خبرگزاری کار ایران

الهه سلمانی، قهرمان 7 دوره مسابقات جهانی در رشته فیتنس و چندین دوره مسابقات کشوری کاراته

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۳۹

الهه سلمانی (Elahe salmani) متولد ۱۳۶۷/۶/۳۱ شمسی و ۱۹۸۸/۹/۲۲ میلادی از استان مازندران شهر ساری که شروع فعالیت ورزشی ایشان از ۷ سالگی بوده؛ ۶ سال در رشته کاراته به صورت حرفه ای فعالیت داشتند و از سن ۱۸ سالگی رشته بدنسازی را به صورت حرفه ای آغاز کردند.

عنوان‌های جهانی و کشوری

ایشان قهرمان ۷ دوره مسابقات جهانی در رشته فیتنس، قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری استانی در رشته کاراته، دارنده دان سه کاراته و به خاطر ۷ سال متوالی برای کسب کردن مقام های کشوری، عنوان بانوی برتر استان را به ایشان لقب دادند و توسط رئیس فدراسیون کاراته از وی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خانم سلمانی، مربی رسمی فدراسیون در رشته بدنسازی و آمادگی جسمانی می‌باشد؛ ایشان در مسابقات جهانی npc , ifbb و muscle usa شرکت کرده و مقام های ایشان اول و اورالی جهان است.

خانم الهه سلمانی آموزش دهنده حرفه‌ای استیج مسابقات جهانی در کتگوری‌های بیکنی، ولنس، بادی فیتنس و مدلینگ می‌باشد . ایشان علاوه بر مربیگری در سطح حرفه ای و آماده سازی برای مسابقات در دسته های مختلف بدنسازی، در رشته TRX، پیلاتس، فیتنس، زومبا و حرکات درمانی و فیزیوتراپی نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز