برای لباس بچه‌ گانه اینا هستن:

  • پنبه (Cotton)

  • ازلون سویا (Soy azlon)

  • ابریشم مصنوعی بامبو (Bamboo rayon)

این پارچه‌ها همه طبیعی هستن و به‌همین دلیل مشکل خاصی رو برای کودک ایجاد نمی‌کنن. برای این‌که جنس لباس رو متوجه بشین، باید به تگی که به لباس دوخته می‌شه، دقت کنین. اگر هم به‌شکل آنلاین خرید می‌کنین، محصولی رو بخرین که جنس پارچه اون معلوم باشه. برای مثال اگر روی تگ لباس و یا در اطلاعات محصول، نوشته که پارچه لباس صد درصد کتان هست، می‌تونین با خیال راحت انتخابش کنین.

برای انتخاب بهترین فروشگاه لباس بچه گانه، فروشگاهی رو پیدا کنین که جنس لباسای اون طبیعی باشه.

کاربردی بودن

بچه‌‌ها لباس‌های شق ‌و رق و اتوکشیده رو دوست ندارن. اگه کمی فکر کنین می‌بینین که این لباسا واقعا برای اونا مناسب نیست، مگه در شرایطی که بخواید به یه مهمونی رسمی برین. پس نکته دوم هنگام انتخاب بهترین فروشگاه لباس بچه گانه اینه که فروشگاه، لباس‌های کاربردی داشته باشه. این لباسا باید حرکت کودک رو محدود نکنن و به اون اجازه بدن که راحت بخوابه، غذا بخوره و بازی کنه.

اگر برای نوزاد لباس می‌خرین چیزی رو انتخاب کنین که بشه راحت اون رو برای تعویض پوشک باز کرد.

اندازه

انتخاب اندازه ‌لباس بچه‌ها قدری با لباس بزرگ‌سال متفاوته. افراد بزرگ‌سال همیشه یک سایز رو می‌پوشن، البته اگه چاق یا لاغر نشن. اما بچه‌ها در حال رشد هستن و باید سایز لباس‌ها رو جوری انتخاب کنین که حداقل شش ماه بتونن از اون استفاده کنن.

برای این کار باید سایز بچه رو اندازه‌گیری کنین و ببینین در کدوم طبقه‌بندی سایز برند مود نظر شما قرار داره (مثلا اسمال، لارج و....). اگه در انتهای یکی از سایز‌ها بود، یک سایز بزرگ‌تر رو خریداری کنین و اگه در ابتدای سایز بود، همون سایز رو بخرین.

در نظر داشته باشین که برندهای مختلف، سایز بندی های گوناگونی دارن. پس حتما باید اندازه‌ها رو با توجه به برند چک کنین.

بهترین فروشگاه لباس بچه گانه فروشگاهیه که همه لباسا رو با چارت سایزبندی ارائه می‌ده و اگر برخی از برند‌ها چارت سایزبندی ندارند، اندازه قسمت‌های مختلف لباس رو درج می‌کنه تا بتونین با مطابقت‌دادن سایزها با اندازه‌های کودک، مدل مناسب رو بخرین.

یادتون باشه هیچ‌وقت لباس بچه‌ گانه رو از فروشگاه اینترنتی که سایز ارائه نمی‌ده نخرین!

هزینه

ما تو شرایطی زندگی می‌کنیم که نمی‌تونیم بگیم هزینه‌ها برای ما مهم نیست. از اون‌جا که لباس بچه گانه در معرض خرابی زیادی قرار داره، پس خیلی مهمه که چقدر برای اون هزینه می‌کنیم.

برای انتخاب بهترین فروشگاه لباس بچه گانه، لازمه فروشگاهی رو انتخاب کنین که قیمتای خوبی داشته باشه. البته لازم نیست همه قیمتا در کف باشند. برخی از فروشگاه‌های لباس بچه گانه علاوه‌بر لباسای ارزون، لباسای برند و گران‌قیمت رو هم می‌فروشن. پس سعی کنین فروشگاهی رو انتخاب کنین که طیف وسیعی از انتخاب‌های قیمت رو پیش روی شما قرار بده.

ظاهر زیبا

اصلا نمی‌شه این موضوع رو انکار کرد که ظاهر لباس اهمیت زیادی داره و برای همین هم زیبایی لباس رو دست کم نگیرین. این زیبایی مجموعه‌ای از رنگ، جنس و مدل لباس هست و در سلیقه‌های مختلف، متفاوته. اما هر سلیقه‌ای دارین، لازمه لباسی رو برای کودک خودتون انتخاب کنین که از نظر شما و خود کودک زیبا باشه. دلیل اون هم اینه که ظاهر لباس، نقش مهمی در اعتماد به نفس بچه داره. اگه لباسی رو انتخاب کنین که همه ویژگی‌های بالا رو داشته باشه اما از نظر ظاهری نامناسب باشه، لباس خوبی برای خرید انتخاب نکردین.

امکان بازگشت کالا

هرچقدر هم در مورد لباس بچه گانه سخت‌گیری کنین، باز هم ممکنه لباسی که می‌خرین با چیزی که فکر می‌کردین هم‌خوانی نداشته باشه. برای همین هم باید فروشگاه اینترنتی رو برای خرید لباس انتخاب کنین که علاوه‌بر داشتن ویژگی‌های بالا، شرایط خوبی رو هم برای عودت یا تعویض کالا فراهم کرده باشه. در این شرایط می‌تونین با خیال راحت لباس بچه گانه مورد نظر خودتون رو خریداری کنین.

اهمیت انتخاب جنس لباس بچه گانه

بهترین فروشگاه لباس بچه گانه

گزینه نوع پارچه رو در قسمت قبلی مقاله بررسی کردیم و دیگه این‌جا نمی‌خوایم درباره این‌که چه جنسی رو بخرین صحبت کنیم. پس وقتی درباره جنس لباس بچه گانه حرف می‌زنیم، منظورمون کیفیته. حتی وقتی جنس‌های طبیعی مثل پنبه رو انتخاب می‌کنین، باز هم باید کیفیت رو در نظر بگیرین.

کیفیت به معنای دوام محصول در برابر شست‌و‌شو و استفاده هست. لباسی که پس از یک بار استفاده زانو می‌ا‌ندازه و یا یک بار شست‌و‌شو رنگ خودش را از دست می‌ده، باکیفیت محسوب نمی‌شه.

حقیقتش اینه که تشخیص کیفیت به‌شکل آنلاین کمی سخته. فروشگاه‌های اینترنتی که تصاویر نزدیک و با‌کیفیت از لباس بچه گانه را بارگذاری می‌کنن، می‌تونن به شما در تشخیص کیفیت کمک کنن. اگه کمی تجربه داشته باشین با مشاهده بافت و رنگ لباس در اینترنت، به‌سختی می‌تونید درباره کیفیت تصمیم بگیرین.

اگر مهارت زیادی در تشخیص کیفیت پارچه ندارین، باید به یک برند خوب اعتماد کنین. در این شرایط برند‌های معروف معمولا بهترین گزینه هستن.

خرید از فروشگاه آنلاین لیاناشاپ

بهترین فروشگاه لباس بچه گانه

اگر می‌خواید از بهترین فروشگاه لباس بچه گانه خرید کنین، می‌تونید فروشگاه آنلاین لیاناشاپ رو انتخاب کنین. این فروشگاه فوق‌العاده، لباس‌های دخترونه، پسرونه، اکسسوری و لباسای فصل رو در کالکشن‌های جدا ارائه می‌ده. هر لباسی با عکس‌های باکیفیت، قیمت و سایز ارائه می‌شه و علاوه‌بر سایز‌بندی‌های مرسوم، اندازه‌های لباس هم زیر همون محصول نوشته شده.

گزینه‌های مرتبط که زیر هر لباس به نمایش درمی‌آد به شما قدرت انتخاب بیشتری رو می‌ده و می‌تونین لباسای مشابه با لباسی که قصد خرید اون رو دارین، ببینین.

از قیمت‌های این سایت براتون نگم! قیمتا فوق‌‌العاده هستن و می‌تونین با پرداخت یه مبلغ کم، تعداد زیادی لباس بخرین.

در قسمت فیلتر هم امکان فیلتر لباس بر اساس رنگ، سایز و قیمت وجود داره. فروشگاه آنلاین لیاناشاپ همه انتظاراتی رو که از یک فروشگاه خوب دارین، برآورده می‌کنه. کافیه سری به این فروشگاه بزنین تا لباسای معمولی و لباسایی که حراج شدن رو ببینین.

سخن پایانی

در آخر باید بگیم که اگرچه مواردی رو که در این مقاله گفتیم نقش مهمی در انتخاب بهترین فروشگاه لباس بچه گانه دارند، اما گاهی می‌تونید این روند رو معکوس کنین. یعنی یه فروشگاه لباس بچه‌ معتبر رو انتخاب کنین و با اعتماد کامل محصولاتش رو بخرین. فروشگاه آنلاین لیاناشاپ یکی از فروشگاه هایی هستش که می‌تونه اعتماد شما رو برای خرید لباس بچه گانه جلب کنه.

منابع:

https://liana-shop.ir/sarafon-girl

https://thetrendytoddlers.com/blogs/articles/6-important-factors-to-consider-when-buying-baby-clothes

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز