خبرگزاری کار ایران

کارخانه‌ های تولید نبشی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۶۶

کارخانه‌ های تولید نبشی و قیمت نبشی در ایران : 

نبشی‌ ها یکی از پرمصرف‌ ترین مقاطع فولادی هستند که کاربردهای بی‌شماری دارند. خوشبختانه استفاده از این مقطع فولادی به حدی بالاست که باعث شده کارخانه‌ های مختلفی در تولید نبشی دست داشته باشند. البته که همه کارخانه‌ های نبشی را نمی‌توان در یک سطح دانست, اما ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی برترین کارخانجات تولیدکننده نبشی در ایران بپردازیم تا شما شناخت بیشتری نسبت به این کارخانه‌ها داشته باشید. با آهن آپ همراه باشید.

معرفی برترین کارخانجات تولید کننده نبشی

نبشی‌ ها را می‌توان در کاربردهای مختلفی استفاده کرد, اما مهم‌ ترین کاربرد این محصول در پروژه‌ های ساختمان‌ سازی است. در یک دسته‌ بندی این محصولات را در شرکت آهن آپ مانند آهن آنلاین و مرکز آهن  می‌توان به دو نوع پرسی و فابریک تولید کرد که هر کدام ویژگی‌ های خاص خودشان را دارند.

در بسیاری از موارد به علت وجود نبشی در برندهای مختلف, خیلی از افراد نمی‌دانند که باید نبشی کدام کارخانه را برای پروژه خود تهیه کنند. همان‌ طور که گفتیم کارنجات بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که از لحاظ کیفیت محصول تولید شده، قیمت, فرآیند تولید, مواد اولیه و... با هم متفاوت هستند.هرکارخانه نبشی را در ابعاد و ضخامت‌ های مختلفی تولید خواهد کرد. بنابراین با توجه به نیاز پروژه خود, باید تصمیم بگیرید که به کدام نبشی کارخانه‌ های مختلف نیاز دارید.

قیمت نبشی در هر کارخانه باتوجه به فرآیند تولید و مشخصات و ویژگی‌ هایی که دارد, متغیر است. اگر قرار است خرید از کارخانه نبشی داشته باشید, باید از قبل در مورد مشخصات تولیدی این کارخانه اطلاعاتی کسب کنید. این کار به شما کمک می‌کند که مطابق با پروژه‌ای که دارید, بهترین انتخاب را داشته باشید. از طرفی وقتی که نبشی درست و باکیفیت انتخاب کنید, می‌توانید از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. 

کارخانه نبشی شکفته مشهد

این مجتمع فولادی که در مشهد واقع شده, وظیفه تولید بسیاری از مقاطع فولادی مانند نبشی, ناودانی و حتی بیلت را برعهده دارد. در سال‌های اولیه تولید، این مجتمع فولادی در زمینه ساخت قطعات ساده ریخته‌گری و قطعات فولادی فعالیت داشت, اما با گذشت چندسال، تولید خود را در زمینه نبشی و ناودانی شروع کرد. نبشی‌های شکفته مشهد به طول 6 متر و به صورت فابریک طبق استانداردهای آلمان و دیگر کشورهای اورپایی ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی در بازار نبشی ایران دارند. 

نبشی‌ های تولید شده در این مجتمع فولادی مطابق با استاندارد ملی آلمان و استانداردهای اروپایی تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند. قیمت نبشی شکفته مشهد بر اساس نوع شمش مورد استفاده تعیین می‌شود. اگر نوع شمش استفاده شده در این محصول کیفیت بالایی داشته باشد، شما برای خرید نبشی شکفته مشهد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. 

کارخانه نبشی فولاد ناب تبریز

البته که در معرفی بهترین کارخانجات تولیدکننده نبشی در ایران, نمی‌توان کارخانه نبشی فولاد ناب تبریز را نام نبرد! نبشی‌های این کارخانه زبان‌زد تمامی افرادی هستند که در بازار فولاد فعالیت دارند. این کارخانه در 35 کیلومتری جاده آذرشهر واقع شده است.  نبشی‌های این کارخانه به صورت سبک در سایزهای مختلف و ههمچنین به نوع بال مساوی هستند. استفاده از استانداردهای ملی کشورهای اروپایی در تولیدات نبشی این کارخانه باعث شده که نبشی ناب تبریز کیفیت بسیار بالایی در بازار فولاد داشته باشد. این نوع نبشی به صورت بال مساوی و سبک است. ضخامت نبشی ناب تبریز از 3 میلی‌متر به بالاست و می‌توان از این محصول برای کاربردهای مختلفی استفاده کرد.

نبشی‌های ناب تبریز در سایزهای 30 الی 12 میلی‌متر تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. 

کارخانه نبشی آریان

کارخانه‌ های تولید نبشی

در این کارخانه دو خط تولید نبشی‌های سنگین و نبشی‌ های سبک وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. کارخانه آریان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید مقاطع فولادی در مشهد است که فعالیت خود را از سال 1385 در استان قزوین شروع کرد. قیمت نبشی آریان مشهد با توجه به استفاده از بهترین و مرغوب‌ ترین مواد اولیه نسبت به سایر برندها در بازار کمی بالاتر است. اما اگر کیفیت پروژه نهایی برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را خریداری کنید. 

ضخامت نبشی‌های تولید شده در این کارخانه از 2.5 الی 16 و درسایزهای 6 الی 16 میلی‌متر است.در برخی از موارد قیمت نبشی آریان در بازار نسبت به سایر برندهای دیگر نبشی بالاتر است. 

کارخانه نبشی اسپیرال

مجتمع فولاد ظهوریان در شهر مشهد در سال 1378 تاسیس شد و در سال 1390 به بهره‌برداری رسید. رعایت استاندارد روسیه در تولید نبشی‌های این کارخانه باعث شده که محصولات نهایی بهترین کیفیت را داشته باشند. این کارخانه در لیست برترین کارخانجات تولید کننده نبشی در ایران جای دارد.

کارخانه سپاهان اصفهان

کارخانه فولاد اصفهان (سپاهان) یکی از برترین کارخانجات تولید کننده نبشی در ایران است. فعالیت این کارخانه به سال 1376 برمی‌گردد که انواع نبشی بال مساوی را با باعاد 65 تا 150 میلی‌متر تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. محصولات این کارخانه طبق استانداردهای DIN1028 آلمان و EN 10056 اروپا تولید می‌شوند.

سایر کارخانه های تولید کننده نبشی در ایران

به غیر از این موارد گفته شده که به عنوان برترین کارخانجات تولید کننده نبشی در ایران  بودند، کارخانه‌های دیگری هم در این زمینه فعالیت دارند که محصولات خوبی تولید می‌کنند. 

کارخانه نبشی منظومه

کارخانه صبا فولاد منظومه که در شهر سپاهان شهر اصفهان قرار دارد, فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرد. وجود نیروهای متخصص، آزمایشگاه‌های مجهز, تجهیزات مدرن و... در این مجتمع فولادی باعث تولید نبشی‌های باکیفیت در بازار شده است. 

کارخانه نبشی ماهان

کارخانه‌ های تولید نبشی

کارخانه نبشی ماهان در سمنان شهرک صنعتی جنت آباد واقع شده است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرد و از همان سال‌های ابتدایی, انواع نبشی, ناوادانی, لوله پروفیل و حتی تیرآهن را تولید کرد. بخش قابل توجهی از نیاز نبشی در شهرهایی مانند تهران از همین کارخانه تامین می‌شود. 

کارخانه نبشی فولاد ابهر

کارخانه نبشی فولاد ابهر سابقه قدیمی دارد و از سال 1384 تابه‌حال در شهر زنجان فعالیت خود را شروع کرده است. به غیر از نبشی, این کارخانه تولیدی در زمینه شمش، تیرآهن و حتی تولید میلگرد فعالیت دارد. نبشی‌های این مجتمع فولادی در شاخه‌های 6 و 12 متری و در سایزهای 10 و 12 متر تولید می‌شوند و به شکل بال مساوری هستند. از نبشی‌های فولاد ابهر معمولا برای ساختمان‌سازی استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل استعلام قیمت نبشی ابهر برای این دسته از افراد اهمیت زیادی دارد. 

کارخانه ظهوریان مشهد

یکی دیگر از نبشی‌های شناخته شده در بازار فولاد, نبشی ظهوریان مشهد است. این کارخانه از سال 1379 فعالیت خود را شروع کرد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و حتی برترین کارخانجات تولید کننده نبشی در ایران شناخته می‌شود که محصولات باکیفیت دارد. نبشی‌های این کارخانه مطابق با فرآیند نورد گرم ساخته می‌شوند. شاخه‌های این نبشی 6 متری است و در سایزهای 30 الی 100 میلی‌متر تولید می‌شود. 

سخن پایانی

تنوع نبشی‌ ها در آهن آپ خیلی زیاد است. انتخاب یک نبشی متناسب با نیاز  پروژه شما در آهن آپ می‌تواند در کاهش هزینه‌ هایتان تاثیر داشته باشد و به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب را داشته باشید. کارخانه‌های گفته شده اغلب در شهرهای تبریز, اصفهان, مشهد و زنجان واقع شده‌اند و به نوعی معروف‌ ترین کارخانجات تولیدکننده نبشی در ایران هستند. قبل از تصمیم گیری برای خرید نبشی, می‌توانید ویژگی و مشخصات نبشی‌های هر کارخانه را بررسی کنید و در نهایت از شرکت آهن آپ فروش آنلاین نبشی در ایران به آدرس https://ahanup.com مراجعه و یا با شماره 03138030000 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز